Конспект Уроку з курсу "Я досліджую світ" на тему " Невідомо - пахучий світ" ( за твором Василя Тибеля) 2 клас

Про матеріал
Тема місяця " Спільнота". Конспект Уроку з курсу "Я досліджую світ" на тему " Невідомо - пахучий світ" ( за твором Василя Тибеля) 2 клас
Перегляд файлу

Конспект уроку з курсу «Я досліджую світ»

 на тему «Спільнота. «Невідомий медово-пахучий світ» 

(за твором Василя Тибеля) 2 клас

Тема. Спільнота. «Невідомий медово-пахучий світ»  (за твором ВасиляТибеля)

Очікувані результати навчання:

  • прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком;
  • читає правильно та виразно текст;
  • розповідає про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • вирізняє у тексті істотну інформацію про природу;
  • розрізняє фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел;
  • описує послідовність дій;
  • знаходить значення математичних виразів;
  • уважно вислуховує думку співрозмовника;
  • добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу.
  • робить власні припущення стосовно розвитку подій.

                                                      Хід уроку

І. Ранкова зустріч

 

1. Привітання

Сьогодні вівторок нас вітає.

Вдалого дня всім нам бажає!

Вівторок – вмілий трудівник,

Лінуватися не звик.

Та й нам не треба лінуватися,А до навчання готуватися.

2. Релаксаційна вправа «Квітка побажань».

 

 - Візьміться за руки, уявіть у собі вогник радості, любові, добра. Уявіть, що він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передається у долоньку того, хто стоїть праворуч і рухається далі по колу. Пропоную привітатися побажаннями добра і радості. ( Діти вітаються побажаннями. )

 - Нехай сьогоднішній день принесе тобі радість.

 - Нехай всі твої бажання сьогодні здійсняться.

- Бажаю дізнатися багато цікавого…

(Діти передаючи один одному квітку висловлюють свої побажання).

 

3. Вправа «Створення башти настрою»

У кожного в руках – вежа LEGO, діти обирають колір цеглинки відповідно до настрою: теплі кольори – гарний настрій, холодні – поганий; передають по колу, прикріплюючи свою цеглинку, аргументуючи свій вибір.

4. Заповнення щоденних новин.

Дата …

  • Місяць…
  • Сьогодні…(день тижня).
  • Який день тижня за порядком?
  • Яка сьогодні погода?
  • Опади…

 

ІІ. Робота над темою уроку

  1. Практична робота «До яких спільнот належиш ти?».
  • Хто з вас пригадає, що означає слово «спільнота»?

Спільнотаце група людей, згуртованих спільними умовами життя, метою та інтересами

  • Ми вже знаємо, що таке спільнота. До яких спільнот можуть належати люди? Наведи приклади.
  • Підкресли назви спільнот, до яких належиш ти.

              *сім’я

              *громадянин України

              *спортсмени

              *друзі

              *учні

               *мешканці села            

              * мешканці міста                 

              *учні 2 класу

            

      - Чи можна належати одразу до кількох спільнот?

  • Спільноти яких людей ти бачиш на фото? 

          C:\Users\Admin\Desktop\4. СПІЛЬНОТА\учні.jpg                C:\Users\Admin\Desktop\4. СПІЛЬНОТА\сімя.jpg                 C:\Users\Admin\Desktop\4. СПІЛЬНОТА\українці.jpg                     C:\Users\Admin\Desktop\4. СПІЛЬНОТА\depositphotos_213395816-stock-illustration-cute-little-boys-characters.jpg                               C:\Users\Admin\Desktop\4. СПІЛЬНОТА\kartotieka-podvizhnykh-ighr-dlia-dietiei-podghotov_19.jpeg

 

 

  • Чи можуть тварини належати до яких-небудь спільнот?
  1. Відгадування загадки.

 

 Із  одним вікном хатина,                                                    

 Роботяща в нім родина.

По квітках усе літають                                                       

 Мед пахучий добувають.

                                  (Бджоли)

                                                   C:\Users\Admin\Desktop\4. СПІЛЬНОТА\Без названия (1).png                   

  • Отже, тема нашого уроку   «Невідомий пахучо-медовий світ» (за твором Василя Тибель)
  • А чи можна комах, у нашому випадку бджіл, назвати спільнотою?

Обгрунтуйте свою відповідь.

 

  1. Розповідь учителя

Бджоли живуть дружними, великими сім’ями. Число особин становить 10-70 тисяч. Кожен член сім’ї виконує свої обов’язки. Наприклад, бджолина цариця-мати відкладає яйця, робочі бджілки збирають нектар, годують дітей та захищають житло, а треті будують стільники. У сімействі є і зовсім непотрібні особини – трутні, які тільки допомагають обзаводитися потомством. Як і багато комах бджоли з’являються на світ з яйця.

 

ІІІ. Опрацювання тексту В.Тибеля «Невідомий пахучо-медовий світ».

1.Знайомство з письменником

Василь Тибель провів своє дитинство в селі, любив гуляти в лузі й лісі. Тоді й виникла його любов до природи. У сусіда його дядька була велика пасіка, з якою пов’язано багато пригод. Тож Василь Тибель і собі захотів стати бджільником. Без захисного одягу та спеціальних знань намагався сам запустити рій у вулик, але бджоли його покусали. Тоді він почав читати спеціальну літературу й зрозумів, що бджолина сім’я — це сформоване суспільство. Саме це й надихнуло письменника написати казку, яку буде цікаво читати і дітям, і дорослим.

“Медова казка” Василя Тибеля — захоплива й пізнавальна книжка про життя бджіл і природу. У ній автор розповідає про роботу великої спільноти — бджолиної сім’ї. Це казкова оповідь з різноманітними цікавими пригодами. Автор намагається привернути увагу дітей до цінної роботи бджіл. Адже вони не лише дають людям мед, а й запилюють рослини. Письменник хоче, аби діти любили й цінували бджіл і загалом природу. А ще з цієї книжки юні читачі дізнаються, що добро не просто перемагає зло, а й дає йому шанс виправитися та стати добром.

2. Робота над текстом

а) Читання вчителем

б) Перевірка змісту прочитаного

 

  • Який світ відкрився маленькій бджілці, коли вона вибралася зі своєї воскової хатинки?
  • Чому головна героїня отримала саме таке ім’я?

ІV. Фізкультхвилинка « Бджілка»

            3.Робота в зошиті.

  1.               Пригадай події, про які йдеться у прочитаному уривку та обери правильні варіанти відповідей. ( с. 48, завд.1)
  2.               Розв’яжи вирази та розфарбуй зображення відповідними кольорами.

 ( с.48, завд. 2)

  1.               Допоможи Рудці розташувати в правильній послідовності свої «дитячі» фотографії, наклеївши наліпки. ( с.48 , завд.3)

 

        V. Рефлексія. Підсумок уроку.

Самооцінка

Я дізналася/вся на уроці…

Мені найбільше запам’яталося…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку