Мета: сформувати техніку виконання прямого нападаючого удару, розвивати влучність, силу, виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров'я учнів.
Завдання уроку:
Конспект уроку
Тема: «Техніка прямого нападаючого удару»
Мета: сформувати техніку виконання прямого нападаючого удару, розвивати влучність, силу, виховувати інтерес і прагнення до самовдосконалення, зберігати та зміцнювати здоров’я учнів.
Завдання уроку:
Тип уроку: навчальний.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольна сітка, волейбольні м’ячі, свисток, секундомір.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина уроку (12хв.) |
|||
1. |
Шикування в шеренгу. Привітання. Перевірка присутності учнів та наявності в них спортивної форми. Повідомлення завдань уроку. Техніка безпеки на уроці. |
1хв |
фронтальний метод |
2. |
Стройові вправи: повороти наліво, направо, кругом. Вимірювання ЧСС. |
30с
|
одночасний спосіб виконання, виконання в русі |
3. |
Ходьба: - звичайна в обхід спортзалу; - на п’ятках, руки вгору; - на носках, руки в замок, вгору; - на зовнішній стороні стопи, руки в сторони; - на внутрішній стороні стопи, руки за спину; - в напівприсіді; |
2хв |
звернути увагу на правильну поставу |
4. |
Біг: - звичайний; - приставним кроком лівим боком; - приставним кроком правим боком; - спиною вперед; - з підскоками; - з високим підніманням коліна; - з прискоренням. |
2хв |
дистанція 1,5м
|
5. |
Стрибки: - в присіді; - на правій нозі; - на лівій нозі. Перешикування в дві шеренги. |
1хв |
по діагоналі спортзалу, по периметру спортзалу |
6. |
Загально-розвиваючі вправи на місці: 1) В.п. ноги нарізно, руки на пояс. 1-3- кругові рухи головою вправо. 4-в.п.5-8- теж, вліво. 2) В.п. ноги нарізно, руки на пояс. 1-2- нахил голови вперед; 3- нахил голови назад. 4-в.п. 3) В.п. ноги нарізно, руки перед грудьми в «замок» зігнуті. 1- руки вперед.2- в.п.3- руки над головою.4-в.п. 4) В.п. ноги нарізно, руки вгору. 1-3- колові рухи руками вперед.4-в.п. 5-7- колові рухи руками назад.8-в.п. 5) В.п. ноги нарізно, права вгору, ліва вниз. 1-3- відведення прямих рук назад.4-в.п.5-7- те саме, з зміною положення рук.8-в.п. 6) В.п. ноги нарізно, руки перед собою. 1- поворот тулуба вліво. 2-в.п.3- поворот тулуба вправо.4-в.п. 7) В.п. ноги нарізно, руки на пояс. 1- нахил тулуба вліво.2-в.п.3- нахил тулуба вправо.4-в.п. 8) В.п. ноги нарізно, тулуб нахилений вперед, руки в сторони, вправа «млин». Вимірювання ЧСС. |
4 рази
4 рази
4-6 разів
4 рази
6 разів
4 разів
6 разів
4 рази
10с |
темп виконання повільний
|
Основна частина уроку (30хв.) |
|||
1. |
Прийом та передача м’яча зверху в парах. |
3хв |
груповий метод, звернути увагу на роботу рук |
2. |
Прийом та передача м’яча знизу в парах. |
3хв |
слідкувати за стійкою гравця |
3. |
Верхня пряма подача: а) в зони 4, 3, 2. б) в зони 5, 6, 1. |
6хв |
не заступати на лінію подачі |
4. |
Вправи на відпрацювання техніки прямого нападаючого удару:
|
8хв |
Метод фронтальний Вправа виконується з в.п. стійка ноги нарізно. Права нога злегка попереду. М’яч підкидається на відстань 1,5 м
Одна шеренга кладе м’ячі. Проводиться у формі гри: яка пара без помилок (падіння м’яча, використання любих прийомів крім верхніх) виконає 20 передач. Оцінити кращу пару серед хлопчиків і серед дівчаток; М’яч злегка підкидається вгору і удар виконують по м’ячу зверху-вниз за 1-2 від учня. Рука, яка б’є по м’ячу – пряма. Рука перед ударом відпускає м’яч. Учні направляють м’яч за 1-1,5 м від партнерів. М’яч накривається пальцями зверху. |
5. |
Навчальна гра. Вимірювання ЧСС |
12-13хв 10с |
звернути увагу на групові взаємодії |
Заключна частина уроку (3 хв.) |
|||
1. |
Шикування. Вправи на відновлення. |
10с |
в одну шеренгу |
2. |
Підведення підсумків уроку. |
1хв |
фронтальний метод |
3. |
Виставлення оцінок. |
30с |
індивідуальний метод |
4. |
Домашнє завдання: вправи на силу:
хлопці 2* 15-25 разів; дівчата: 2*10-12 разів. |
1хв |
слідкувати за правильним виконанням (батькам) |
5. |
Організований вихід з залу. |
20с |
у колону по одному |