Конспект уроку з фізичної культури для 2 класу "Школа м'яча"

Про матеріал

Конспект уроку з фізичної культури для 2 класу "Школа м'яча"

Завдання уроку:

1.Сприяти розширенню функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей.

2.Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

Інвентар: секундомір, баскетбольні м'ячі, легкі м'ячі, фішки, мотузки, картки з завданням.

Перегляд файлу

План – конспект уроку

фізичної культури для учнів 2-Бкласу

Вчитель Кліщевська Я.В.

Тема уроку «Школа мяча».

Дата уроку: 26.11.2017

Завдання уроку:

  1. Сприяти розширенню функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей.

2.Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

3.Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, стійкий інтерес до занять фізичною культурою.

Інвентар: секундомір, баскетбольні м’ячі, легкі м’ячі, фішки, мотузки, картки з завданням.

Види завдань учням

Час

Організаційно – методичні вказівки

Методичні особливості

Регулювання навантаження

Підготовча частина  10-12 хв.

Орг

хв.1ль

 

2-3хв

1.Учні шикуються в одну шеренгу. Вчитель проводить бесіду щодо здоров’я.

2.Самооцінка учнями свого стану, інструктаж з техніки безпеки, вимір показників ЧСС в положенні стоячи після нетривалого спокою. Мотивація.

ЧСС 80 – 100 уд/хв.

ЧСС 80 – 100 уд/хв

1-2 хв

Дихальні вправи

1 хв.

Активізація серцево-судинної та дихальної систем

1. Вдих – пауза – видих – пауза;

2. Руки до гори – вдих – пауза, повільний нахил – видих – пауза. 

«Математична фізкультура»

Розминка

6 – 8 хв

Різновиди ходьби та бігу

  1. Ходьба на носках, руки в замок догори.
  2. Ходьба на п’ятках, руки в замок уперед.
  3. Ходьба у випаді, руки в сторони.
  4. Біг звичайний.
  5. Біг з завданням.

Перешикування в колону по два

Комплекс З.Р.В. з легкими мячами.

ЧСС-130-140уд/хв..

Під час ходьби та бігу виконують математичні приклади.

«Вчимося граючи»

Вправи з легкими та баскетбольними мячами

3 – 5 хв

 

 

 

 

 

До 5 хв

 

 

 

До 5 хв.

Вправи з легкими м’ячами:

«Фізкультурний диктант».

1. Вчитель пропонує дітям виконувати вправи за умов, коли:

* м’яч не літає і не падає;

* м’яч літає, однак не стрибає,

* м’яч літає, стрибає, однак не котиться;

* м’яч літає, стрибає, котиться, ви переміщуєтеся.

        2. Однойменні передачі м’яча в парах:

- двома руками від грудей + двома руками від грудей з відскоком від підлоги;

- однією рукою від плеча.

      3. Ведення мяча, стоячи на коліні.

      4.Звичайне ведення мяча на місті і в русі.

     5.Ведення мяча з зоровим сигналом.

 

ЧСС –140-150 уд/хв..

Під час виконання вправ  діалог вчитель та учнів щодо основних понять гри в баскетбол.

 

 

 

Повідомлення вчителя про наступний вид діяльності. Виконується в командах.

 

 

«Веселі та спритні»

Естафети з подоланням перешкод

5- хв..

Учні шикуються в дві колони.

1.Учні стоять в колоні один за одним, ноги нарізно. Перший прокочує м’яч між ніг останньому, він з м’ячем пробігає між учнів, перестрибує два бар’єра, кидає м’яч в кошик, обертається назад і встає впереді колони.

2. Учні стоять в колоні один за одним. Перші стають в упор лежачи. Наступні діти підлазять по підлозі до означеного рівня, де лежить мяч, останній кидає мяч в кошик

Кожний учень кидає мяч, поки не влуче.

 

 

Останній учень, який зміг доторкнутися до мяча, кидає його в кошик, поки не влуче, команда не стає.

ЧСС – 150-160 уд/хв...

«Інтелектуальний фітнес»

Утворення геометричної фігури з інвентарю та силами учнів.

До 5-7хв

«Гімнастична геометрія»

Учні об’єднуються в дві шеренги. У кожній – скакалка. Вчитель показує намальовану геометричну фігуру одній команді. Діти повинні за допомогою інвентарю скласти цю фігуру, а згодом своїми силами утворити цю фігуру.

ЧСС – 120-130 уд/хв..

 

 

 

 

 

 

2-3 хв

Підведення підсумків уроку. Самооцінка учнями власного самопочуття. Побажання на наступне заняття.

 

 

ЧСС –100-110уд/хв..

 

 

docx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
2672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку