Конспект уроку з фізичної культури для 6 класу "Футбол"

Про матеріал
Розроблений конспект уроку з теми "Футбол" у 6 класі, де розміщені види робіт із картками, містить повне поясненя вправ
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з фізичної культури для учнів 6 класу.

Тема: Футбол.

Завдання уроку:

1. Сприяти закріпленню техніки передачі м’яча внутрішньою частиною стопи та

зупинці підошвою.

2. Формувати «відчуття» м’яча під час його ведення.

3. Сприяти розвитку спритності, швидкості реакції, швидкісно-силових якостей.

Інвентар: футбольні м’ячі, скакалки, гімнастична лава, гімнастична стінка.

Місце проведення: спортивний зал.

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні       вказівки

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

Підготовча частина.

1. Шикування, привітання, повідомлення

завдань уроку.

2.Вимірювання ЧСС.

3. Стройові вправи.

4. Біг у рівномірному темпі.

5. Загальнорозвивальні вправи в русі:

1. В.П.-руки до плечей. 1-4-колові рухи руками вперед; 1-4- те саме назад.

2. В.П.-права рука вгору. 1-2- ривки руками;

3-4-зміна положень рук.

3. В.П.-руки зігнуті перед грудьми. 1-2- ривки

назад зігнутими руками; 3-4-те саме прямими

руками.

4.В.П.-руки вгору. 1-4-колові оберти руками

вперед;1-4-те саме назад.

6.Різновиди ходьби:

- на носках, руки на поясі;

- на п’ятках, руки за головою;

- перекатом з п’ятки на носок, руки на поясі;

- на зовнішній стороні стопи, на внутрішній

стороні стопи.

7. Різновиди бігу:

- приставними кроками правим і лівим боком;

- спиною вперед.

8. Загальнорозвивальні вправи на місці:

1.В.П.- ноги нарізно, руки на поясі.1-нахил голови вперед;2-те саме назад;3-те саме вліво;4-те саме вправо.

2.В.П.-ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми.1-поворот тулуба вліво;2-те саме вправо.

3.В.П.-ноги нарізно, руки на поясі.1-пружинний нахил вперед;2-В.П.3-пружинний

нахил вперед;4-В.П.

4.В.П.-ноги нарізно, руки на поясі.1-2-пружинисті випади вперед лівою ногою;3-4-

те саме правою ногою.

5.В.П.- о.с. руки на поясі.1-стрибок з обох ніг

вперед;2-те саме назад;3-те саме вліво;4-те саме вправо.

Перешикування з колони по одному в колону

по двоє.

Основна частина.

 

1.Спеціальні вправи для контролю за м’ячем:

- наступити на м’яч зверху ногою, прокотити

його вперед-назад;

- те саме, але котити ліворуч-праворуч перед

собою.

2. Передачі м’яча:

- внутрішньою частиною стопи; зупинка підошвою;

- те саме без зупинки.

3. Об’єднання учнів у дві групи та робота за

картками.

Картка№1

1. Передача м’яча в колонах

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Передача м’яча у колі.

 

 

 

 

 

 

3. Передача м’яча в стінку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка№2

1.Жонглювання м’ячем.

2.Стрибки через гімнастичну лаву.

3.Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.

4. Підйом ніг на гімнастичній стінці.

5. Стрибки через скакалку.

 

Перешикування у зустрічні колони.

 

4. Ведення м’яча:

- внутрішньою частиною підйому по прямій;

- те саме зовнішньою частиною підйому;

- те саме з обведенням фішок;

 

 

- естафета «Обведи швидше!»;

 

 

- рухлива гра «Влучно в ціль».

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина.

1. Шикування.

2.Вправи на розслаблення.

3. Підрахунок ЧСС.

 

4.Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

5. Домашнє завдання.

 

 

 

12-15 хв.

 

30с

10 с

30 с

3-4 кола

3-5хв

4-6 разів

 

4-6 разів

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

½ кола

на кожен вид

 

 

 

 

1 коло на кожен вид

 

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

4-6 разів

 

 

3-4рази

 

 

15-20 стрибків

 

 

 

 

28-30 хв

 

3-5 хв

 

 

 

 

 

7-10 хв

 

 

 

 

 

7-10хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

15-20 разів

5-20 разів

10-20 разів

70-90 разів

 

 

 

 

1-2хв

1-2хв

1-2хв

 

 

1-2хв

 

 

1-2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

1хв

10с

 

1-2хв

 

 

 

 

30с

 

В одну шеренгу за зростом. Звер-

нути увагу на зовнішній вигляд.

Норма 80-100 ударів за 1 хв.

Повороти на місці.

Звернути увагу на дотримання

дистанції та правильне дихання.

 

 

 

 

Руки на рівні плечей.

 

 

Велика амплітуда, руки прямі.

 

Дотримуватись дистанції у 2 кроки.

Утримувати правильну поставу.

 

 

 

Не обганяти один одного.

 

 

 

 

Нахил голови максимальний, темп середній.

 

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися

підлоги, ноги в колінах не згинати.

 

 

 

Висота стрибка середня, приземлення на носки.

 

 

 

 

 

Фронтально. Стопу від м’яча не

відривати. Спочатку правою ногою, потім лівою.

 

Виконувати повільно.

 

 

У парах одним м’ячем. Коліно згинати.

 

Позмінно. 1 група-хлопці; 2 група-дівчата.

 

Учні шикуються в колону, перед ними на відстані 5-7м-ведучий із м’ячем.Ведучий виконує передачу м’яча внутрішньою час-

тиною стопи з місця, а учень, зу-

пиняючи м’яч підошвою, відбиває його ведучому і біжить у кінець колони.

 

Учні шикуються в коло. Ведучий,

який стоїть у центрі кола, виконує передачу м’яча кожно-

му гравцеві по черзі, які відбивають його ведучому без

зупинки м’яча.

 

Учні шикуютья в колону навпроти стіни, м’яч знаходиться

на відстані 5-7м від стіни. Учні по

черзі б’ють по м’ячу внутріш-

ньою частиною підйому таким

чином, щоб м’яч, ударившись об

стіну, відлетів назад. Зупинивши

м’яч підошвою, гравець залишає його та встає позаду колони.

 

Методом колового тренування.

 

У найшвидшому темпі.

У зручному темпі.

 

У найшвидшому темпі.

 

Колони розташовуються одна

навпроти одної на відстані 13-15м.

Підйом ноги напіврозслаблений.

 

Чергуючи обведення внутрішньою та зовнішньою частиною підйому.

Те саме, але на швидкість у коло-

нах.

 

Учні по черзі виконують удар внутрішньою частиною підйому і

намагаються поцілити нерухомий м’яч, що знаходиться

на відстані 7-10м. Учень, який виконав вправу, біжить за м’ячем, який бив, і поправляє ціль за потреби.

 

 

В одну шеренгу за зростом.

 

Звернути увагу на учнів у яких

ЧСС більше 120 ударів за 1хв.

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

(можливість кожному висловити

свою думку). Подякувати учням

за роботу на уроці.

 

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи:

хл.-5-20 разів від підлоги,

дівч.-5-15 разів від лави.

Вчитель: О.А.Артюх

 

 

docx
Додано
3 березня 2023
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку