Тема: Сучасна реклама та фірмовий стиль. Створення фото колажів. Композиційні прийоми створення листівки.
Мета: закріпити теоретичні і практичні навички роботи створювати колаж з кількох зображень та удосконалювати вміння змінювати та вдосконалювати зображення з використанням функцій обертання, зміни освітлення, кольору, поворотів, вирізання; засвоєння знань про сучасну рекламу та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди; формування вмінь створювати рекламу та логотип з використанням комп’ютерної техніки; продовжити розвивати практичних навичок роботи з комп’ютером; показати можливості використання вивченого матеріалу на практиці; розвивати уміння аналізувати, творчий підхід систематизувати і робити висновки; формувати критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми; виховувати відповідальність за доручену справу, виконавську дисципліну, акуратність, охайність, добросовісність, почуття власної гідності, почуття поваги до інших, самоповагу.
Тип уроку: узагальнення знань та вмінь
Форма проведення: урок – ток-шоу
Обладнання: проектор, ПК, програмне забезпечення, мережа Інтернет, презентація, картки, картки «Fishbone», QR-коди, цукерки, learningapps.org.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Добрий день, дорогі учні нашого шоу! Сьогодні ми з вами проведемо надзвичайне шоу, але щоб дізнатися про що буде йти мова, прошу звернути увагу на екран (Відео – реклама). Тож, Ви напевно вже здогадались про що буде йти мова, але давайте пригадаймо, що ж було в попередніх програмах!
II. Перевірка домашнього завдання Мотивація навчальної діяльності
Повідомлення теми та мети уроку.
Йдуть фрагменти відео попередніх програм (Відео – колаж, листівка). У попередніх програмах ми з вами також знайомилися із видами листівок та обробкою фото колажів та художніми обробками зображень.
А, сьогодні у нас підсумковий урок , де ми закріпимо свої знання з теми «Сучасна реклама та фірмовий стиль. Створення фото колажів. Композиційні прийоми створення листівки». Слайд №1
- Що потрібно для малюнку, щоб він вийшов художньо-естетичним? (Відповіді учнів)
Виберіть цукерку, яка на вашу думку завернута у гарну, яскраву оформлену обгортку? (розподілення дітей по групам)
ІІІ. Закріплення знань та вмінь.
1. Що таке реклама? (популяризація товарів, видовищ, з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів…)
На мою думку, що завжди ефективно буде сприйнята реклама, яка не позбавлена оригінальності і почуття гумору. І ви самі цілком можете привести приклади реклами, яка завдяки гумору до цих пір тримається у всіх на слуху (навіть незважаючи на те, що її вже давно не крутять).
2. Тож давайте пограємо в гру «Прорекламуй». Ваша задача прорекламувати «щось». (Кожна група вибирає собі кюар код і зачитує, потім через дві хвилини рекламує)
Приклади: губна помада, шкарпетки, ковбаса.
Інструктаж з ТБ за комп’ютером Слайд №3
3. Практичне завдання (по групам, зашифроване у кюар кодах)
Пояснення вчителя
Тож, обирайте програму самі, і творіть чудеса! А в кінці ми подивимося, яка робота буде кращою.
1. Листівка до Дня Святого Миколая
2. Колаж фото до Нового року
3. Реклама Новорічного подарунку
Презентування робіт
ІV. Фізкультхвилинка для очей
V. Рефлексія. Метод «Fishbone»
Тож підведемо підсумки нашого ток - шоу.
(По групам) Слайд № 4
Схема включає в себе основні чотири блоки, представлені у вигляді голови, хвоста, верхніх і нижніх кісточок. Сполучною ланкою виступає основна кістка або хребет риби. Голова - проблема, питання або тема, які підлягають аналізу. Верхні кісточки (розташовані праворуч при вертикальній формі схеми або під кутом 45 градусів зверху при горизонтальній) - на них фіксуються основні поняття теми, причини, які привели до проблеми. Нижні кісточки (зображуються навпаки) - факти, що підтверджують наявність сформульованих причин, або суть понять, зображених на схемі. Хвіст - відповідь на поставлене запитання, висновки, узагальнення. Прийом Фішбоун передбачає ранжування понять, тому найбільш важливі з них для вирішення основної проблеми у своєму розпорядженні ближче до голови. Всі записи повинні бути короткими, точними, лаконічними і відображати лише суть понять.
Важливим етапом застосування технології Фішбоун є презентація отриманих результатів заповнення. Вона повинна підтвердити комплексний характер проблеми у взаємозв'язку всіх її причин і наслідків.
VI. Оцінювання
VII. Домашнє завдання Слайд № 5
Підготуватися до контрольної роботи. Розробити привітальну листівку з Новим роком.
Додаток 1
Додаток 2
1