План-конспект уроку
з фізичної культури для учнів 6 класу.
Тема: Футбол.
Завдання уроку:
1. Сприяти закріпленню техніки передачі м’яча внутрішньою частиною стопи та
зупинці підошвою.
2. Формувати «відчуття» м’яча під час його ведення.
3. Сприяти розвитку спритності, швидкості реакції, швидкісно-силових якостей.
Інвентар: футбольні м’ячі, скакалки, гімнастична лава, гімнастична стінка.
Місце проведення: спортивний зал.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І
ІІ
ІІІ
|
Підготовча частина. 1. Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. 2.Вимірювання ЧСС. 3. Стройові вправи. 4. Біг у рівномірному темпі. 5. Загальнорозвивальні вправи в русі: 1. В.П.-руки до плечей. 1-4-колові рухи руками вперед; 1-4- те саме назад. 2. В.П.-права рука вгору. 1-2- ривки руками; 3-4-зміна положень рук. 3. В.П.-руки зігнуті перед грудьми. 1-2- ривки назад зігнутими руками; 3-4-те саме прямими руками. 4.В.П.-руки вгору. 1-4-колові оберти руками вперед;1-4-те саме назад. 6.Різновиди ходьби: - на носках, руки на поясі; - на п’ятках, руки за головою; - перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі; - на зовнішній стороні стопи, на внутрішній стороні стопи. 7. Різновиди бігу: - приставними кроками правим і лівим боком; - спиною вперед. 8. Загальнорозвивальні вправи на місці: 1.В.П.- ноги нарізно, руки на поясі.1-нахил голови вперед;2-те саме назад;3-те саме вліво;4-те саме вправо. 2.В.П.-ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми.1-поворот тулуба вліво;2-те саме вправо. 3.В.П.-ноги нарізно, руки на поясі.1-пружинний нахил вперед;2-В.П.3-пружинний нахил вперед;4-В.П. 4.В.П.-ноги нарізно, руки на поясі.1-2-пружинисті випади вперед лівою ногою;3-4- те саме правою ногою. 5.В.П.- о.с. руки на поясі.1-стрибок з обох ніг вперед;2-те саме назад;3-те саме вліво;4-те саме вправо. Перешикування з колони по одному в колону по двоє. Основна частина.
1.Спеціальні вправи для контролю за м’ячем: - наступити на м’яч зверху ногою, прокотити його вперед-назад; - те саме, але котити ліворуч-праворуч перед собою. 2. Передачі м’яча: - внутрішньою частиною стопи; зупинка підошвою; - те саме без зупинки. 3. Об’єднання учнів у дві групи та робота за картками. Картка№1 1. Передача м’яча в колонах
2. Передача м’яча у колі.
3. Передача м’яча в стінку.
Картка№2 1.Жонглювання м’ячем. 2.Стрибки через гімнастичну лаву. 3.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. 4. Підйом ніг на гімнастичній стінці. 5. Стрибки через скакалку.
Перешикування у зустрічні колони.
4. Ведення м’яча: - внутрішньою частиною підйому по прямій; - те саме зовнішньою частиною підйому; - те саме з обведенням фішок;
- естафета «Обведи швидше!»;
- рухлива гра «Влучно в ціль».
Заключна частина. 1. Шикування. 2.Вправи на розслаблення. 3. Підрахунок ЧСС.
4.Підведення підсумків уроку.
5. Домашнє завдання.
|
12-15 хв.
30с 10 с 30 с 3-4 кола 3-5хв 4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
½ кола на кожен вид
1 коло на кожен вид
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
3-4рази
15-20 стрибків
28-30 хв
3-5 хв
7-10 хв
7-10хв
1 хв 15-20 разів 5-20 разів 10-20 разів 70-90 разів
1-2хв 1-2хв 1-2хв
1-2хв
1-2хв
30с 1хв 10с
1-2хв
30с |
В одну шеренгу за зростом. Звер- нути увагу на зовнішній вигляд. Норма 80-100 ударів за 1 хв. Повороти на місці. Звернути увагу на дотримання дистанції та правильне дихання.
Руки на рівні плечей.
Велика амплітуда, руки прямі.
Дотримуватись дистанції у 2 кроки. Утримувати правильну поставу.
Не обганяти один одного.
Нахил голови максимальний, темп середній.
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінах не згинати.
Висота стрибка середня, приземлення на носки.
Фронтально. Стопу від м’яча не відривати. Спочатку правою ногою, потім лівою.
Виконувати повільно.
У парах одним м’ячем. Коліно згинати.
Позмінно. 1 група-хлопці; 2 група-дівчата.
Учні шикуються в колону, перед ними на відстані 5-7м-ведучий із м’ячем.Ведучий виконує передачу м’яча внутрішньою час- тиною стопи з місця, а учень, зу- пиняючи м’яч підошвою, відбиває його ведучому і біжить у кінець колони.
Учні шикуються в коло. Ведучий, який стоїть у центрі кола, виконує передачу м’яча кожно- му гравцеві по черзі, які відбивають його ведучому без зупинки м’яча.
Учні шикуютья в колону навпроти стіни, м’яч знаходиться на відстані 5-7м від стіни. Учні по черзі б’ють по м’ячу внутріш- ньою частиною підйому таким чином, щоб м’яч, ударившись об стіну, відлетів назад. Зупинивши м’яч підошвою, гравець залишає його та встає позаду колони.
Методом колового тренування.
У найшвидшому темпі. У зручному темпі.
У найшвидшому темпі.
Колони розташовуються одна навпроти одної на відстані 13-15м. Підйом ноги напіврозслаблений.
Чергуючи обведення внутрішньою та зовнішньою частиною підйому. Те саме, але на швидкість у коло- нах.
Учні по черзі виконують удар внутрішньою частиною підйому і намагаються поцілити нерухомий м’яч, що знаходиться на відстані 7-10м. Учень, який виконав вправу, біжить за м’ячем, який бив, і поправляє ціль за потреби.
В одну шеренгу за зростом.
Звернути увагу на учнів у яких ЧСС більше 120 ударів за 1хв. Інтерактивна вправа «Мікрофон» (можливість кожному висловити свою думку). Подякувати учням за роботу на уроці.
Згинання та розгинання рук в упорі лежачи: хл.-5-20 разів від підлоги, дівч.-5-15 разів від лави. |
Вчитель: О.А.Артюх