11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Конспект уроку з фізкультури за мотивами казки «Гуси-лебеді»

Про матеріал
Мета: зміцнювати здоров'я учнів; сприяти їх фізич¬ному розвитку, формуванню правильної постави, опа¬нуванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість); вихову-вати морально-вольові якості; забезпечувати активний відпочинок учнів після уроків.
Перегляд файлу

Конспект уроку з фізкультури за мотивами казки «Гуси-лебеді»


Мета: зміцнювати здоров'я учнів; сприяти їх фізич­ному розвитку, формуванню правильної постави, опа­нуванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість); вихову­вати морально-вольові якості; забезпечувати активний відпочинок учнів після уроків.

Обладнання: спортивний інвентар, гімнастична стінка, гімнастичні лави, дошка, плакати, медалі, ручки.

 

Хід заняття

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  1. Шикування в дві шеренги
  2. Привітання

 

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ ЗАНЯТТЯ

Вчитель. . Діти, ми читали казку «Гуси-лебеді». Пам’ятаєте, як Баба Яга вкрала хлопчика, а сестричка його визволяла? Сьогодні ми потра­пимо в цю казку і вирушимо допомагати дівчинці рятувати свого брата. Отже, вирушаймо в дорогу!

 

  1. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ
  1. Дорога до царства Баби Яги
  •   На шляху до царства Баби Яги — камінь, на якому написано:
  •        «Ліворуч підеш — потрапиш до царства Баби  Яги;
  •        прямо підеш — смерть свою знайдеш;
  •        праворуч підеш — додому не повернешся».
  • Куди нам слід повернути? (Ліворуч, до цар­ства Баби Яги)
  • Зараз ми йдемо по гострому камінню. (Ходь­ба на носках.)
  • Ідемо по високій росяній траві. (Ходьба ви­соко підіймаючи ноги).
  •     Перед нами широка калюжа. Як пере­йти через неї, щоб не замочити ніг? (Ходьба на п’ятках.)
  •   Зустрічаємо ведмедя. Пройдемо, як вед­мідь. (Діти наслідують його ходу.)
  •   Вийшли на галявину. Необхідно швидко пробігти галявину, щоб нас ніхто не помітив. (Біг пригинаючись, крадькома.)
  •   Прийшли в густий ліс, розсовуємо гілля. А тепер озираємося ліворуч-праворуч.
  •   Ідемо за маленькими кущиками, щоб нас не було видно. (Навприсядки.)
  •     Вийшли на галявину, збираємо ягоди. (Діти імітують рухи.)
  • А тепер стрибаємо, як зайчики. Хто краще це зробить? (Діти виконують завдання.)

 

2. У царстві Баби Яги

  • Ми потрапили до царства Баби Яги. Бачи­мо річку. Через неї — місток, по якому необхідно пройти, щоб дізнатися дорогу до Баби Яги.

Дві команди змагаються між собою (біг по гімнастичних лавах)

  • Річка повідомила, що нам потрібно ще про­йти через гори.

Змагання (лазіння по гімнастичній стінці)

  •    Молодці справились з завданням!Продовжуємо далі…
  • Ми побачили піч. Вона повідомила, що не­обхідно всім з’їсти по пиріжку.

Змагання двох команд.

   На відстані 5 – 10 м лежать два аркуші паперу. Кожен гравець добігає до аркуша, малює пиріжок, повертається назад, передає ручку наступному гравцеві.

Підсумок змагання.

   Ідемо далі…Стоїть яблуня. Вона говорить: «Я покажу вам дорогу далі, якщо ви зберете яблу­ка, що виросли на моєму гіллі».

C:\Users\73B5~1\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image2.jpeg


image1Е с т а ф е т а   з    т е н і с н и м и    м ' я ч а м и.

 Перші номери в командах збирають з обручів тенісні м’ячі,передають їх другим номерам. Ті відносять їх назад. Естафета триває.

Підсумок естафети.

  • Ми наблизилася до болота. Як нам перейти через нього? (По купинах)
  • Що таке купина? (Невеличкий пагорб твер­дої землі на болоті.)
  • Ми переходитимемо болото по купинах.

 

 Народна гра «Біг по купинах.»

На підлозі розкладені купини-кола, по яких діти стрибають, намагаючись не потрапити в «болото».

 

  1. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ
  •   Ми зрештою дісталися будинку Баби Яги і визволили хлопчика. Діти, після такої складної подорожі пропоную відпочити.

Пограймося разом  улюблену українську народну гру «Ой, у полі жито...»

 

  1. ШИКУВАННЯ В ШЕРЕНГУ
  •   Де ми сьогодні побували? казці «Гуси- лебеді». Допомогли сестричці визволяти від Баби Яги братика.)
  • Кого ми зустріли під час подорожі? (Ведме­дя, зайчика)
  • Що ми робили? (Долали густий ліс, ішли по гострому камінню, переходили через річку, їли пиріжки, збирали яблука, переходили через боло­то.)
  •   Чому ми перемогли - Бабу Ягу? (Ми були дружними, сильними, кмітливими.)
  • Усі ви молодці! На цьому наша казка добіг­ла кінця!  

Шикування в одну шеренгу.

  •    Допобачення!

Повільний перехід учнів у класну кімнату.


 


 


 

 

doc
Додано
23 березня
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку