19 травня о 18:00Вебінар: Організація підсумкового повторення з предметів гуманітарного циклу наприкінці навчального року

Конспект уроку з інформатики "Досліджуємо GPS-навігатор" 3 клас НУШ

Про матеріал
Конспект уроку розроблено відповідно до стандартів НУШ відповідно до Типової освітньої програми для 3-4 класів розробленої під керівництвом Р.Б Шияна
Перегляд файлу

Конспект уроку з інформатики 3-Б клас

Тема. Досліджуємо GPS-навігатор

Мета. Формувати ключові компетентності; вчити дітей спостерігати, досліджувати; познайомити як шукати відповіді на деякі запитання шляхом досліду, або експерименту;  вчити дітей проводити досліди; розвивати особистість дитини, розвивати мовлення; формувати здатність не боятися помилятися; виховувати активну позицію щодо збереження природи; формувати у дітей досвід досліджувати світ.

Навчально-освітня мета уроку: ознайомити з основними поняттями комп’ютерних мереж; сформувати навички роботи в локальній мережі, використовувати її ресурси.

Формування предметних компетентностей: розвивати інформаційну культуру учнів; логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; формувати вміння працювати як самостійно так і в парі; організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця; вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість, інтерес до теми і до предмета.

Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, вміння вчитися, інформаційна компетентність,соціальна та громадянська компетентність.

 

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення:

Структура уроку

  1.  Організаційний етап
  2.  Актуалізація опорних знань
  3. Мотивація навчальної діяльності
  4. Оголошення  теми, мети, завдань уроку
  5. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
  6. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
  7. Узагальнення та систематизація знань
  8.  Домашнє завдання
  9.  Підсумки уроку

ХІД УРОКУ

I Організація класу до уроку.

Я нове питання знаю,

Знову відповідь шукаю.

Я з припущення почну,

Дослід власний проведу

Дію я спостерігаю,

Ось і відповідь я знаю!

  • І перше моє питання скільки сьогодні дітей у класі?

Як питання розв’язати? Треба всіх порахувати!

  • А скільки в нас сьогодні хлопчиків? (досліджуємо, рахуємо)
  • А скільки дівчаток?...

II. Актуалізація опорних знань

 

 

 

 

 

 

З цими всіма поняттями ви знайомились на попередніх уроках ЯДС і інформатики. Давайте пригадаємо що означає кожне з цих понять. Глобус – зменшена модель Землі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Перегляд мультфільму фіксики.

Діти ви знаєте, який вихід знайдуть герої мультфільму з даної ситуації?

Так вони використають навігатор, для пошуку оптимального маршруту. На попередніх уроках ви вичали особливості орієнтування на місцевості, сьогодні ми дізнаємось як у цьому нам можуть допомогти наші помічники гаджети.

ІV. Оголошення  теми, мети, завдань уроку .

Ви вже напевне здогадались про що ми сьогодні будемо говорити. І так темою сьогоднішнього уроку є «НАВІГАТОР» точніше «Ми досліджуємо навігатор »!

«Із розвитком технологій з’явилися нові прилади для орієнтування на місцевості. Це GPSнавігатори. У кожному смартфоніє чи компютері програма, яка дає змогу визначати ваше місце знаходження і прокладати маршрути»

Сьогодні ми з вами дізнаємось:

Що таке навігатор?

Для чого він призначений?

Які можливості сучасних навігаторів?

Навчимось працювати з додатком Гугл-карти

Навчимось прокладати потрібні нам оптимальні маршрути .

  1. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

«За допомогою GPS-навігатора людина може зорієнтуватися, де вона знаходиться та в якому напряму їй потрібно рухатися. Але для роботи більшості програм потрібне підключення до мережі інтернет». Хоча є й моделі які працюють в режимі офлайн, тобто без підключення до Інтернету.

Демонстрація на комп’ютері виконання практичного завдання.

Алгоритм виконання на цеглинках леґо.

 

1. Відкриваємо браузер

Google Chrome

2.В правому верхньому

Описание: Результат пошуку зображень за запитом значок додатків гуглкуті віднайти значок додатків Google

3.Вибрати додаток

Описание: Результат пошуку зображень за запитом значок карти гуглКарти

4. У верхньому куті

Описание: Результат пошуку зображень за запитом кнопка маршрутивікна натискаємо на

кнопку Маршрути

5.В стрічці пункт відправлення

вказуємо адресу школи:

 с. Світязь, Жовтнева 33.

6.В стрічці пункт призначення

вказуємо домашню адресу.

Натискаємо ENTER


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.Фізкультхвилинка (відео)

 

VІ. Робота за комп’ютером

Діти беруть з собою цеглинки з лего і ручки.

Повторюють правила.

Діти працюють за комп’ютерами.

Тепер на листочках запишіть відстань і час проходження маршруту.

 

VІІ. Узагальнення та систематизація знань

Вправи для очей

Інтерактивна гра інфолото. (додаток 1)

 

Рефлексія.

Діти оберіть смайлик який відповідає вашим почуттям. Якщо вам сподобалось на уроці, ви все зрозуміли, усе вдалось то візьміть веселий смайлик і прикріпіть до карти України, якщо щось здалось вам на уроці не зрозумілим але в цілому ви справились оберіть замислений смайлик, ну і якщо ви засмутились, щось у вас не вийшло гна вашу думку оберіть сумний смайлик.


Додаток 1

Описание: Результат пошуку зображень за запитом ноутбук КАРТИНКАОписание: Результат пошуку зображень за запитом КАМЕРАОписание: Результат пошуку зображень за запитом ПРИНТЕРОписание: Результат пошуку зображень за запитом САРТФОНОписание: Результат пошуку зображень за запитом МОНІТОРОписание: Результат пошуку зображень за запитом НАВІГАТОР
Описание: Результат пошуку зображень за запитом ДИСКОписание: Результат пошуку зображень за запитом ФЛЕШКА
Описание: Результат пошуку зображень за запитом інформатика

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 березня
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку