Конспект уроку з фізичної культури для учнів 6 - 7 класу (волейбол).
Мета уроку:
- удосконалювати техніку виконання передач двома руками зверху та знизу; - використовувати набуті технічні й тактичні вміння під час гри у волейбол;
- сприяти розвитку сили, гнучкості, координації рухів, спритності. - сприяти розвитку морально-вольових якостей, сміливості, сили волі; - взаємодопомоги, товариськості, почуття колективізму.
Завдання уроку:
- закріпити передачі м’яча двома руками зверху; - навчати вибору місця під час прийому м’яча.
Місце проведення: спортивна зала.
Спортивний інвентар: волейбольні та набивні м'ячі.
№ урок у |
Зміст уроку |
Дозуванн я |
Організаційно методичні вказівки |
|
1. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА
|
15хв. |
|
1. |
Організаційна частина. Шикування. Привітання. Перевірка присутніх. Оголошення мети заняття.
|
1.5-2хв. |
Звернути увагу на форму та взуття. Нагадати правила техніки безпеки . |
2. |
Перевірка ЧСС |
1.5-2хв. |
Учнів з поганим самопочуттям направити до медкабінету. |
3. |
Стройові вправи на місці: повороти праворуч, ліворуч, кругом.
|
30-40с. |
Організувати діяльність учнів. |
4. |
Ходьба: звичайна в обхід спортзалу.
|
30-40с. |
|
5. |
Біг: - звичайний; - приставним кроком лівим боком; - приставним кроком правим боком; - із закиданням гомілок; - із високим підніманням колін; - звичайний;
|
|
Дистанція два кроки. |
6. |
ЗРВ в русі: 1. В.П. руки перед грудьми: 1-2 відведення зігнутих рук в сторони, 3-4 – прямих; 2. В.П. руки в сторони, 1-4 великі кола руками вперед 5-8 – назад; 3. В.П. руки в сторони, кисть в кулак 1-4 кругові рухи передпліччями вперед 5-8 – назад; 4. В.П. ноги на ширині плечей;руки вздовж тулуба: 1-2 нахил тулуба правопруч, 3-4 – ліворуч; 5. В.П. руки вперед, нахили тулуба на кожний рахунок; 6. В.П. руки перед собою в замок, ходьба з випадами на кожний крок з поворотом в протилежний бік; 7. Вправи на відновлення дихання.
|
3-4хв. 5 - 6 р. 5 - 6 р. 5 - 6 р. 5 - 6 р. 5 - 6 р. 5 - 6 р
|
Слідкувати за виконанням вправ з максимальною амплітудою
|
7. |
Повторення рухливої гри «Мисливці та качки». Наігровомумайданчику малюється коло діаметром 5 – 8 м. (залежно від віку гравців і їх числа). Всі гравці діляться на дві команди: «качки» і «мисливці». «Качки» розташовуються |
4 – 5 хв. |
Слідкувати за правилами гри: не виходити за межі кола; не штовхатись; не відбирати мяча. |
|
всередині кола, а «мисливці» за колом. «Мисливці»отримують м’яч. П о сигналу або по команді вчителя «мисливці» починають м’ячем вибивати «качок». «Качки» , в яких потрапив м’яч, вибувають за межі кола. Гра продовжується до тих пір, поки не будуть вибиті всі «качки» з кола. Під час кидка м’яча «мисливцям» не можна переступати лінію кола. Коли будуть вибиті всі «качки», команди міняються місцями. Перемагає та команда яка швидше виб’є всіх «качок» з кола.
|
|
|
|
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
|
25хв. |
|
|
Метод колового тренування
|
|
|
1. |
Розподілення по станціях.
|
20-30с |
|
2. |
І станція. Передача двома руками зверху. (з обов’язковою фіксацією набивного м'яча. ) |
15 разів.
|
Біля стіни. Слідкувати за правильним положенням пальці в рук. |
3. |
ІІ станція. Передача м'яча двома руками зверху. Учні розподіляються парами один навпроти одного. По черзі виконують передачу м'яча двома руками зверху.
|
15 разів.
|
Слідкувати за правильним положенням пальці в рук. |
4. |
ІІІ станція. Прийом м'яча двома руками знизу. Учні розташовуються біля стіни приймаючи низьку стійку, самостійно кидаючи м'яч в стіну намагаються виконати серію прийомів без втрати м'яча.
|
20 разів
|
Слідкувати за положенням рук та ніг при прийомі мя’ча.
|
5. |
ІV станція. Прийом м'яча двома руками знизу. Учні розподіляються парами один навпроти одного. По черзі виконують прийом м'яча двома руками знизу після накидання партнером.
|
10 разів.
|
Слідкувати за положенням рук та ніг при прийомі мяча.
|
6. |
Навчальна двостороння гра в волейбол. |
4-5хв. |
Якщо команда заробляє очко використавши правильно всі свої три дотики до мя’ча. зараховується два очка.
|
7. |
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
|
5 хв. |
|
1. |
Ходьба з вправами на відновлення дихання. |
1 хв |
Звернути увагу на поставу.
|
2. |
Перевірка ЧСС. |
1 хв |
Перевірити показники пульсу і порівняти їх із показниками на початку уроку. |
3. |
Оцінка результатів заняття. |
1хв |
Виставлення оцінок за роботу на уроці.
|
4. |
Домашнє завдання.
|
1 хв |
Підйом тулуба 25р. |
5. |
Перехід до роздягалень. |
1 хв |
Спокійно, не бігти, не штовхатись. |