Конспект уроку з інформатики : "Реалізація проектної діяльності та захист навчального проекту засобами мультимедіа."

Про матеріал

Узагальнюючий урок з використанням проектної діяльності по темі мультимедійну програму Windows Movie Maker, який можна використати як і у 8 класі, так і в 10 класі. Захист власних проектів по заданих темах.


Перегляд файлу

Тема уроку : Реалізація проектної діяльності та захист навчального проекту засобами мультимедіа.

Мета уроку :

Навчальна: навчити застосовувати мультимедійну програму Windows Movie Maker в проектній діяльності; закріпити  теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних.

Розвиваюча: розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, допитливість, уважність, розвивати творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу.

Виховна:         ознайомити учнів з швидким розвитком технічних і програмних можливостей ПК, створювати естетичний смак при розробці плану відео кліпу, додаванні до відео кліпу відеоефектів та при настроюванні переходів між його фрагментами.

Тип уроку : комбінований  урок закріплення знань.

План уроку.

1.  Організаційний момент.

2.  Повторення пройденого матеріалу.

3.  Контроль знань з теми .

4.  Практична робота.

5.  Підведення підсумків уроку.

6.  Домашнє завдання 

Хід уроку І. Організація роботи класу.

Презентація (додаток  1)

 

  Вчитель. Сьогодні чудова погода, в усіх чудовий настрій! Кожен з вас передав   свій гарний настрій на робочий стіл свого ПК!

(перед уроком кожен учень встановив  тему робочого стола на своєму ПК із запропонованої колекції)

Тема нашого уроку: Реалізація проектної діяльності та захист навчального проекту засобами мультимедіа.

Мета уроку :

Навчальна: навчити застосовувати мультимедійну програму Windows Movie Maker в

проектній діяльності; закріпити теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних.

Девіз нашого заняття: «Я завжди роблю те, чого не вмію, щоб навчитися це робити.» ( Повідомлення мети уроку. на дошці записано мета і тема уроку).

Вступне слово вчителя.

На попередніх уроках ми з вами познайомились з програмою  Movie Maker. І за допомогою методу проектів ви покажете , як засвоїли дану тему. Сьогодні ми систематизуємо отримані знання, для цього проведемо нестандартний урок, а урок- гру, де змоделюємо ситуацію в Пр -агенстві.

Але для початку ми з вами повторимо вивчене.

 

ІІ Повторення пройденого матеріалу. Презентація  

Метод «Тест так-ні»

1.        Відеоредактор Windows Movie Maker призначений для створення, редагування і монтажу відеороликів?                                                     Так

2.        Шкала часу використовується для перегляду та зміни послідовності кліпів проекту? Ні

3.        «Обрізати» початок чи кінець кліпу можна на Шкалі часу?                         Так

4.        Під час приховування частин кліпу дані видаляються з матеріалів джерела?        Ні

5.        Чи  можуть титри  бути розміщені на графічних чи  відеооб’єктах?           Ні

6.        Створені написи вставляються на доріжку титрів або на відео доріжку? Так

7.        Створений коментар буде вставлено на звукову або музичну доріжку? Так

8.        Для кожного кадру можна встановити лише один відео ефект?                  Ні

9.        Для видалення ефекту слід вибрати кнопку у вигляді зірочки на кадрі  і натиснути

        Enter?                                                                                                                   Ні

10.    Додавати відеопереходи до проекту зручніше на Аркуші розкадрування? Tак

 

 

ІІІ. Контроль знань з теми

Комп’ютерне тестування і оцінювання учнів

Для  досягнення кінця своєї роботи ви повинні мобілізувати всі свої знання і вміння отриманні на попередньому уроці. Перед виконанням основного нашого завдання ви повинні отримати допуск – контроль, який визначить вашу готовність, і дасть  можливість отримати додаткові бали.  Це нам допоможе зробити тест – програма. У вас 10 запитань ,  в кінці ви отримаєте оцінки, які виставить вам комп’ютер , і ми їх додамо до ваших  уже зароблених балів.

 

ІV. Практична частина.

 На минулому уроці , я вас поділила на 3 групи. У вас було додому завдання знайти матеріал за темою яка вам дісталась. І це все ви використаєте в подальшій роботі.          Пригадавши інтерфейс та правила роботи у відеоредакторі Movie Maker , ми можемо розпочати виконання практичної частини уроку . 

Дивимося на екран.

 

(Показ відео .)  

        Я недаремно вам показала це відео, воно повністю розкриває тему і мету нашого проекту « Я люблю Україну, і вірю – ви теж її любите!».

Уявіть собі, ми з вами невелике ПР-агенство. Ви отримали грандіозне замовлення . Створити агітаційні рекламні ролики, які б дали можливість іноземним гостям , які часто приїжджають до нас в місто, дізнатись більше про нашу Україну,про її цікаві місця, про людей, про традиції, про наші краєвиди. А також зацікавити інших людей нашою країною. Тому ви були поділені на три групи. В кожній групі ви обрали Пр-менеджера , який буде представляти ваш проект. В кінці ми з’ясуємо чи справді ми відкрили «двері нашої країни » для іноземних гостей ..

Нагадаю теми:

1.        «Поділись любов’ю до України.»

2.        «Полтавщина для мене — особливий край»

3.        «Не той тепер Миргород…»

 

Ось вам приклад роботи.(демонстрація роботи).

 

Сьогодні ви допрацюєте власні проекти і їх захистите. Отже приступимо. 

Нагадаю Вам.

В даній роботі  використовуєте матеріал, який ви знайшли.

Правила виконання роботи:

1.      Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду

2.      Встановлення титрів або текстового супроводу. 

3.      Налаштування відео-ефектів і ефектів переходу між кадрами фільму.

4.      Збереження відеофільму у файлі.

5.      Ваш фільм повинен мати часовий параметр не більше 4 хвилин.

Дану роботу будемо перевіряти за такими показниками : 

1.                  Ступінь активності учнів в групі.

2.                  Рівень знань, умінь .

3.                  Фантазія в проекті.

4.                  Розкриття теми.

Робота над проектом. Музика релакс. 

Підведення підсумків проєкта.

Ось і підходить час представити вам ваші проекти. Проекти скинуті на флешки.  І по черзі ми представляємо власну роботу.

Отже першим запрошується …

І - група представляє

ІІ - група представляє

ІІІ - група представляє

(виступ пр-менеджерів)

5.                  Підведення підсумків уроку

Так ви добре виконали свої роботи , розкрили повністю тему. Я думаю кожен іноземець, переглянувши ці фільми, захоче приїхати до нашої України, щоб побачити її місця, її красу, поспілкуватися з нашими людьми. 

Вправа: Підсумки «Валіза»

У вас на столах лежать стікери, і ви їх зараз використаєте. 

Кожний з вас отримує стікер та закінчує фразу „Я сьогодні зрозумів ...”  якщо ви не отримав ніякої цінної для себе інформації або йому було нецікаво – стікер   « відправляють» до корзини для сміття;

 якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити» - до пральної машини;  якщо отримані знання нові та корисні – до валізи, щоб забрати з собою та втілювати в життя.

 

 

 

 

 

 

Тепер давайте підсумуємо ваші бали..

За урок ви отримали дві оцінки одна за  тест, а інша за  виконання творчого проекту. За проект я поставлю вам по 12 балів, адже мені дуже сподобалось, а за тест ви оцінки вже отримали, виставить їх будь-ласка в щоденники, а я підпишу.

Відкрили щоденники. Д/З  : створити  Кліп  «Моя школа, мій  клас».

 (записати на  дошці) (Виставлення оцінок, запис домашнього завдання.)

Дякую вам за роботу . Урок закінчено. До побачення !

pdf
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
2283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку