Конспект уроку з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу на тему «Чому вода потребує охорони» Тема уроку: Чому вода потребує охорони

Про матеріал
Конспект уроку з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу на тему «Чому вода потребує охорони» Тема уроку: Чому вода потребує охорони
Перегляд файлу

Конспект уроку з Інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу на тему «Чому вода потребує охорони»

Тема уроку: Чому вода потребує охорони

Цілі уроку:

1. Ознайомити учнів з важливістю води для життя на Землі, розповісти  про шляхи забруднення і способи охорони від забруднення, про участь дітей в охороні та збереженні води.

2. Пояснити причини, чому вода потребує охорони, вчити спостерігати, робити висновки, аналізувати події та явища що відбуваються у навколишньому середовищі.

3. Розвивати вміння аналізувати та робити висновки про значення води.

4. Виховувати відповідальне ставлення до використання водних ресурсів.

 

Вступ (5 хвилин):

  •       Привітання та організаційний момент.

 

Холодно в полі, в саду, на городі,

Осінь мандрує по нашій господі.

Тепло і затишно в класі у нас,

Доброго дня, я вітаю всіх вас.

Ранкові новини

Вправа «Мікрофон»

 Дата...

 Пора року...

 Температура повітря...

 Стан неба...

 Опади...

 Вітер…

Настрій, прикмети, цікаві події у класі.

 

Актуалізація знань.

Хмаринка слів. Відгадування прислів’я.

 

Формулювання та оголошення теми та мети уроку.

  •       Запитання до учнів: «Що ви знаєте про воду?» Обговорення відповідей.
  •       Пояснення теми уроку: «Сьогодні ми дізнаємося, чому вода потребує охорони. Вода - це найважливіший ресурс на Землі, без якого життя неможливе.»
  •       Хвилинка цікавості
  •       Перші живі організми на Землі виникли у воді.
  •       Дорослий людський організм на 60–70 % складається з води, а дитячий – на 80 %. П’ятимісячний ембріон складається з води на 94 %. Саме з цих відомостей батьки часто-густо починають знайомити дітей із цікавими фактами про воду.
  •       Одним із найводянистіших продуктів є кавун. Він на 93 % складається з води. Найводянистішою представницею фауни є медуза: вона на 99 % складається з води.
  •       Людина за своє життя випиває в середньому 35 тонн води.

 

Основна частина (25 хвилин):

1. Пояснення важливості води (10 хвилин):

  •       Вода як основа життя: рослини, тварини і люди потребують води для виживання.
  •       Вода в природі: ріки, озера, океани, підземні води.
  •       Використання води: питна вода, приготування їжі, гігієна, сільське господарство, промисловість.

 

2. Причини охорони води (15 хвилин):

  •       Забруднення води: промислові відходи, побутові стоки, пестициди.
  •       Обмеженість ресурсів: лише невелика частина води на Землі придатна для вживання.
  •       Зміна клімату: вплив на запаси води.
  •       Інтерактивна вправа: «Чому вода потребує охорони?» (робота в парах). Учні обговорюють і записують свої ідеї на папері.

 

Активності (10 хвилин):

  •       Групове завдання: Клас ділиться на групи, кожна група отримує завдання розробити плакат на тему «Як ми можемо зберегти воду?».
  •       Обговорення ідей кожної групи.

 

Закріплення (5 хвилин):

  •       Проведення короткої вікторини: кілька запитань з теми уроку для перевірки розуміння.
  •       Наприклад: «Чому вода важлива для життя?», «Які є способи збереження води?»

 

 . А зараз проведемо вікторину ”Без води - нема життя”

 

Вікторина.

1. Як називається перший місяць весни? (Березень)

2. Яка квітка росте на воді? (Латаття).

3. Як можна донести воду у ситі? (Заморозивши її).

4. Як називається найбільша річка, яка протікає по території України ? (Дніпро).

5. Де живуть білі медвежі ? (На Північному полюсі).

6. Який птах плаває, як риба? (Пінгвін).

7. Яка риба б’є струмом? (Електричний скат).

8. Яких каменів у річці немає? (Сухих).

9. На яке дерево сідає ворона під час сильного дощу? (На мокре).

Проблемне питання

- А ви знаєте, до чого може призвести забруднена вода? (Відповіді дітей).

Забруднена вода призводить до важких захворювань. А вам, щоб не хворіти, треба гарно та смачно їсти, займатися спортом і добре відпочивати.


Висновок (3 хвилини):

  •       Підсумок уроку: «Сьогодні ми дізналися, чому вода така важлива і чому вона потребує охорони. Від нас залежить, чи збережемо ми цей цінний ресурс для майбутніх поколінь.»

 

Домашнє завдання:

  •       Написати невеликий твір на тему «Як я можу допомогти зберегти воду у своєму повсякденному житті?»
  •       Підготувати малюнок або плакат на тему «Вода - це життя».

 

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку