Тема: Пошук в Інтернеті .
Мета:
Обладнання: комп'ютери, наочність.
Тип уроку: комбінований урок.
План уроку
Хід уроку
- Доброго дня! Сподіваюсь, що ви будете активними, слуханяними і дуже уважними на сьогоднішньому уроці.
1.Що таке «комп'ютерна мережа»? (З'єднання двох і більше комп'ютерів).
2.Які є види комп'ютерних мереж?(Локальна і глобальна).
3.Як називається найвідоміша глобальна мережа? (Інтернет)
4.Що таке Інтернет?(Об'єднує велику кількість різних комп'ютерних мереж і окремих комп'ютерів, які обмінюються між собою інформацією).
5.Як завантажити Інтернет? (Інтернет завантажується за допомогою веб – оглядачів, які називаються браузерами).
6.Чи рівноправні комп'ютери в Інтернеті?(Коли комп'ютери включені то вони рівноправні між собою).
7.Що таке “сервер”? (Потужна комп'ютерна система).
В Інтернеті є багато цікавої і корисної інформації. Ви вже знаєте, що вона розміщується на веб-сайтах, кожен з яких має свою адресу. За цією адресою сайт легко знайти.
Проте що робити, якщо ми не знаємо, на якому сайті знаходиться необхідна інформація, або не знаємо точну адресу потрібного нам сайту?
Існують спеціальні сайти-довідники, що, як і друковані каталоги, містять переліки сайтів різної тематики. Але веб-сайт може оновитися, тобто змінитися, тому що його господар може розмістити там нову інформацію або видалити стару. І насправді, веб – як живий океан, який постійно змінюється.
Для того, щоб отримати найсвіжішу інформацію про те, що нас цікавить, використовують пошукові сервери. Це потужні комп'ютери зі спеціальними програмами. Переглядають усі сторінки, що знаходять у мережі, і в будь-який момент готові дати нам відповідь на запитання, де знайти потрібні нам відомості.
Пошукових серверів існує багато, і кожен з них має власну веб-сторінку. На цій сторінці обов'язково є поле, в яке можна ввести запит. Проте запит – це не запитання. Це характерне слово або кілька слів, або характерна фраза. Коли запит буде зроблено, сервер почне пошук. Він перегляне всі дані, що накопичив, і знайде усі веб-сторінки, де зустрічається слово або фраза, яку ми ввели.
Тема: Пошук в Інтернеті .
Мета:
Обладнання: комп’ютери, наочність.
Тип уроку: комбінований урок.
План уроку
Хід уроку
- Доброго дня! Сподіваюсь, що ви будете активними, слуханяними і дуже уважними на сьогоднішньому уроці.
В Інтернеті є багато цікавої і корисної інформації. Ви вже знаєте, що вона розміщується на веб-сайтах, кожен з яких має свою адресу. За цією адресою сайт легко знайти.
Проте що робити, якщо ми не знаємо, на якому сайті знаходиться необхідна інформація, або не знаємо точну адресу потрібного нам сайту?
Існують спеціальні сайти-довідники, що, як і друковані каталоги, містять переліки сайтів різної тематики. Але веб-сайт може оновитися, тобто змінитися, тому що його господар може розмістити там нову інформацію або видалити стару. І насправді, веб – як живий океан, який постійно змінюється.
Для того, щоб отримати найсвіжішу інформацію про те, що нас цікавить, використовують пошукові сервери. Це потужні комп’ютери зі спеціальними програмами. Переглядають усі сторінки, що знаходять у мережі, і в будь-який момент готові дати нам відповідь на запитання, де знайти потрібні нам відомості.
Пошукових серверів існує багато, і кожен з них має власну веб-сторінку. На цій сторінці обов’язково є поле, в яке можна ввести запит. Проте запит – це не запитання. Це характерне слово або кілька слів, або характерна фраза. Коли запит буде зроблено, сервер почне пошук. Він перегляне всі дані, що накопичив, і знайде усі веб-сторінки, де зустрічається слово або фраза, яку ми ввели.
Пошук може тривати певний час, і врешті-решт на екрані з’явиться список усіх знайдених сторінок з їхніми адресами. Цей список може бути величезним. Тоді треба уточнити запит – включити в нього ще одне або кілька слів або інакше сформулювати характерну фразу. Характерні слова у запиті відокремлюються пропуском, а характерна фраза береться в лапки.
Правила роботи в Інтернеті (пошукова система Google). (Презентація)
У країні казочок
Жив веселий Колобок
Разом з ним усі звіряти
Вирушали на зарядку
Похитали головою
Раз притупали ногою,
Руки вгору піднесли
Трішки ними потрясли,
Нахилились вліво, вправо
Та цього і ще замало
Руки вгору, руки вниз
Раз присіли, підняслись
Головою похитали
Й працювати знову почали.
1