12 жовтня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність на уроках української мови: фейки, перевірка інформації та створення медіапроєктів

Практичне завдання з інформатики для 10-го класу (рівень стандарту) до уроку на тему "Поняття табличного процесора. Засоби опрацювання електронних таблиць"

Про матеріал

Практичне завдання використовується в 10 -х класах (рівень стандарту) під час вивчення теми "Системи опрацювання табличних даних". Навчальна мета практичного завдання: запуск табличного процесора, відкриття й збереження документа; огляд інтерфейсу табличного процесора; поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці, клітинки; навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу; введення даних до клітинок і редагування їх вмісту; копіювання, переміщення й видалення даних; автозаповнення; форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.

Перегляд файлу

Урок 1

Практичне завдання до уроку з теми

«Запуск табличного процесора, відкриття й збереження документа. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Поняття про книги, аркуші, рядки, стовпці, клітинки. Навігація аркушем і книгою; виділення елементів книги й аркушу. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту. Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення.  Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок»

Мета:

навчальна: набуття практичних навичок у створенні, редагуванні, форматуванні  електронних таблиць, при виконанні дій копіювання, переміщення й видалення даних;

виховна: виховувати у дітей уважність, наполегливість нестандартне мислення при роботі з ЕТ, естетичність та акуратність в оформленні  файлу;

розвивальна: розвивати логічне мислення, вміння аналізувати та використовувати інформацію.

Виконуючи роботу, дотримуйтесь правил техніки безпеки та протипожежної безпеки!

Хід роботи

  1. Із дозволу вчителя ввімкніть комп'ютер і завантажте табличний процесор MS Excel (Пуск\Программы\ Microsoft Office\Microsoft Excel 2003).
  2. Зберегти документ (Файл – Сохранить как…) у власній папці,  надавши йому ім'я Робота з табличними даними . 
  3. Створити на аркуші Лист 1 електронну таблицю згідно взірця із наступними даними:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Для створення таблиці дотримуватися наступного алгоритму:
    1.   Виділити диапазон комірок А1:В1, об’єднати їх (панель інструментів – кнопка Объединить и поместить в центре), набрати текст;
    2. Аналогічну дію виконати з комірками А2:В2;
    3.   Для діапазону комірок А1:В3 вирівняти текст по центру Формат – Ячейки… –  Выравнивание;
    4.   Для діапазону комірок В4:В11 вирівняти текст по центру та по нижньому краю;
  2.         Перейти на Лист 2, який перейменувати на Графік роботи.
  3.         Створити електронну таблицю згідно взірця:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Для створення таблиці дотримуватися наступного алгоритму:
    1.   Для діапазону комірок А4:В6 встановити формат Время (Формат – Ячейки…вкладка Число – Время);
    2. Для введення днів тижня створити  власний список авто заповнення (Сервис – Параметры - Списки);
    3.   Для введення даних, що повторюються використати маркер заповнення або копіювати дані буксировкою;
    4.   Оформити таблицю кольором, надати стиль шрифту і вирівнювання тексту за зразком;
    5. Показати отримані  результати викладачу.

Додаткове завдання:

  1.   Перейти на Лист 3, перейменувати його на Продукти, самостійно,  використовуючи набуті уміння та навички, створити та від форматувати електрону таблицю згідно поданого нижче взірця:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.   Показати отримані результати викладачу.
  2. Зберегти  документ, закрити програму MS Excel.

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Андрій Мірошник
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ростислав Дмитренко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Артем Битько
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Данило Байрак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Валерія Кабан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
1119
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку