Конспект уроку з інформатики для 6 класу на тему "Векторний графічний редактор"

Про матеріал
В даному уроці підібрані завдання на дослідження графічних об'єктів у текстовому процесорі Microsoft Word, які взяті з підручника "Інформатика" 6 клас та зошита-конспекта з інформатики авторів О. В. Коршунова та І. О. Завадський.
Перегляд файлу

інформатика                                                                                                                                     6 клас

Дата:

 

Тема:

Векторний графічний редактор

Мета:

  • ознайомити учнів із інтерфейсом векторного графічного редактора Word, інструментами для побудови графічних примітивів; формувати уявлення про властивості об’єкта векторного зображення: контур, штрих і заповнення; вчити будувати графічні примітиви, редагувати контури;
  • розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку:

комбінований.

Обладнання:

мультимедійна дошка, мультимедійний проектор, презентація, зошити-конспекти з інформатики, підручники, комп’ютери, роздатковий матеріал, сигнальні картки.

 

Хід уроку:

  1. Організаційний момент (1 хв.)
  •     привітання
  •     перевірка присутніх
  •     перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань (6 хв.)

Учні знаходять слова у хмарі слів та пояснюють їх.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Вивчення нового матеріалу(15 хв.)

Діти виконують завдання.

 

Завдання в зошиті(ст.44)

 

Діти будують на комп'ютерах об'єкти за заповнюють таблиці.

 

 

 

Виконання учнями комплексу вправ для зняття втоми очей.(3 хв.)

  1. Уявіть, що ваші вії – це крила метелика. Покліпайте очима так, як метелик крильми (5 разів).
  2. Намалюйте очима 6 графічних примітивів, відділяючи кожну фігуру подвійним кліпанням очима.
  3. Повторіть двічі.
  4.  

V. Засвоєння нових знань і вмінь. Практична робота: вироблення практичних навичок (14 хв.)

Практична робота

  • Щоб сформувати практичні навички пропоную виконати  завдання, що вимагають виконання певних дій.
  •  Нагадую, що у нас є учні-консультанти, які допоможуть вам, якщо виникнуть запитання.

 

Створіть зображення за зразком

 

 

 

 

VII. Підсумок уроку (5 хв.)

 

Робота з підручником.

 

  •   З чого складається будь-який векторний графічний об’єкт?
  •   Які операції можна виконувати над окремим векторним графічним об’єктом?
  •   Які існують способи заливки векторних графічних об’єктів?

 

VIII. Домашнє завдання (1 хв.)

 

  1.    Опрацювати §3 (ст. 24-28).
  2.    Виконати в зошиті завд. 2 (ст.44).

 

 

 

 

Використані джерела:

 

 

  1.    Інформатика : підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти / О. В. Коршунова, І. О. Завадський. – К. : Видавничий дім «Освіта» , 2019. – 144с. : іл.
  2.    Зошит-конспект з інформатики. 7 клас : навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл. / О. В. Коршунова, І. О. Завадський. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019. – 80 с.
  3.    Інтерактивний онлайновий підручник   http://itknyga.com.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
3829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку