Практичне завдання використовується в 10 -х класах (рівень стандарту) під час вивчення теми "Системи опрацювання табличних даних". Навчальна мета практичного завдання : сформувати в учнів практичні навички опрацювання табличної інформації за допомогою формул, використання в них абсолютних і відносних адрес комірок, закріпити навички введення і форматування даних в електронних таблицях;
Практичне завдання до уроку з теми
«Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Посилання на клітинки інших аркушів та інших книг. Копіювання формул та модифікація посилань під час копіювання»
Мета:
навчальна: сформувати в учнів практичні навички опрацювання табличної інформації за допомогою формул, використання в них абсолютних і відносних адрес комірок, закріпити навички введення і форматування даних в електронних таблицях;
виховна: показати важливість знань і умінь у сфері інформаційних комп'ютерних технологій, а саме технологій опрацювання текстових даних;
розвивальна: розвивати знання учнів в області інформаційних технологій, логічне мислення, пам'ять та увагу.
Виконуючи роботу, дотримуйтесь правил техніки безпеки
та протипожежної безпеки !
Хід роботи
Додаткове завдання:
Нехай влітку група студентів працювала на збиранні полуниць. За один зібраний кг платили 7 грн. Якщо студент збирав більше 20 кг полуниць, нараховували премію - 20% до всієї заробленої суми грошей. Визначити скільки грошей (стовпчик Нараховано) отримав кожен студент за зібрані полуниці, яка премія (стовпчик Премія) йому нарахована, скільки всього грошей (стовпчик До видачі) отримає кожен на руки. Середній виробіток бригади округлити до десятих.
1