Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
Тема: Чим особлива територія мого міста
Мета: сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу та любов до рідної землі.
Хід заняття
І.ПРИВІТАННЯ
Треба разом привітатись:
Добрий день. Добрий день.
Дружно й весело сказати:
Добрий день. Добрий день.
Вправо, вліво повернутись.
Добрий день. Добрий день.
Один одному всміхнутись.
Добрий день. Добрий день.
Як вас, друзі, всіх багато
Синьооких і чорнявих,
Карооких і білявих,
І високих, і низеньких…
Всіх вас рада привітати
І найкраще побажати.
Добрий день!
Вправа « Вітаємося в колі» КУБИКИ ЛЕГО
Діти стоять у колі і тримають кубик ЛЕГО . По черзі по колу вони промовляють фрази торкаючись з сусідом зліва кубиками:
-Привіт усім.
-Рада(ий) тебе бачити.
-Гарного дня.
-Хто запам’ятав якого кольору був кубик ЛЕГО у сусіда зліва? Справа?
-Молодці! Ви були дуже уважні.
МАЛЮНКИ СОНЕЧОК ТА ХМАРКИ
Діти беруть сонечка різних кольорів на середину виходить ведучий
(вчитель ) і підходить до якоїсь дитини в колі. Передає своє сонечко йому та говорить де він живе. Таким чином всі діти міняються місцями та сонечками.
Вчитель: Яка , на вашу думку, буде тема дня?(відповідь дітей)
Перегляд відео про місто Красноград ВІДЕО
Вправа «Крісло автора» МАЛЮНКИ
(діти заздалегідь підготували малюнки куточків рідного міста)
Динамічна пауза
Вчитель. Зараз я пропоную здійснити подорож Україною.
(Фізкультхвилинка)
-Як на фізкультурі ми повертаємось…Праворуч
Ми мандруєм, ми мандруєм Крокуємо по колу
Україною крокуєм.
Ось побачили Карпати: Піднімаємо руки вгору,
Як вершину нам дістати? Тягнемося на носочках.
Заглядаємо в озерця: Нахиляємося
Не торкнутися нам денця.
Далі ми йдемо поважно, Крокуємо
Шлях долати нам не важко.
Порівняйтесь, посміхніться, Посміхаємося один одному
Батьківщині поклоніться. Вклоняємося
За щасливі дні в любові
За пісні за колискові.
ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ
Календарна інформація ФЛІПЧАРТ
-СЬОГОДНІ СИНОПТИКОМ БУДУ Я.
20 листопада – іменини у Кирила,Максима,Павла, Олександра, Сергія, Євгена, Олексія, Богдана, Миколи.
Народні прикмети листопада
ІV. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ
Робота в групах
На партах лежать хмаринки з відповідним кольором.
Вчитель: Діти об’єднайтеся в групки за кольором сонечок та дослідіть, які місця вам треба зайняти.
СЛАЙД 1,2
-Знайдіть на парті файл із 1 завданням.
Робота в парах
Гра « Знайди назву»
Зараз перевіримо чи правильно ви виконали завдання. СЛАЙД 3
Початок існування музею 21.02.1922
Вправа «Дослідження тварин моєї місцевості»
-Знайдіть на парті файл із 2 завданням.
На партах малюнки з зображенням тварин.
…….
…….
Вправа «Дослідження рослин моєї місцевості»
Гра «Вилучи зайве»
-Знайдіть на парті файл із 3 завданням.
- Дослідимо, які рослини ростуть у нашому місті.
- Перегляньте малюнки. Назвіть їх.(калина, верба,чорнобривці,дуб,волошки, лимонне дерево)
- Вилучіть зайвий малюнок і скажіть , чому ця рослина зайва?(вона не росте в нашому місті, вона не є рослиною- символом України)
Калина – дерево українського роду. Ягоди калини червоні, що символізує безсмертя роду.
Волошки – це символ ніжної та тонкої душевної краси, праведності і святості, душевної чистоти, скромності і привітності.
Верба -Вона – образ весни, Батьківщини, України.
Дуб означав силу, мужність, витривалість, довголіття, родючість, шляхетність, вірність.
Чорнобривці – з давніх-давен прикрашали сільські подвір’я і так органічно ввійшли в сільський колорит, що їх стали вважати символом України.
Створення колажу «Моє рідне місто»
Рефлексія
Створення –мрій
- Давайте помріємо. Мрія завжди красива. Мрія має величезну силу. Бо помножена на тисячу мрій. Мрія – невмируща і непереможна. Сонечка на ваших партах – то ви, то ваші дитячі мрії, сильні, чесні і правдиві. Напишіть на звороті свою заповітну мрію. Ми прикріпимо їх на ось цю веселку і створимо силою наших мрій ще один оберіг для нашої маленької батьківщини.
(опитати 2-3 чоловіки)
Діти продовжують речення: « Я мрію, щоб моє місто …»( чіпляють усі сонечка)