"Конспект уроку з інформатики для 2 - го класу"

Про матеріал

Даний матеріал може бути використаний для підготовки до уроку з інформатики під час вивчення теми графічний редактор. За допомогою даного конспекта можно сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити додавати надписи до зображень, розвити практичні навички роботи з комп'ютером, розвити логічне мислення, пам'ять, виховати інтерес до вивчення інформатики.

Перегляд файлу

Тема: Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити додавати надписи до зображень;
  • розвивальна: розвивати практичні навички роботи з комп'ютером; розвивати логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, логічно міркувати;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Привітання.

- Стали, діти, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли

І працювати почали.

- Добрий день, діти!

Розминка (відгадайте загадки)

Тоненький хлопчик

Та й заліз у стовпчик.

І де носом поведе,

Там заміточку кладе. (Олівець)

Я негарно написала,

А вона усе злизала,

Олівців моїх сусідка,

Ця вертлява – буквоїдка. (Гумка)

Порахує сантиметри,

А як треба – міліметри!

Рівно лінії проводить,

З олівцем за руку ходить. (Лінійка)

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Фронтальне опитування

1.Які види комп’ютерної графіки вам відомі?

2. Як називається графічний редактор, з яким ми працюємо?

3. Як пояснюється назва Tux Paint

4. Як завантажити програму Tux Paint?

2. Установіть відповідність між назвами інструментів графічного редактора Tux Paint та діями.

Кнопка

Дія

Штамп

Пензлик

Пензлик, який рисує зірочку

Пензлик, який рисує трикутник

Гумка

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Сьогодні ми навчимось підписувати наші малюнки та підписувати об’єкти зображені на них.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя про інструмент «Напис» графічного редактора Tux Paint.

V. Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів —

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки стати.

VI. Гра «Так чи ні» (перевірка правил поведінки в комп’ютерному класі.)

Входячи до комп’ютерного кабінету, прослідкуй, щоб твоє взуття було чистим, а речі – в порядку. (Так)

- Верхній одяг, щоб не заважав, можна покласти на комп’ютерний стіл або системний блок. (Ні)

- Якщо ти не встиг доїсти бутерброд – не хвилюйся: просто поклади його за монітор, а в кінці уроку дожуєш. (Ні)

- У комп’ютерному класі забороняється ударяти по клавіатурі, безцільно натискувати клавіші. (Так)

- Якщо з комп’ютером сталось щось неладне, чи він просто перестав працювати – потрібно посмикати за задній шнур, або разок добряче стукнути системний блок. (Ні)

- Якщо хочеш, щоб урок був цікавим – дотримуйся тиші та виконуй вимоги вчителя. (Так)

VІI. Формування вмінь та навичок (Практичне завдання)

Створити листівку до Дня Святого Валентина.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку.

  • Що навчилися робити?
  • Що найбільше сподобалося?
  • Про які ще інструменти програми дізналися
docx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
1776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку