Конспект уроку з фізики для учнів 10-го класу на тему "Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань" з використанням інтерактивних технологій
Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань
Мета уроку: формування предметної та світоглядної компетентностей: уміння аналізувати побачений дослід, робити висновки. На підставі чого формквати нові знання. Формування швидкості та оперативності мислення, розвиток памяті та уваги, розвиток математичної компетентності – формування вмінь перетворювати формули, обчислювати значення математичних виразів; виховувати уважність, зібраність, спостережливість.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Наочність і обладнання: мультимедійні засоби навчання, тягарець, пружина підручник.
Форми і методи роботи: словесні, практичні, частково-пошукові
Перебіг уроку
І. Організаційний етап
II. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь
Розгадування завдань за QR-кодами ( 1 бал за завдання)
IV. Мотивація навчальної діяльності
Інтерактивна вправа «Сходинки успіху»
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Демонстрація пружинного маятника з постановкою проблемних запитань( робота в групах)
1 група
2 група
ЗВІТ ГРУП ( мах 3 бали)
Період коливань пружинного маятника
Період коливань математичного маятника
ІV. Закріплення нових знань і вмінь
Довжина математичного маятника 5 м. Визначте період його коливань. (1 б.)
|
Розв’язання
Відповідь: |
|
Визначте масу вантажу, який здійснює 200 повних коливань за 2 хв 40 с на пружині жорсткістю 250 Н/м.(3 б.)
Дано:
|
Розв’язання
Відповідь: |
|
V. Підсумки уроку
Вправа «Результат» ( підрахунок набраних балів, оголошення оцінок)
VI. Домашнє завдання
Опрацювати § 20, Вправа № 20 (3-4)