Конспект уроку фізичної культури в 6 класі . Модуль "Баскетбол".

Про матеріал

Конспект уроку фізичної культури в 6 класі . Модуль "Баскетбол".

Завдання уроку:

1 – сприяти розвитку рухових якостей (спритності, сили, координації рухів).

2 – сприяти формуванню вміння володіти м'ячем.

3 – створити умови для творчої ініціативи й самостійних рішень у виборі вправ.

Перегляд файлу

ПЛАН – КОНСПЕКТ

уроку фізичної культури для учнів 6 класу

Модуль «Баскетбол»

Учитель: Кліщевська Я.В.

Мета уроку:

1 – формування загальних знань про Ф.К., її значення в житті людини, збереження й зміцнення здоров’я, фізичного розвитку;

2 – розширення рухового досвіду, удосконалювання навичок життєво необхідних дій, використання їх у щоденній і ігровій діяльності;

3 – розширення функціональних можливостей організму дитини через цілеспрямований розвиток основних фізичних якостей і природних здатностей;

4 – формування ціннісних орієнтацій до використання фізичних вправ як однієї з головного складового здорового способу життя;

5 – формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами й проведення активного відпочинку.

 

Завдання уроку:

1 – сприяти розвитку рухових якостей (спритності, сили, координації рухів).

2 – сприяти формуванню вміння володіти м’ячем.

3 – створити умови для творчої ініціативи й самостійних рішень у виборі вправ.

 

Місце проведення: спортивний зал ЗЗОШ«ОСНОВА».

 

Інвентар: баскетбольні м’ячі по кількості учнів, гантелі, скакалки, гімнастичні ослони, набивні м’ячі, картки, схеми, кросворд, секундомір, маркери, магнітофон.

 


№ п/п

Зміст уроку

дозування

Організаційно-методичні вказівки

Інвентар

і обладнання

Підготовча частина  10 хв

1

Розглядання хв.1льном з теми «Баскетбол». Бесіда про розвиток якостей, які розвиваються на уроках з спортивних ігор. Навіщо потрібно вимірювати ЧСС?

3 хв

Учні сидять на гімнастичному ослоні Учитель веде діалог щодо розвитку фізичних якостей., ділить дітей на 2 підгрупи по групах здоров’я. У кожної підгрупи смайлики певного кольору. Виміряти ЧСС за 6 сек. Увага учням, у яких ЧСС 110 ударів і більше

Секундомір, маркер, графік пульсової кривої, схема- фрактал

 

 

 

 

 

2

Комплекс хв.1льному111ивальни вправ з баскетбольними м’ячами

4 хв

Учні кожної підгрупи шикуються в 2 шеренги. Ті, хто проводять  розминку, стають по кутах і сторонах площадки. Діти повертаються обличчям до того, хто проводить.

 Вчитель показує тільки вихідне положення, а учень свою вправу

 

М’ячі в кожного учня. Музичний супровід – диск. Картка №1

Основна частина  30 хв

1

«Вертушка №1»

5 хв

О –Учні шикуються в 4 зустрічні колони по діагоналі. Виконують зустрічні передачі м’яча від грудей і з відскоком від підлоги (за схемою). Учень, що передав м’яч, перебігає в іншу колону за годинниковою стрілкою.

П – побудовані так само, але після передачі йдуть у кінець своєї колони.

 

М’ячі в 2 напрямних у колонах

2

«Вертушка №2»

5 хв

О – Учні шикуються так само. Виконують ведення м’яча до фішки, повертаються, подвійний крок, передача однією рукою від плеча й перебігають в іншу колону за годинниковою стрілкою.

П – виконують теж, але без переходу.

 

М’ячі в  напрямних у колонах

3

«Вертушка №3»

5 хв

O – учні шикуються спиною до фішки, виконують ведення м’яча спиною вперед до фішки, передачу м’яча назад з відскоком від підлоги, повертається й перебігає в кінець зустрічної колони.

П – учні шикуються спиною до фішки, виконують ведення м’яча спиною вперед до фішки, передачу м’яча з відскоком від підлоги у свою підгрупу й вертається в кінець своєї колони.

 

М’ячі в  напрямних у колонах

4

Вимір ЧСС за 6 сек

1 хв

Звернути увагу на учнів зі 160ЧСС більше  ударів!

Секундомір

5

Колове тренування

10 хв

Картки певного кольору (зелений – О, синій – П) із завданнями прикріплені до стіни. У кожній картці по 4 завдання. Учні шикуються біля місць занять.

1-е завдання починають виконувати по команді вчителя. Час виконання завдань для кожної підгрупи індивідуально.

Після кожного завдання учні відповідають на запропоновані питання (на картці) і 2 питання кросворда. Після останнього завдання розгадують весь кросворд.

Картки №2, 3,  кросворд для кожної підгрупи, маркери.

Скакалки, гантелі, гімнастичні ослони, м’ячі набивні, м’ячі баскетбольні, дуги.

6

Естафета «Ігрове завдання»

3 хв

Вчитель перешиковує учнів в 3 колони, діти самі обирають лідера. Завдання складає 3 дії.

1-естафета з баскетбольним мячем. Кожна команда повинна перейти на протилежний бік залу, виконуя різні вправи з мячем, виграє та команда, у якої вид пересування або вправа з мячем не повториться (на вправу відводиться 30 сек).

2- те саме, але з футбольним мячем;

3- те саме, але з легким, великим мячем.

М’ячі баскетбольні, футбольні, легкі та великі

7

Вимір ЧСС

6сек

Звернути увагу на учнів зі ЧСС більше 140 ударів!

Секундомір

Заключна частина  5 хв

1

Гімнастична піраміда

2-3 хв

Вчитель пропонує дітям розділитися на 3 підгрупи по інтересам і за 30секунд придумати та показати гімнастичну піраміду без предметів і с предметами

м’ячі.

2

Підведення підсумків уроку

2 -3 хв

Асистент повідомляє кількість балів, отриманих кожною командою під час колового тренування. Капітани оцінюють учнів своєї підгрупи по 10-ти бальній системі, а вони у свою чергу оцінюють роботу капітана

Таблиця успіху

3

Вимір ЧСС за 6 сек

6сек

Звернути увагу на учнів зі ЧСС більше  110 ударів!

Секундомір

4

Домашнє завдання

1 хв

О – придумати вправи з м’ячем для розвитку спритності;

П – підготувати комплекс вправ з м’ячем

 Всім – підготувати прислівя й приказки про спорт, здоровя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРОСВОРД

  1. Спортивна гра з м’ячем
  2. Яка якість розвивається в баскетболі?
  3. Пересування з м’ячем
  4. Штрафний ……
  5. Обманний рух
  6. Яку якість ми розвиваємо при передачі м’яча?
  7. Як називається група гравців?
  8. Скільки кроків можна робити з м’ячем у руках у баскетболі?
  9. Як називається передача м’яча партнерові в грі?
  10. Яким предметом грають у баскетбол?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи для основної групи

 

  1. Виконай ведення м’яча через перешкоди (яка якість розвивається?)____________________________
  2. Виконай ведення м’яча в парах, відбирая м’яч у партнера (яка якість розвивається?)  ___________________________
  3. Виконай вправу з набивними м’ячами: передачі, перекатування, наклони, повороти. Придумай свої вправи (яка якість                      розвивається?) ___________________________________
  4. Виконай стрибки через скакалку своїм способом за 1хв. (яка якість розвивається?)  ______________________

 

 

Вправи для підготовчої групи

1. Виконай кидки мяча в корзину (яка якість розвивається?)  _____________

2. Склади і виконай свій комплекс вправ з гантелями (яка якість розвивається?)  _______________

3. Виконай стрибки через гімнастичний ослін любим способом  (яка якість розвивається?)  _______________

4. Виконай піднімання тулуба в сід любим способом 3* 8-10 разів (яка якість розвивається?)  _______________

 

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦЯ УСПІХУ

 

Мед. Група

 

1

2

3

4

кросворд

гра

підсумок

Основна

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 За правильну відповідь команда одержує 2 бали

 


Картка № 1

Комплекс загальнорозвивальних вправ з баскетбольними м’ячами

  1. В.П.- ноги нарізно, м’яч унизу. 1 – м’яч нагору, 2 – опустити за голову, 3 – м’яч нагору, 4 – В.П. 8-10 разів.
  2. В.П. – ноги нарізно, м’яч за головою. 1 – поворот тулуба вправо, м’яч вправо, 2 – В.П., 3-4  - теж уліво.         8 – 10 разів
  3. В.П. – ноги нарізно, руки в сторони, м’яч у правій руці. 1 – з’єднати руки перед грудьми, м’яч перекласти в ліву руку, 2 – В.П., 3 – 4  - теж                   8 – 10 разів
  4. В.П. – те ж, м’яч перед грудьми. 1 – нахил уперед, м’яч уперед, 2 – В.П., 3 – нахил долілиць (торкнутися м’ячем підлоги), 3 – В.П.  8 – 10 разів
  5. В.П. – О.С., м’яч нагору. 1 – підняти зігнуту ногу, м’яч уперед (торкнутися коліном м’яча), 2 – В.П., 3 – те ж з лівої.            8 – 10 разів
  6. В.П. – ноги ширше плечей, м’яч унизу. Перекочування м’яча ліворуч вправо; «вісімкою»                                  5 – 7 разів
  7. В.П. – ноги нарізно, м’яч перед грудьми. 1 – присед, м’яч уперед, 2 – В.П.         10 – 15 разів
  8. В.П. – О.С., м’яч перед грудьми. 1 – стрибок ноги нарізно, м’яч уперед, 2 – В.П., 3 – ноги навхрест, м’яч уперед, 4 – В.П.       15 – 20 разів

СМГ – замість стрибків – ходьба на місці!

  1. В.П. – О.С., м’яч під правою рукою, ходьба на місці                                                     20 – 30 сек

 

docx
Додано
19 липня 2018
Переглядів
691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку