23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Конспект уроку з розділу "Легка атлетика". "Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Біг на різні дистанції. Різновиди ходьби".

Про матеріал

Мета: підвищити загальну працездатність організму і рівень технічної підготовленості школярів

Завдання:

1.визначити основні фази естафетного бігу на короткі дистанції;

2.повторити та закріпити техніку бігу з низького старту;

3.заохочувати учнів до постійних занять фізичним вихованням та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров'я,

4.сприяти укріпленню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні спеціальних легкоатлетичних вправ.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для 5 класу

 

Розділ «Легка атлетика»

Тема: Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Біг на різні дистанції. Різновиди ходьби.

Мета: підвищити загальну працездатність організму і рівень технічної підготовленості школярів

Завдання:

  1. визначити основні фази естафетного бігу на короткі дистанції;
  2. повторити та закріпити техніку бігу з низького старту;
  3. заохочувати учнів до постійних занять фізичним вихованням та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я,
  4. сприяти укріпленню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні спеціальних легкоатлетичних вправ.

Обладнання та інвентар: Естафетні палички, свисток, секундомір, волейбольний та баскетбольний м’ячі, волейбольна сітка.

Місце проведення: Спортивний майданчик.

 

№ зп

Зміст заняття

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

Осн.гр.

 

Подг.гр.

 

Спец.гр.

Підготовча частина – 13 хвилин

1

Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.

Перевірка частоти серцевих скорочень.

1 хв.

 

чсс/

10с

1 хв.

1хв.

Звернути увагу на форму одягу та взуття.

Правила поведінки та техніка безпеки на уроках з л/а. Опитування учнів про самопочуття в стані покою і при навантаженні протягом уроку.

Якщо чсс 110-120 уд./хв.-учнівдо уроку не допускають.

 

 

 

2

Стройові вправи 

Різновиди ходьби:

-звичайна;

- на носках;

- на п’ятках;

- із високим підніманням стегна;

-- у напівприсяді.

 

5 хв.

4 хв.

3 хв.

Фронтальний метод організації діяльності.

Чітке виконання команд. Основна увага на правильну поставу. Дихання вільне.

 

3

Біг 60 м

1 хв.

1 хв.

-

Темп повільний. 

Після бігу вправи на встановлення дихання.

4

Комплекс загальнорозвивальних вправ для розігріву м’язів рук і плечового поясу, тулубу в русі і на місці.

Вправи для розвитку сили м’язів ніг і укріплення зв’язкового апарату гомілкових і колінних суглобів:

- ходьба випадами;

- стрибки на одній нозі;

-стрибки на двох ногах.

3-5 м.

2-3 м.

1-2 м.

 Вправи виконувати з повної амплітудою. Інтервал відпочинку між вправами для ніг не більше 30 сек. Активний відпочинок: вправи на встановлення дихання

5

Ходьба:

1-2 – руки вгору (вдих);

3-4 – руки вниз (видих);

20 м 

20 м 

20 м 

«Кроком руш!»

6

Перешикування з колони по одному в колону по чотири.

30''

30''

30''

Стежити за диханням. Дистанція  2 кроки.

7

Загальнорозвиваючи вправи на місці:

а) і. п. - вузька стійка, ноги нарізно, руки на пояс

1-4 - кругові рухи головою вправо;

5-8 - те ж уліво.

 

 

4-6 разів

 

 

3-4 разів

 

 

2-3 разів

 

 

Темп повільний

 

б) і. п. - вузька стійка, ноги нарізно, руки в сторони

1-2 - відведення зігнутих рук назад;

3-4 - те ж із прямими руками,

4-6 разів

3-4 разів

2-3

разів

Руки не опускати

 

 

в) і. п. вузька стійка, ноги нарізно, руки в сторони

1-4 кругові рухи руками вперед;

5-8 те ж назад;

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Руки прямі

 

г) і. п. - ноги на ширині пліч, руки на пояс

1 - крок правою ногою вперед, руки нагору в замок, прогнутися;

2.- і. п.

3-4 - те ж зі зміною положення ніг;

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Прогнутися

 

д) і. п. - ноги на ширині пліч, руки на пояс

1-2 – нахил тулуба уперед;

3-4 - нахил тулуба назад;

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Спина пряма

 

е) і. п. - ноги на ширині пліч, руки на пояс

1-2 – нахил тулуба уліво;

3-4 - нахил тулуба вправо;

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Спина пряма

 

ж) і. п. - ноги на ширині пліч, руки перед груддю зігнути у ліктях

1-2 – правою коленою дістаємо до лівого ліктя;

3-4 – те ж лівою.

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Не сутулитися, вище коліно

 

з) і. п. широка стійка, ноги нарізно, руки на пояс

1 - нахил до правої ноги.

2 - нахил;

3 - нахил до лівої ноги;

4 -і. п.

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Ноги в колінному суглобі не згинати

 

і) і. п. широка стійка, ноги нарізно, руки на пояс

1-2 – сід на праву ногу;

3-4 – сід на ліву ногу.

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Спина пряма

 

к) і. п. широка стійка, ноги нарізно, руки на пояс

1-2 – випад лівою ногою уперед;

3-4 – випад правою ногою уперед.

4-6 разів

3-4

разів

2-3

разів

Спина пряма

 

л) і. п. - вузька стійка, ноги нарізно, руки на пояс

1-2 - стрибки на правій нозі;

3-4 - те ж на лівій нозі;

5 - стрибки на обох ногах уперед;

6 - стрибки на обох ногах назад;

7 - стрибки ноги в сторони;

8 - стрибки ноги разом  

і. п.

4-6 разів

4-6 разів

4-6 разів

Стрибати на носках

 

8

 Вправи на поновлення дихання

30 сек.

 

9

Визначення чсс за 15 сек.

15 сек

120-140 уд/хв.

Основна частина – 27 хвилин

1

Визначення основних фаз естафетного бігу на короткі дистанції:

- старт;

- стартовий розбіг;

- біг по дистанції;

- передача естафетної палички;

- фінішування;

- гальмування.

3 хв.

3 хв.

3 хв.

Інформація про техніку естафетного бігу на короткі дистанції.

 

2

Вибігання із старту з різних початкових положень

2 рази

1 раз

-

Спрямувати увагу на фази бігу.

3

Біг короткими кроками с постановкою ноги з носка на всю стопу 10-15 м.

1-3 підходів

1-2 підходів

-

Візуальне спостереження. Кількість підходів відповідно самопочуттю учнів.

4

Біг з високим підйомом стегна на місці 10-15 сек.

1-3 підходів

1-2 підходів

-

Увага на роботу рук. Кількість підходів відповідно самопочуттю учнів.

5

Пружинистий біг на передньої частині стопи 15-20 м .

1-3 підходів

1-2 підходів

-

Виконувати без напруги. Кількість підходів відповідно самопочуттю учнів.

6

Рівномірний біг з руками за тулубом 15-20 м.

1-3 підходу

1-2 підходів

-

Винос стегна вперед-вверх, дихання відкритим ротом і носом. Кількість підходів відповідно самопочуттю учнів

7

Біг з прискоренням.

2-3 підхода

1-2

підхода

-

Рівномірно набрати швидкість з послідовним гальмуванням.

8

17Техніка передачі естафетної палички.

5 хв.

4хв.

-

 Дистанція 1м. Друга шеренга стоїть на 0,5м правіше за першу, так, щоб ліва рука передавального була за правою рукою того, що приймає.

Приймати по команді.

9

рисВибігання зі старту з естафетною паличкою.

3 підхода

2 підхода

 

 

10

1615Передача естафетної палички в бігі по дистанції.

2 підхода

1 підход

 

1 спосіб передачі естафетної палички: передача з перекладанням естафетної палички з однієї руки в іншу. Бігун передає естафету лівою рукою в праву руку приймаючого бігуна, як тільки приймає то одержує естафетну паличку, він перекладає її в ліву руку і таким же чином передає її наступному.

2 спосіб: бігун, прийнявши паличку в праву руку, передає її в ліву наступного бігуна, який біжить, не перекладаючи палички, і передає на наступному етапі в праву руку.

11.

Рухлива гра.

8 хв.

6хв.

4 хв.

Дотримуватися правил гри

 

 

 

Заключна частина – 5 хвилин

1.

2.

3.

 

Шикування.

Вправи на відновлення дихання.

Підведення підсумків уроку.

Організований перехід до класу.

3 хв.

1 хв.

1 хв.

3 хв.

1 хв.

1 хв.

3 хв.

1 хв.

1 хв.

Оцінювання.

 

doc
Додано
1 липня 2018
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку