Інтегрований урок з я досліджую світ "Чим особлива територія мого міста"

Про матеріал
Сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; розвивати увагу, зорову пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу та любов до рідної землі.
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 

Тема: Чим особлива територія мого міста

 

Мета: сприяти виникненню позитивних емоцій у класі; розвивати увагу, зорову  пам'ять, уяву; виховувати дружні стосунки між усіма учнями класу та любов до рідної землі.

Хід заняття

   І.ПРИВІТАННЯ

 

Треба разом привітатись:

Добрий день. Добрий день.

Дружно й весело сказати:

Добрий день. Добрий день.

Вправо, вліво повернутись.

Добрий день. Добрий день.

Один одному всміхнутись.

Добрий день. Добрий день.

Як вас, друзі, всіх багато

Синьооких і чорнявих,

Карооких і білявих,

І високих, і низеньких…

Всіх вас рада привітати

І найкраще побажати.

Добрий день!

 

 

Вправа « Вітаємося в колі»  КУБИКИ ЛЕГО

 

Діти  стоять у колі і тримають кубик ЛЕГО . По черзі по колу вони промовляють фрази торкаючись з сусідом  зліва кубиками:

 

-Привіт усім.

-Рада(ий) тебе бачити.

-Гарного дня.

-Хто запам’ятав якого кольору  був кубик ЛЕГО у сусіда зліва? Справа?

-Молодці! Ви були дуже уважні.

 


 

 

МАЛЮНКИ СОНЕЧОК ТА ХМАРКИ

          Діти беруть сонечка різних кольорів  на середину виходить ведучий

 (вчитель ) і підходить до якоїсь дитини в колі.  Передає своє сонечко йому та говорить де він живе. Таким чином всі діти міняються місцями та сонечками.

 

Вчитель: Яка , на вашу думку,  буде  тема дня?(відповідь дітей)

 

Перегляд відео про місто Красноград  ВІДЕО

 

  • Як називається наше місто ?
  • А хто знає як наше місто називалося раніше?
  • Чи впізнали ви куточки нашого міста?
  • Які місця з відео вам знайомі?

 

Вправа «Крісло автора» МАЛЮНКИ

(діти заздалегідь підготували малюнки куточків рідного міста)

  • А Олександра  намалювала малюнок . А ви зараз визначите,  яку місцинку вона намалювала. (діти відгадують)
  • Так я намалювала музей.
  • Чим саме тобі подобається це місце?
  • Дітки, а тепер ви задайте питання……..

 

Динамічна пауза

Вчитель.   Зараз я пропоную здійснити подорож Україною.

(Фізкультхвилинка)

 -Як на фізкультурі ми повертаємось…Праворуч

Ми мандруєм, ми мандруєм            Крокуємо по колу

Україною крокуєм.

Ось побачили Карпати:             Піднімаємо руки вгору,

Як вершину нам дістати?          Тягнемося на носочках.

Заглядаємо в озерця:                 Нахиляємося

Не торкнутися нам денця.

Далі ми йдемо поважно,              Крокуємо

Шлях долати нам не важко.

Порівняйтесь, посміхніться,           Посміхаємося один одному

Батьківщині поклоніться.               Вклоняємося

За щасливі дні в любові

За пісні за колискові.

 

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

Календарна інформація  ФЛІПЧАРТ

 

-СЬОГОДНІ СИНОПТИКОМ БУДУ Я.

  • Яка зараз пора року?
  • Які прикмети осені ви знаєте?
  • Який зараз місяць? Який за порядком цей місяць?
  • Який перший місяць осені?
  • Який середній?
  • Яке сьогодні число? Що ви можете сказати про це число?(парне, 19,21,відноситься до натурального ряду,2 дес.)Які сусіди цього числа?
  • А ще діти 20 листопада  святкується всесвітній день дітей.
  •  Який  день тижня? (вівторок) Назвіть який день тижня буде через три дні? (п’ятниця)
  •  

20 листопада – іменини у Кирила,Максима,Павла, Олександра, Сергія, Євгена, Олексія, Богдана, Миколи.

Народні прикмети листопада

  • Якщо в листопаді з'явилися комарі -зима буде теплою.
  • Коти  в тепле місце лізуть грітися, знай: ніч буде з приморозками.
  • –Так що будьте спостережливі.

 

ІV. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ

Робота в групах

На партах лежать хмаринки з відповідним кольором.

Вчитель: Діти об’єднайтеся в групки за кольором сонечок та дослідіть, які місця вам треба зайняти.

  СЛАЙД 1,2

  • Діти розгляньте ребуси. Розшифруйте і скажіть над якою темою ми будемо працювати.
  • - Так правильно Красноград. Сьогодні ми будемо знайомитися з територією нашого міста, дослідимо чим вона особлива.

 

-Знайдіть на парті файл із 1 завданням.

Робота в парах

Гра « Знайди назву»

  • На  альбомних аркушах  зображені  фото і назви місць території нашого міста які потрібно з’єднати. Вам дається 1 хв. на виконання цього завдання.
  • Якщо група справиться із завданням, то покажіть сигнал.

 

  •                              Центральна площа
  •                              Музей
  •                              Автовокзал
  •                            річка  Берестова

 

Зараз перевіримо чи правильно ви виконали завдання. СЛАЙД 3

 

  • Давайте дослідимо скільки років існує музей?( Якщо відомо ,що це число двоцифрове ,сума його цифр дорівнює 15, а кількість десятків 9. (96 років)

 

 

  • менше 100

 

  • 100

 

  • - більше 100 ?

 

 

Початок  існування  музею 21.02.1922

 

 

Вправа «Дослідження тварин моєї місцевості»

-Знайдіть на парті файл  із 2 завданням.

На партах малюнки з зображенням тварин. 

  • Розгляньте малюнки, які лежать на парті. Об’єднайте їх у групи. Як ви гадаєте вони повинні об’єднатися? На виконання завдання 1 хв.

…….

…….

  • Чому ви саме так вирішили, обґрунтуйте відповідь.

 

Вправа «Дослідження рослин моєї місцевості»

 

Гра «Вилучи зайве»

 

-Знайдіть на парті файл із 3 завданням.

- Дослідимо,  які рослини ростуть у нашому місті.

- Перегляньте малюнки. Назвіть їх.(калина, верба,чорнобривці,дуб,волошки, лимонне дерево)

- Вилучіть зайвий малюнок і скажіть , чому ця рослина зайва?(вона не росте в нашому місті, вона не є рослиною- символом України)

Калина – дерево українського роду. Ягоди калини червоні, що символізує безсмертя роду. 

Волошки – це символ ніжної та тонкої душевної краси, праведності і святості, душевної чистоти, скромності і привітності.

Верба -Вона – образ весни, Батьківщини, України.

Дуб означав силу, мужність, витривалість, довголіття, родючість, шляхетність, вірність. 

Чорнобривці – з давніх-давен прикрашали сільські подвір’я і так органічно ввійшли в сільський колорит, що їх стали вважати символом України.

Створення колажу «Моє рідне місто»

  • Візьміть ватман   і розташуйте малюнки на ньому. Через хвилину спікери  кожної групи  презентують  свою роботу.

 

  • (пісня «Красноград»)

 

 

Рефлексія

Створення –мрій

 

-         Давайте помріємо. Мрія завжди красива. Мрія має величезну силу. Бо помножена на тисячу мрій. Мрія – невмируща і непереможна. Сонечка на ваших партах – то ви,  то ваші дитячі мрії, сильні, чесні і правдиві. Напишіть на звороті  свою заповітну мрію. Ми прикріпимо  їх на ось цю веселку  і створимо силою наших мрій ще один оберіг для нашої маленької батьківщини.

(опитати 2-3 чоловіки)

Діти продовжують речення: « Я мрію, щоб моє місто …»( чіпляють усі сонечка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 червня 2022
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку