Конспект уроку з фізичної культури для учнів 2 класу
Ми – маленькі веселі колобки(урок-казка)
Тема:Лазіння по гімнастичній стінці, ходьба із збереженням рівноваги,лазіння по гімнастичній лаві. Техніка виконання перекиду вперед. Гра «Діти і вовк».
Клас: 2
Завдання:
1. Навчити техніці виконання перекиду вперед
2. Закріпити вміння дітей, виконувати основні рухи: лазіння по гімнастичній стінці, ходьба із збереженням рівноваги, лазіння по гімнастичній лаві.
3. Сприяти розвитку спритності та координації за допомогою рухливих ігор.
Місце проведення: гімнастична зала
Час проведення: 11:30 – 12:15
Інвентар та обладнання: гімнастичні лави, кубики, гімнастична стінка, мати, обручі.
ч/у
|
Зміст |
Дозування |
ОМВ |
1.Шикування,привітання,повідомлення задач уроку
2.Різновиди ходьби
3.Комплекс ЗРВ:
поясі 1-поворот вліво з рукою-козирком 2-В.п. 3-вправо з рукою– козирком 4-В.п.
1-4- ходьба на місці з поперемінним згинанням- розгинанням рук в ліктях
1-3-сплеск в долоні перед собою 4-в.п.
|
2 хв.
3хв. 10-15м -ІІ-
-ІІ-
6 хв.
4р.
4р.
4р.
4р. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів, опитати самопочуття
Дистанція 1м Спина пряма Спина пряма
Спина пряма, руки на колінах
Темп повільний, очі не заплющувати
Повороти чіткі
Руки прямі
Руки тримати рівні, спина пряма |
|
3-4 теж саме
1-напівприсід на правій, ліву вперед, руки вперед 2 – В.п. 3-4- теж саме з іншої ноги
1-поворот вліво з рукою козирком 2-В.п. 3-4 теж саме в іншу сторону
1-Стрибком ноги нарізно, сплеск в долоні над головою 2 – В.п. 3-4 теж саме
|
4р.
4р.
4р.
4р.
1хв. |
Присід чіткий
Нога, що попереду пряма
Повороти чіткі
Стрибок якомога вище
Темп повільнпий |
1.Лазіння по гімнастичній стінці
2.Акробатика: перекид вперед
3. Вправи з рівноваги. Ходьба по гімнастичній лаві:
|
3р.
3р.
2р.
|
Діти залазять на гімнастичну стінку, тримаються однією рукою, іншою тримають біля очей, повертаються в один бік, те ж саме – в інший бік. Спина рівна, добре триматися, страховка
Виконуємо двома шеренгами. Спочатку перші номери, потім – другі. 1) перекиди в групуванні – вправа-„качалочка”; 2) те ж, але з переходом в упор присівши; 3) перекид вперед.
Спина рівна,руки рівні, йти на носках
|
|
4. Гра «Бездомний заєць»
5.Гра «Діти і вовк»
- вовк - діти - будиночок дітей
|
4хв.
4хв. |
Усі гравці ,крім двох, стають парами (обличчям один до одного),узявшись за руки. Один із гравців «заєць», другий «вовк». «Заєць» який втікає від «вовка» ховається в середину пари. Той, до кого «заєць» стає спиною, стає «бездомним зайцем» і втікає від «вовка». Якщо «вовк» догнав «бездомного зайця», тоді вони міняються ролями.
:”В лісі дітоньки гуляють, їздять, бігають, стрибають...” Діти бігають, стрибають по залу. Вчитель: „Діти, діти, поспішайте – Вовк за деревом – тікайте”. Вовк намагається догнати дітей, а ті ,тікаючи, можуть застрибнути за гімнастичну лаву. Тут вони у безпеці. Вчитель: Стриб та скок, Колобочки – на горбок. Покотились Колобочки Біля Вовчого зубочку.
|
|
6.Гра « У ведмедя у бору»
-діти
-барліг ведмедя
-будиночок дітей
7.Гра «Спіймали-сідай»
|
3хв.
3хв. |
Діти обирають ведучого – «ведмедя». Для нього на одному боці майданчика креслять коло 0 «барліг». На протилежному «будиночок» дітей. Вчитель промовляє: « У ведмедя у бору Гриби, ягоди беру» Діти «ходять по лісу і збирають гриби, ягоди (присідають і торкаються обома руками підлоги, підводяться), підходять до «ведмежого барлогу» А ведмідь не спить І на нас ричить. Після цих слів «ведмідь» тихо ворушиться, потягується, з ричанням підводиться. Діти тікають у свій «будиночок», а «ведмідь» біжить за ними і ловить.
Діти обирають ведучого. Діти бігають по залі, а ведучий ловить їх. Якщо ведучий торкнувся до гравця, то гравець сідає на підлогу. Ведучий повинен впіймати всіх гравців. Після цього обирають іншого ведучого та грають ще раз.
|
1.Гра «Довгий хвіст,короткий хвіст»
2.Підсумки уроку
3.Домашнє завдання
4.Організований вихід із залу
|
2хв.
30с.
30с.
1хв. |
Вчитель називає звірів,що живуть у лісі, якщо в нього довгий хвіст, діти піднімаються на носки і піднімають руки вгору. Якщо короткі – роблять три сплески попереду себе. А якщо,цей звір зустрічався на нашому шляху – ми присідаємо.
Опитати самопочуття, звернути увагу на досягнення учнів, а також на допущені помилки
Вправи для розвитку гнучкості |