Конспект уроку з фізичної культури для 2 класу "Школа м'яча"
Завдання уроку:
1.Сприяти розширенню функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здібностей.
2.Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
Інвентар: секундомір, баскетбольні м'ячі, легкі м'ячі, фішки, мотузки, картки з завданням.
План – конспект уроку
фізичної культури для учнів 2-Бкласу
Вчитель Кліщевська Я.В.
Тема уроку «Школа м’яча».
Дата уроку: 26.11.2017
Завдання уроку:
2.Сприяти розширенню рухового досвіду, вдосконаленню навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
3.Формування навичок самостійних занять фізичними вправами, стійкий інтерес до занять фізичною культурою.
Інвентар: секундомір, баскетбольні м’ячі, легкі м’ячі, фішки, мотузки, картки з завданням.
Види завдань учням |
Час |
Організаційно – методичні вказівки |
|
Методичні особливості |
Регулювання навантаження |
||
Підготовча частина 10-12 хв. |
|||
Орг хв.1ль
|
2-3хв |
1.Учні шикуються в одну шеренгу. Вчитель проводить бесіду щодо здоров’я. 2.Самооцінка учнями свого стану, інструктаж з техніки безпеки, вимір показників ЧСС в положенні стоячи після нетривалого спокою. Мотивація. |
ЧСС 80 – 100 уд/хв. ЧСС 80 – 100 уд/хв |
1-2 хв |
|||
Дихальні вправи |
1 хв. |
Активізація серцево-судинної та дихальної систем |
1. Вдих – пауза – видих – пауза; 2. Руки до гори – вдих – пауза, повільний нахил – видих – пауза. |
«Математична фізкультура» Розминка |
6 – 8 хв |
Різновиди ходьби та бігу
Перешикування в колону по два Комплекс З.Р.В. з легкими м’ячами. |
ЧСС-130-140уд/хв.. Під час ходьби та бігу виконують математичні приклади. |
«Вчимося граючи» Вправи з легкими та баскетбольними м’ячами |
3 – 5 хв
До 5 хв
До 5 хв. |
Вправи з легкими м’ячами: «Фізкультурний диктант». 1. Вчитель пропонує дітям виконувати вправи за умов, коли: * м’яч не літає і не падає; * м’яч літає, однак не стрибає, * м’яч літає, стрибає, однак не котиться; * м’яч літає, стрибає, котиться, ви переміщуєтеся. 2. Однойменні передачі м’яча в парах: - двома руками від грудей + двома руками від грудей з відскоком від підлоги; - однією рукою від плеча. 3. Ведення м’яча, стоячи на коліні. 4.Звичайне ведення м’яча на місті і в русі. 5.Ведення м’яча з зоровим сигналом.
|
ЧСС –140-150 уд/хв.. Під час виконання вправ діалог вчитель та учнів щодо основних понять гри в баскетбол.
|
|
|
Повідомлення вчителя про наступний вид діяльності. Виконується в командах.
|
|
«Веселі та спритні» Естафети з подоланням перешкод |
5- хв.. |
Учні шикуються в дві колони. 1.Учні стоять в колоні один за одним, ноги нарізно. Перший прокочує м’яч між ніг останньому, він з м’ячем пробігає між учнів, перестрибує два бар’єра, кидає м’яч в кошик, обертається назад і встає впереді колони. 2. Учні стоять в колоні один за одним. Перші стають в упор лежачи. Наступні діти підлазять по підлозі до означеного рівня, де лежить м’яч, останній кидає м’яч в кошик |
Кожний учень кидає м’яч, поки не влуче.
Останній учень, який зміг доторкнутися до м’яча, кидає його в кошик, поки не влуче, команда не стає. ЧСС – 150-160 уд/хв... |
«Інтелектуальний фітнес» Утворення геометричної фігури з інвентарю та силами учнів. |
До 5-7хв |
«Гімнастична геометрія» Учні об’єднуються в дві шеренги. У кожній – скакалка. Вчитель показує намальовану геометричну фігуру одній команді. Діти повинні за допомогою інвентарю скласти цю фігуру, а згодом своїми силами утворити цю фігуру. |
ЧСС – 120-130 уд/хв..
|
|
2-3 хв |
Підведення підсумків уроку. Самооцінка учнями власного самопочуття. Побажання на наступне заняття.
|
ЧСС –100-110уд/хв..
|