Закріплення набутих знань про звуки та букви, голосні та приголосні звуки. Формування мотиваційних та функціональних компетентностей. Програма "Незвичайний поїзд".
У ЦАРСТВІ
БУКВ І ЗВУКІВ
ІНФОРМАТИКА
2 КЛАС
Підготувала вчитель початкових класів
Есманьської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Глухівської районної ради
Сумської області
САМОДЄЛОВА ВІРА ІВАНІВНА
Урок № 30 У ЦАРСТВІ БУКВ І ЗВУКІВ
Тема. Звуки і букви. Голосні та приголосні звуки. Програма «Незвичайний поїзд».
Мета. Закріплювати набуті знання дітей про голосні та приголосні звуки; розвивати фонематичний слух, пам'ять; продовжувати роботу по формуванню функціональних компетентностей: навичок фонетичного аналізу слів, любові і цікавость до української мови.
Тип уроку. Узагальнення і систематизації знань.
Матеріали до уроку. Програма «Незвичайний поїзд», таблиця для букв, мовні приклади, малюнки.
Хід уроку
І. Повторення правил поводження в комп’ютерному класі. (1хв)
ІІІ. Розминка. (10хв)
1. Запиши слова, які можна скласти з цих літер
Г |
• |
• |
• |
|
Г |
|
|
|
|
Р |
• |
• |
|
|
Г |
• |
• |
|
|
2.Гра «Хто найуважніший?».
До нас приїхав цирк, такий цікавий,
В нім цілий день вистави,
Танцюють в цирку циркачі –
Гірські цапи-бородачі.
3. «Мовні приклади».
Малина – лина + туман – ман + сяє – є = … (матуся)
Робота – бота + диня – я +а = … (родина)
Батьківщина – івщина +о = … (батько)
IV. Робота над темою уроку. (10хв)
1. Вступне слово вчителя.
- Мабуть ви здогадалися, що сьогодні ми будемо подорожувати по країні Звуків і Букв. А щоб туди потрапити потрібно відповісти на запитання.
2. «Мозковий штурм».
3. Ознайомлення із статтею підручника «У царстві букв і звуків» (с.54).
4. Бесіда по змісту прочитаного.
5. Фонетична вправа.
6. Фізкультхвилинка.
Встаньте, діти, посміхніться,
Батькам своїм поклоніться.
За життя своє чудове, за дитинство веселкове.
Всі до сонця потягніться,
Вправо, вліво нахиліться,
Як дзиґа покрутіться.
Раз – присядьте, два – присядьте
І за комп’ютери тихо сядьте.
V. Робота за комп’ютерами. (15хв)
1. Практична робота. Програма «Незвичайний поїзд».
1режим. Необхідно «сформувати» поїзд з слів-вагонів. Але вагон приєднається тільки тоді, коли ви правильно визначите кількість голосних і приголосних звуків.
2. Релаксація.
* «Буратіно»
Учні уявляють, о в них носи, як у Буратіно. Вчитель називає букви, а вони пишуть носом названі букви.
* долоньки потерти одна об одну (порахувавши до 10), прикрити теплими долоньками очі і розслабитись.
3. Продовження роботи з комп’ютерами. Програма «Незвичайний поїзд».
2 режим. Вагон приєднається, коли ви правильно визначите кількість твердих і м’яких звуків.
VІ. Підсумок уроку. (3хв)