Конспект уроку з інформатики 4 клас "Пошук в інтернеті"

Про матеріал

Тема: Пошук в Інтернеті .

Мета:

  • -повторити поняття «Internet»;
  • -розглянути можливості роботи з Internet.
  • -розвивати пам'ять і логічне мислення;
  • -виховувати дисциплінованість, обережність.

Обладнання: комп'ютери, наочність.

Тип уроку: комбінований урок.

План уроку

  • I.Організаційна частина.
  • II.Повторення вивченого матеріалу.
  • III.Вивчення нової теми.
  • IV.Розв'язання завдань.
  • V.Фізкультхвилинка.
  • VI.Практична робота на ПК.
  • VII.Релаксація.
  • VIII.Підсумк уроку.
  • IX.Домашнє завдання.

Хід уроку

  • I.Організаційний момент

- Доброго дня! Сподіваюсь, що ви будете активними, слуханяними і дуже уважними на сьогоднішньому уроці.

  • II.Повторення вивченого матеріалу
  • -Давайте повторимо з вами, що ви вивчали на минулих уроках.

1.Що таке «комп'ютерна мережа»? (З'єднання двох і більше комп'ютерів).

2.Які є види комп'ютерних мереж?(Локальна і глобальна).

3.Як називається найвідоміша глобальна мережа? (Інтернет)

4.Що таке Інтернет?(Об'єднує велику кількість різних комп'ютерних мереж і окремих комп'ютерів, які обмінюються між собою інформацією).

5.Як завантажити Інтернет? (Інтернет завантажується за допомогою веб – оглядачів, які називаються браузерами).

6.Чи рівноправні комп'ютери в Інтернеті?(Коли комп'ютери включені то вони рівноправні між собою).

7.Що таке “сервер”? (Потужна комп'ютерна система).

  • -Молодці, діти!
  • III.Вивчення нової теми
  • -Отже, тема нашого уроку «Пошук в Інтернеті».

В Інтернеті є багато цікавої і корисної інформації. Ви вже знаєте, що вона розміщується на веб-сайтах, кожен з яких має свою адресу. За цією адресою сайт легко знайти.

Проте що робити, якщо ми не знаємо, на якому сайті знаходиться необхідна інформація, або не знаємо точну адресу потрібного нам сайту?

Існують спеціальні сайти-довідники, що, як і друковані каталоги, містять переліки сайтів різної тематики. Але веб-сайт може оновитися, тобто змінитися, тому що його господар може розмістити там нову інформацію або видалити стару. І насправді, веб – як живий океан, який постійно змінюється.

Для того, щоб отримати найсвіжішу інформацію про те, що нас цікавить, використовують пошукові сервери. Це потужні комп'ютери зі спеціальними програмами. Переглядають усі сторінки, що знаходять у мережі, і в будь-який момент готові дати нам відповідь на запитання, де знайти потрібні нам відомості.

Пошукових серверів існує багато, і кожен з них має власну веб-сторінку. На цій сторінці обов'язково є поле, в яке можна ввести запит. Проте запит – це не запитання. Це характерне слово або кілька слів, або характерна фраза. Коли запит буде зроблено, сервер почне пошук. Він перегляне всі дані, що накопичив, і знайде усі веб-сторінки, де зустрічається слово або фраза, яку ми ввели.

Перегляд файлу

Тема: Пошук в Інтернеті .

Мета:

  • повторити поняття «Internet»;
  • розглянути можливості роботи з Internet.
  • розвивати пам’ять і логічне мислення;
  • виховувати дисциплінованість, обережність.

Обладнання: комп’ютери, наочність.

Тип уроку: комбінований урок. 

План уроку

 

  1. Організаційна частина.
  2. Повторення вивченого матеріалу.
  3. Вивчення нової теми.
  4. Розв’язання завдань.
  5. Фізкультхвилинка.
  6. Практична робота на ПК.
  7. Релаксація.
  8. Підсумк уроку.
  9. Домашнє завдання.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

- Доброго дня! Сподіваюсь,  що ви будете активними,  слуханяними і дуже уважними на сьогоднішньому  уроці.

  1. Повторення вивченого матеріалу
  • Давайте повторимо з вами, що ви вивчали на минулих уроках.
  1. Що таке «комп’ютерна мережа»? (З’єднання двох і більше комп’ютерів).
  2. Які є види комп’ютерних мереж?(Локальна і глобальна).
  3. Як називається найвідоміша глобальна мережа? (Інтернет)
  4. Що таке Інтернет?(Об’єднує велику кількість різних комп’ютерних мереж  і окремих комп’ютерів, які обмінюються між собою інформацією).
  5. Як завантажити Інтернет? (Інтернет завантажується за допомогою веб – оглядачів, які називаються браузерами).
  6. Чи рівноправні комп’ютери в Інтернеті?(Коли комп’ютери включені то вони рівноправні між собою).
  7. Що таке “сервер”? (Потужна комп’ютерна система).
  • Молодці, діти!
  1. Вивчення нової теми
  • Отже, тема нашого уроку «Пошук в Інтернеті».

В Інтернеті є багато цікавої і корисної інформації. Ви вже знаєте, що вона розміщується на веб-сайтах, кожен з яких має свою адресу. За цією адресою сайт легко знайти.

Проте що робити, якщо ми не знаємо, на якому сайті знаходиться необхідна інформація, або не знаємо точну адресу потрібного нам сайту?

Існують спеціальні сайти-довідники, що, як і друковані каталоги, містять переліки сайтів різної тематики. Але веб-сайт може оновитися, тобто змінитися, тому що його господар може розмістити там нову інформацію або видалити стару. І насправді, веб – як живий океан, який постійно змінюється.

 

Для того, щоб отримати найсвіжішу інформацію про те, що нас цікавить, використовують пошукові сервери. Це потужні комп’ютери зі спеціальними програмами. Переглядають усі сторінки, що знаходять у мережі, і в будь-який момент готові дати нам відповідь на запитання, де знайти потрібні нам відомості.

Пошукових серверів існує багато, і кожен з них має власну веб-сторінку. На цій сторінці обов’язково є поле, в яке можна ввести запит. Проте запит – це не запитання. Це характерне слово або кілька слів, або характерна фраза. Коли запит буде зроблено, сервер почне пошук. Він перегляне всі дані, що накопичив, і знайде усі веб-сторінки, де зустрічається слово або фраза, яку ми ввели.

Пошук може тривати певний час, і врешті-решт на екрані з’явиться список усіх знайдених сторінок з їхніми адресами. Цей список може бути величезним. Тоді треба уточнити запит – включити в нього ще одне або кілька слів або інакше сформулювати характерну фразу. Характерні слова у запиті відокремлюються пропуском, а характерна фраза береться в лапки.

Правила роботи в Інтернеті (пошукова система Google). (Презентація)

  1. Вводити Інтернет - адреси та назви пошукових систем в стрічці Адрес.
  2. Правильно вводити слова та речення в стрічці пошуку.
  3. Обирати область пошуку.

 

  1. Розв’язання завдань
  • На закріплення нової теми ми з вами виконаємо декілька завдань.
  1. Утворіть істинні висловлення, з’єднавши овал з відповідними прямокутниками.

 

 

 

 

 

 

  1. Від будинку Вінні-Пуха до хати П’ятачка ведуть три дороги (А, Б, В), а від П’ятачка до нори Кролика – дві дороги (Г, Д). Скількома різними способами можна пройти від Вінні-Пуха до Кролика, завітавши до П’ятачка? Придумайте свій маршрут для кожного з друзів.

 

кролик

 

 

 

винни пух 

 

 

 

 

 

  1. На прогулянці чотири учня купили по одній жовтій кульці, п’ять учнів – по блакитній, а шість – блакитну й жовту кульки. Решта сім учнів не купували кульок.
  • Скільки всього учнів в класі?___________________________________
  • Скільки було куплено жовтих кульок?___________________________
  • Розфарбуйте у жовтий колір область на схемі, яка позначає учнів, що купили жовті кульки.
  • Скільки було куплено блакитних кульок?________________________
  • Розфарбуйте у блакитний колір область на схемі, яка позначає учнів, що купили блакитні кульки.
  • Скільки учнів купили по одній кульці?___________________________
  • Який колір має область, що позначає учнів, які купили по дві кульки?_____________________________________________________
  • Який колір має область, що позначає учнів, які не купували  кульок?_____________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

  1. гномМандрівник має три ключі від трьох валіз із різними замками. Чи вистачить йому трьох спроб, щоб з’ясувати, який ключ відімкне яку валізу?

ключключ 

сундук 

ключсундуксундук 

 

 

 

 

  1. Виберіть, що можна робити за допомогою Інтернету:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Знайдіть вказані елементи у вікні браузера Google Chrome:

 

 

 

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\Інформатика\Безымяннбо тлый.png

 

 

 

 

 

 

  1. Знайдіть пару:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Фізкультхвилинка

У країні казочок

 Жив веселий Колобок

Разом з ним усі звіряти

Вирушали на зарядку

Похитали головою

Раз притупали ногою,

Руки вгору піднесли

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо

Та цього і ще замало

Руки вгору, руки вниз

Раз присіли, підняслись

Головою похитали

Й працювати знову почали.

 

  1. Практична робота на ПК

 

 

 

  1. Релаксація
  • Повільно перевести погляд вгору - вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази.
  1. Підсумок урок
  1. Що таке “пошуковий сервер”?
  2. Що таке “запит”?

 

1

 

docx
Додано
28 вересня 2018
Переглядів
3482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку