Конспект уроку з хімії

Про матеріал
Конспект уроку з хімії, розроблений для проведення дистанційного уроку на тему "Оксиген, його характеристика, поширеність у природі. Кисень. Фізичні властивості і добування кисню. Поняття про каталізатор."
Перегляд файлу

Тема. Оксиген, його характеристика, поширеність у природі. Кисень. Фізичні властивості і добування кисню. Поняття про каталізатор

 

Очікуваний результат

Учень:

  1. називає склад молекули кисню;
  2. називає , лабораторні способи одержання кисню;
  3. характеризує фізичні властивості кисню;
  4. складає рівняння реакцій добування кисню
  5. оцінює значення каталізатора для хімічних процесів

 

 

Хід уроку

І. Мотивація до вивчення теми

 Завдання:

Перегляньте фрагмент відеофільму «Чудо будови дихальної системи» https://youtu.be/6GRi11KnJOk і дайте відповіді на запитання:
1.Що ж за речовину використовує людина для дихання?
2.Атомами якого елемента утворена речовина КИСЕНЬ?
3.В чому різниця між Оксигеном і киснем?
4. Що вже вам відомо про хімічний елемент Оксиген?

  • Виберіть із «Хмаринки слів» слова, які стосуються кожного з даних запитань і запиши іх в робочий зошит.

C:\Users\admin\Desktop\Word Art.jpeg


ІІ. Актуалізація. 

Завдання:

Виконайте письмово завдання в робочому зошиті з хімії:
І варінт (Учні, які народжені восени та взимку):
1. Визначити валентність кожного елемента в сполуках: Аl2О3 , ВаО, НСl, N2O3, МgO, Р2О5, Сl2O7.

2. Дописати рівняння хімічної реакції,  урівняти:

Ва + О2 =

Аl + О2 =

Na + O2 = 


ІІ варіант (Учні, які народжені весною та влітку):
Скласти формули сполук, утворених Оксигеном та: Са, Fe (III) ,N (IV), К, P (V), В, S (VI). 

2. Дописати рівняння хімічної реакції,  урівняти:
Na + O2 = 
Р + О2 =

Са + О2 = 

 


IІI. Засвоєння нових знань

Завдання:
             Дайте відповідь на запитання, переглянувши відео- фрагмент «Відкриття кисню» https://youtu.be/wO7uGZB_Xu0 :

  • А чи тільки з кисню складається повітря?
  • І коли встановили склад повітря?
    Запишіть в зошит опорний конспект «Кисень як проста речовина (використання електронного ресурсу Карта знань https://bubbl.us ). Для прикладу вам подана схема «Оксиген як хімічний елемент», створена в цьому ресурсі :

    Снимок1 


            Кисень в лабораторних умовах добувають шляхом розкладу оксигеновмісних складних речовин. Зібрати кисень можна методом витіснення повітря та методом витіснення води.

 Щоб переконатись у цьому, перегляньте відеофрагмент «Добування кисню з калій перманганату» і запишіть рівняння даної реакції:
https://youtu.be/Ys4ARLuVmp4
- А зараз перегляньте відеофрагмент "Добування кисню з пероксиду водню" https://youtu.be/KmYq5bevk9Y і запишіть рівняння даної реакції.
- Випишіть в робочий зошит з підручника (с. 121) реакції розкладу, внаслідок яких утворюється кисень.

IV. Узагальнення матеріалу

Завдання:
Виконайте вправи  http://learningapps.org «Оксиген та кисень»
http://LearningApps.org/watch?v=p1q4gdgo301

V. Домашнє завдання

Завдання:

  • Читати § 19, виконати письмово завдання 1-3, повторити правила техніки безпеки. 
    - Творче завдання – скласти карту знань «Добування кисню» за допомогою електронного ресурсу https://bubbl.us 
     

 

https://l-stat.livejournal.net/img/userinfo_v8.svg?v=17080?v=297.2

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку