КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗКУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ Модуль "Волейбол"

Про матеріал

План – конспект уроку з фізичної культури

для учнів 6 класу

модуль «Волейбол»

Завдання уроку:

1. Повторити прийом і передачу м'яча двома руками зверху.

2. Вивчити нижню пряму подачу м'яча.

3. Розвивиток стрибучості та сили.

Перегляд файлу

План – конспект уроку з фізичної культури

для учнів 6 класу

модуль «Волейбол»

Завдання уроку:

1. Повторити прийом і передачу м’яча двома руками зверху.

2. Вивчити нижню пряму подачу м’яча.

3. Розвивиток стрибучості та сили.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частина

уроку

 

        Зміст

 

 

Дозу-вання

 

Організаційно-методичні вказівки

Підго-

товча

12-14 хв.

1.Шикування в одну шеренгу,

рапорт,привітання.

2.Повідомлення завдань уроку,

інструктаж із правил техніки безпеки на уроках волейболу.

3.Вимірювання ЧСС.

 

4.Різновиди ходьби:

-в.п. руки на пояс став, на носках - руш;

-в.п. руки за голову в замок, на п’ятках - руш;

-в.п. руки на пояс, на зовнішній стороні стопи - руш;

-в.п. те саме, перекатом із п’ятки на носок - руш;

-в.п. руки зігнуті в ліктьових суглобах,прискореною ходьбою - руш!

 

5.Різновиди бігу:

 

-біг звичайний (по зонах);

-приставними кроками лівим (правим)боком (по зонах);

-почергово лівим і правим боком (по зонах);

- біг звичайний, за звуковим сигналом виконати імітацію верхньої та нижньої прийом-передачі мяча:

- зупинка стрибком,  імітація прийому-передачі м’яча  обома  руками зверху;

 - те саме, імітація прийому-передачі м’яча обома руками знизу.

-біг звичайний

 

6.Ходьба,вправи на відновлення дихання

 

7.ЗРВ в  русі:

а) Вихідне положення (В.П.)

- руки в сторони. Стискання та розтискання пальців в кулак;

б)В.П.- пальці «в замок». Колові рухи кистями в перед  і назад;

в)В.П.- те саме.1-4-«хвиля» ліворуч;5-8 праворуч;

г)В.П.- руки перед грудьми,лікті вниз у сторони.1-4- колові рухи кистями всередину; 5-8-те саме зовні;

д)В.П.- руки в сторони пальці в кулак.1-4-колові рухи руками в ліктях у середину;5-8-те саме зовні;

е)В.П.- руки вниз. 1-4-колові рухи руками вперед; 5-8- те саме назад;

ж)В.П.-руки вперед 1-оплекс у долоні за спиною; 2- те саме попереду

 

8.Рухлива гра «Перебий м’яч»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Вимірювання ЧСС

 

 

1хв

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4 хв

Перевірити загальний вигляд учнів

Учні повинні чітко виконувати вимоги вчителя щодо виконання вправ

У нормі 80 – 90 уд/хв..

 

Ходьба у колону по одному, підбородки припідняті, зберігати дистанцію.

 

Зберігати поставу.

 

Лікті розведені на зовні.

 

Підбородки при підняті, плечі розправлені.

 

 

 

Слідкувати за диханням.

 

 

 

 

Слідкувати за диханням.

На вдох руки в сторони, на видох руки до середини.

Зміна через 2 кроки

 

 

 

Лікті внизу, пальці рук широко розставлені на рівні обличчя, ноги і руки випрямляються одночасно.

Ноги зігнуті, кисті рук в замок, ліктьові суглоби не згинати, одночасно випрямляти ноги і рук в плечовому суглобі.

Утримувати правильну поставу. Темп помірний

Набути дистанцію 2 кроки

 

 

На кожен крок

 

Узгоджувати  із кроками

 

У власному темпі

 

Максимальна амплітуда

 

 

 

Максимальна амплітуда

 

 

 

Поступово збільшувати амплітуду рухів

 

За спиною руки тримати якнайвище

 

Поєднати учнів у дві команди,кожна з яких отримує 5 мячів.За сигналом учителя обидві команди  одночасно починають однією рукою кидати м’ячі,намагаючись їх перекинути на сторону суперника. Перемагає команда, на стороні якої не залишиться м’ячів

 

Основна

 

1.Повторити прийом і передачу двома руками зверху:

- передачі м’яча над собою;

- підкидання м’яча над собою та передача партнерові;

- кидки м’яча вперед-вгору на партнера,який повертає м’яч звичайною передачею;

- після переміщення приставним кроком ліворуч (праворуч);

 

2.Вивчення нижньої прямої подачі м’яча:

- показ на мультимедії;

- імітація удару по м,ячу;

- з три метрової лінії;

- з шести метрів;

- з місця подачі;

 

3.Гра «Піонер-бол»

 

4. Розвиток стрибучості та сили

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

10 хв

 

5хв

Відстань 4-5 м.

 

Мяч кидати обома руками знизу

Партнер ловить м’яч зверху на пальці

 

Зміна партнерів відбувається за сигналом учителя

 

 

Під час удару,вага тіла переноситься вперед на ліву ногу,після гравець учень якби тягнеться за м’ячем.

 

 

 

 

 

 

Додаток

Заключна

1.Шикування

2.Біг,ходьба з вправами на відновлення дихання

3.Вправи на увагу

 

 

 

 

4.Вимірювання ЧСС

 

5.Підбиття підсумків уроку

 

6.Домашне завдання

 

7.Організоване залишення місця занять

2хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Темп повільний

 

Один свисток – зупинитися,

два – присісти.Учні які припустилися помилки,стають у кінець колони

 

У нормі – до 100 уд/хв

 

Відмітити найстаранніших учнів.

Згинання та розгинання рук в опор лежачи

У колону по одному

Додаток

 

Комплекс включає в себе такі вправи.
 1. Присідання на одній нозі, або як ще називають(«пістолет»). Вправу необхідно виконувати на кожну ногу, число повторень - 5-10 разів,в  залежності від підготовки волейболіста. Цю вправу необхідно виконувати з середнім та повільним темпом, з метою запобігання травмування на тренуванні колінного суглоба, темп виконання повільний, вправу виконувати -  обережно. Не можна різко «падати» вниз.
 2.  Стрибки на скакалці. Виконується на носках, в середньому та повільному темпі, стрибки можуть бути рідними - на одній, два оберти під час трибку, тощо.
 3. Вистрибування на тумбу. Це дуже хороша вправа. Висота тумби знову ж таки залежить від рівня підготовки. Кількість стрибків - від 7 до 15. темп - середній. Під час цієї вправи на п'яти не ставати.
 

Вправи для розвитку спеціальної сили:
1. Для м'язів, що беруть участь у виконанні прийому й передачі м'яча; згинання і розгинання рук в променевозап'ястному суглобі і кругові рухи кистями; стискання і розтискання пальців рук при положенні рук вперед, в сторону, догори, донизу, на місці і в поєднанні з різними переміщеннями; відштовхування долонями і пальцями від стінки двома руками й поперемінно правою і лівою рукою; з упору лежачи пересуватися на руках вправо (вліво) по кругу, ноги на місці; те саме, але під час переміщення вправо або вліво, рівночасно виконувати приставні кроки ногами; згинання і розгинання кистей, руки біля обличчя (рухи нагадують заключну фазу верхньої передачі м'яча); багаторазову кидки і ловіння баскетбольного (футбольного, набивного) м'яча в стінку; поперемінне ловіння й кидки набивних (баскетбольних) м'ячів у різні боки; вправи для кистей з гантлями (масою 1 —1,5 кг), з кистьовим еспандером, стискання тенісного (гумового) м'яча.


2. Для м'язів, що беруть участь у виконанні подачі м'яча: напружене стискання пальців у кулак і розтискання; переміщення на прямих руках вліво і вправо з упору лежачи, тулуб не згинати; з положення упору лежачи піднімати праву (ліву) руку в сторони, вперед і назад; з положення в упорі лежачи випрямляти руки, піднімаючи поперемінно праву та ліву ногу; з положення нахилу вперед (гумові амортизатори прикріплено ззаду на рівні колін) рух руками вниз-вперед; те саме виконується правою (лівою) рукою з кроком лівої (правої) ноги вперед; кидки набивного м'яча масою 1—2 кг знизу однією рукою з-за лицьової лінії через сітку (нижній край сітки не закріплений і накинутий на верхній трос); кидки зверху однією рукою з положення боком до сітки.


3. Для розвитку м'язів, що беруть участь у виконанні нападаючих ударів: стискання тенісного м'яча, обертальні рухи кистями з обтяженнями; відштовхування долонями і пальцями від стінки одночасно двома руками й поперемінно; кидки набивного м'яча масою 1—2 кг однією рукою або обома з положення «руки вгорі»; кидки набивного м'яча (1—2 кг) з-за голови двома руками, однією рукою над головою («крюком»); вправи для рук і тулуба з гумовими амортизаторами, гантелями, штангою; метання гумових м'ячів (хокейних, тенісних) через сітку, виконавши стрибок з розбігу; багаторазові стрибки з місця й розбігу, поєднані з ударами по м'ячу на гумових амортизаторах; стрибки на гімнастичні мати; стрибки в глибину з висоти 40—80 см з наступним вистрибуванням; стрибки з місця з доставанням підвішеного м'яча, стрибки з розбігу (з відштовхуванням однією або двома ногами).

 

docx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
1303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку