Конспект уроку з інформатики для 6 класу на тему: «Поняття комп’ютерної графіки»

Про матеріал
Конспект уроку з інформатики для 6 класу на тему: «Поняття комп’ютерної графіки»
Перегляд файлу

Конспект уроку з інформатики для 6 класу на тему: «Поняття комп’ютерної графіки»

Підручник. Інформатика 6 клас. Й.Ривкінд, Т.Лисенко, Л. Чернікова, В.Шакотько.  – Київ: Генеза, 2019

План уроку

  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Які види інформації ви знаєте. (Можна розмістити на дошці картинку, текст, плакат і т.д.) (Слухаємо варіанти відповідей)
  2. За допомогою різних видів інформації, відобразите поняття "Комп'ютер".
  3. Який з варіантів є графічною інформацією.
  1. Пояснення теми уроку.

Сьогодні наша тема «Комп'ютерна графіка». Як ви думаєте, що змінюється в понятті графіка якщо ми додамо слово комп'ютерна. Правильно, це графічні зображення, створені на ПК. Давайте поміркуємо, чи працювали ми з вами раніше з комп'ютерною графікою? Звичайно, ми створювали зображення в програмі Paint. Навіщо ж ми тоді знову повертаємося до цього поняття? (Слухаємо варіанти відповідей). Правильно, сьогодні ми дізнаємося нове про комп'ютерну графіку, дізнаємося про способи створення зображень і про нові програми. Завдання. Відкрийте підручники на стор. 6, знайдіть на які види поділяють графічні зображення, в залежності від способу створення і запишіть в зошит.

Правильно, растрові і векторні (ще виділяють фрактальную і 3 мірну графіком). Так в чому ж різниця між цими видами графіки. Завдання. Прочитайте про себе абзаци, присвячені цим поняттям. Намалюйте в зошиті кола Ейлера і запишіть в них загальні та індивідуальні властивості векторної і растрової графіки.

Правильно, растрові зображення, це картинки які складаються з точок - пікселів, як мозаїка, створюючи такі картинки, комп'ютер запам'ятовує розташування кожної точки і її колір. З растровою графікою ми стикалися, коли працювали в програмі Paint. Векторна графіка це нове для нас поняття. Як же комп'ютер створює векторні зображення, в чому відмінність.  Завдання. Щоб зрозуміти відмінність, давайте в зошиті намалюємо лінію, яка буде складатися з точок, розташованих дуже близько один до одного, кожну точку робіть різного кольору. Намалювали, дуже добре. А тепер поставте на папері дві точки і з'єднайте їх за допомогою лінійки. У вас вийшло суцільна лінія, вам не потрібно було малювати кожну точку ви знали, де початок лінії, де кінець і спосіб з'єднання - пряма лінія. Також малює і комп'ютер, якщо це растровий малюнок, він малює крапками, якщо векторний, то відразу готової фігурою - графічним примітивом, кривою лінією, відрізком, прямокутником, колом і т.д., і за допомогою цих простих створюються складні зображення. (см.1.4. Малюнок на стор. 8). Як ви думаєте, який вид графіки краще - векторний чи растровий. Правильно, не один з видів не може бути краще або гірше, все залежить від завдання, яке потрібно виконати.

Якщо потрібно обробити фотографію, ми використовуємо растрові редактори, якщо потрібено креслення будівлі, використовуємо векторний редактор. Існує багато задач, які можна вирішувати використовуючи обидва види редакторів, тут вже вибір за людиною і його пристрастями.

  1. Практична робота.

Відкрийте програму Paint і намалюйте смайлик. Збережіть файл у вашій папці і запишіть в зошит. 1) Повне ім'я файлу 2) властивості створеного зображення, для цього треба зайти в пункт меню файл і виберіть пункт властивості.

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 вересня 2021
Переглядів
1309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку