Конспект уроку з курсу «Я досліджую світ» Тема: «Створення аплікації песика з тканини»

Про матеріал
Конспект уроку з курсу «Я досліджую світ» (ТЕО) для 2 класу. Тема: «Створення аплікації песика з тканини». Очікувані результати: учні розрізняють види аплікації; характеризують об’ємну аплікацію; називають матеріали для виготовлення аплікації; складають план роботи з виготовлення аплікації; добирають виріб та малюнок для його оздоблення.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект уроку

з курсу «Я досліджую світ»

Тема: «Створення аплікації песика з тканини»

Забавная аппликация собака из бумаги, тканив в пошаговом МК

Підготувала:

вчитель початкових класів

НВК №3

м. Кам’янського

Радченко К.С

Тема: «Створення аплікації песика з тканини».

Мета:

  • формування предметних компетентностей: ознайомити дітей з технікою роботи з тканиною; навчити виготовляти аплікацію з неї; розвивати фантазію, образне мислення та творчі здібності дітей; формувати художній смак, естетичний досвід; виховувати самостійність, наполегливість, працелюбство.
  • формування ключових компетентностей: спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях.

Очікувані результати: учні розрізняють види аплікації; характеризують об’ємну аплікацію; називають матеріали для виготовлення аплікації; складають план роботи з виготовлення аплікації; добирають виріб та малюнок для його оздоблення.

Обладнання: шматки тканини з малюнком; картонні шаблони – кружечки; аркуші картону для основи; прості олівці; ножиці; клей, зразки/фото виробів; іграшкова собака; одноразовий посуд двох видів; малюнки кісточок; комп’ютер; аудіозапис; пазли; картки-символи.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

Освітні галузі: технологічна, мистецька, мовно-літературна.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
    1.           Організаційний момент

Доброго ранку , дорогі друзі!

Доброго ранку!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові!

II. Повідомлення теми та мети уроку.

-Давайте відгадаємо загаду, щоб дізнатися, кого ми будемо сьогодні виготовляти.

  • Загарчав живий замок,

Ліг біля дверей поперек.

Дві медалі на грудях.

Краще в будинок не заходь!(Собака)

-До нас у гості завітала собачка Боня. Їй одній дуже самотньо, нумо допоможемо! Зробимо друзів-песиків у техніці аплікації.

Отже, сьогодні на уроці ми будемо виготовляти аплікацію песика.

III. Контроль, корекція та актуалізація опорних знань.

-Що можна виготовити при використанні техніки «аплікація»?

-Які матеріали можна використовувати для аплікації?

IV. Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу

  1.           Осмислення змісту й послідовності застосування способів виконання дій

1.1.Словникова робота

Апліка́ція (від латини — applicatio) (накладання, пристосовування, приєднання до якоїсь поверхні) – один із різновидів декоративно-ужиткового мистецтва; вид рукоділля й ремесла; спосіб оздоблення предметів домашнього вжитку, побуту, інтер’єрів за допомогою наклеювання або нашивання на поверхню (основу) майбутнього виробу окремих деталей з різноманітних матеріалів (паперу, тканин, шкіри, соломи, шнурів тощо); виріб із накладним рисунком, виконаний таким способом.

1.2 Галерея

1) Перегляд зразків фото виробів, виконаних у техніці аплікації. (Додаток 1).

2) Перегляд презентаційних зразків.

- Зараз я продемонструю вам зразки аплікацій «Кумедні песики з обрізків тканини». (Додаток 2).

1.3.Фізкультхвилинка  "Руханка з Майклом і Джетою"(https://www.youtube.com/watch?v=KjnngTEO21o).

4.2. Організація самостійної практичної діяльності учнів.

2.1 Підготовка робочих місць.

На партах у вас повинні лежати шматки тканини з малюнком, картонні шаблони – кружечки, аркуші картону для основи, прості олівці, ножиці, клей.

  1.  Вступний інструктаж

Повторення правил користування ножицями і клеєм.

  1. Послідовність виконання роботи
  1. Візьміть шматочки тканини з малюнком.
  2. Виріжте за допомогою шаблону – кружечок.

-Поміркуйте, сільки кружечків вам потрібно вирізати, щоб створити аплікацію песика.( 6 кружечків)

      3. Підігніть кружечок з двох сторін, приклейте на картон- основу. Це тулуб песика.

      4. Зігніть кружечки навпіл. Прикріпіть до тулуба передні і задні лапи, хвіст, голову.

      5. Підігніть кружечок з обох сторін. Прикріпіть вушко.

2.4. Самостійна робота учнів

- Створіть песика за зразком чи власним задумом.

2.5 Пальчикова гімнастика «Собака». (Додаток 3)

Гав-гав я не лякаю

Я з хлопцями граю!

V. Узагальнення, систематизація та контроль вивченого матеріалу.

5.1 Підбиття підсумків практичної роботи

1) Естетичне оформлення роботи.

- Виріжте кружечки і зробіть песику око, носик, язичок.

2) Презентація виробів

5.2 Технологія «Крісло автора».

Давайте, придумаємо казку про наших собачок.

5.3 Динамічна пауза «Тренування цуценят»

- Маленьких цуценят теж потрібно вчити - тренувати. Проведіть цуценя по містку-лавочці, перестрибніть через калюжу, пройдіть по доріжці, пролізьте з ним в тунель. (Виконується під музику «Мій щеня схожий трохи»).

5.4 Дидактична гра «Що є у собаки»

Ось і песик — наш Барбос —

Білий лобик, чорний ніс.

Вірний цуцик ніч не спав —

Двір безстрашно охороняв,

І тепер він дуже хоче

Кісточки скуштувати соковитою.

– Ось пес Барбос. У нього є килимок. Для чого собаці килимок? Щоб спати на ньому.

Ще у собаки є миска. Для чого собаці миска? Щоб їсти з неї.

Ще у собаки є кістка. Для чого собаці кістку? Щоб гризти її.

Ще у собаки є м’яч. Для чого собаці м’яч? Щоб грати з ним.

Діти одну за одною викладають відповідні предмети перед собою.

5.5 Дидактична гра «Собака з цуценям».

Перед вами собаки-мами. А їхні дітки-цуценята розбіглися. Потрібно знайти їх. Цуценята дуже схожі на своїх великих мам, тільки маленькі. Знайдіть своїм собакам-мамам їх діток-цуценят. (Додаток 4)

5.6 Дихальна гімнастика «Собачки».

Запахло сосисками і собачка почула цей запах. Нюхаємо повітря як собачки - шумно, швидко. Нюхаємо по два рази («нюх-нюх») і відпочиваємо. Дивіться на мене і слухайте, як я буду нюхати. Підборіддя злегка піднятий, вдих, при яких чути шум повітря і видно, як ніздрі зближуються з носовою перегородкою.

5.7 Робота в групах. Складання пазлів

-Щоб успішно виконати це завдання, потрібно об’єднатися в груп, я визначу капітанів, які вийдуть і скажуть : «На наших пазлах зображено….»

5.8 Хвилинка-цікавинка

● Собаки здатні розрізняти кольори. Їх світ не є чорно-білим. Однак їх колірна гамма не така широка, як у людини.

● У собак дуже розвинена здатність до сприйняття запахів. Вони відчувають аромати в тисячі разів краще ніж людина.

● Собаки — дуже гарячі тварини, середня температура їх тіла — 38,5. На жаль, ця температура комфортна для бліх, у зв'язку з чим важливо час від часу перевіряти вашого вихованця на наявність паразитів.

● Шум грози часто викликає біль у вухах собаки. Якщо ви бачите, що ваш вихованець злякався грози, насправді це може бути реакція на біль у вухах.

● Чи знаєте ви, що собаки не пітніють через шкіру? Їх піт виходить назовні через подушечки лап і швидке дихання.

● Рівень інтелекту собаки такий же, як у дворічної дитини.

5.9 Мовна гра «Собака гавкає».

Звуконаслідування. Велика собака гавкає голосно «гав-гав», маленька собака гавкає тихо «гав-гав», а щеня дзявкає «дзяв-дзяв».

VI.Підсумки уроку.

  1.           Вправа «Рефлексивний екран»

Учні по колу висловлюються одним реченням.

  • Сьогодні я дізнався…
  • Я виконував завдання…
  • Я відчув, що…
  • Тепер я зможу…
  • Було цікаво…
  • Було складно…
  • Урок дав мені для життя…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Аплікація Квітка з паперу – покрокова інструкція майстер клас - YouTube

Набір для творчості 3D аплікація листівка Метелик - купити по вигідній ціні  на ➦ obetty.com.ua

Аплікація до Дня матері чи 8 Березня: паперові тюльпани в горщику  (+шаблони) | Mothers day flower pot, Flower pot crafts, Mothers day crafts

 

Додаток 2

 

Собака з клаптиків. М'яка іграшка собака своїми руками. Інструменти і  матеріали

Собака з клаптиків. М'яка іграшка собака своїми руками. Інструменти і  матеріали

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

Заняття з сенсорного розвитку "Доріжка для собачки" Заняття з сенсорного розвитку "Доріжка для собачки"

Конспект ігрового заняття «Собака» для дітей 3-го року життя | Дитина Конспект ігрового заняття «Собака» для дітей 3-го року життя | Дитина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 червня 2022
Переглядів
2372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку