Дії з числами в межах 10. Задачі на додавання і віднімання
Мета.
1. Формувати обчислювальні навики додавання і віднімання числа 10, застосовуючи різні прийоми обчислення.
2. Вчити складати й розв’язувати задачі.
3. Розвивати мислення, мовлення учнів. Вчити аналізувати, узагальнювати, порівнювати.
4.Виховувати поважне ставлення до результатів своєї інтелектуальної праці.
Формування ключових компетентностей: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;
соціальної –продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;
громадянської – поважно ставитися до людей, до самого себе.
Хід уроку
Організаційний момент
Пролунав дзвінок,
Починається урок.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти просто молодці!
Створення доброзичливої ситуації між учнями класу
В цьому класі друзі всі
Я і ти, і ми, і ви.
Добрий день тому, хто зліва,
Добрий день тому, хто справа.
Ми - одна сім'я.
Руку дай тому, хто зліва
Руку дай тому, хто справа.
Посміхнись тому, хто зліва
Посміхнись тому,хто справа.
Ми - одна сім'я.
- Діти, який у вас настрій?
Сідайте зручненько, ми розпочинаємо наш урок математики.
Актуалізація опорних знань
1.Гра «Бліц-опитування»
(завдання учнів відповідати одним словом)
2.Робота в парах. Завдання «Засели будиночок»
Перевірка результатів.
— Обведіть у зошиті 10 клітинок. Розфарбуйте 2-гу і 8-му клітинки.
Вправа «Очікувані результати»
Перед дітьми на дошці намальоване велике серце.
|
|
|
|
- Перед нами велике серце нашого класу, воно таке чудове, як і кожен з вас. Я теж хочу прикріпити своє сердечко. Сподіваюся, що ви будете старанними, активними, працьовитими. І все у нас буде добре.
Повідомлення теми уроку
Робота за темою уроку
1.Каліграфічна хвилинка.
( В долоні плещуть стільки разів, скільки вчитель показує предметів – олівці, картки, крейда).
Проблемне запитання.
(запис в зошит)
Фіз.хвилинка
Вправа «Віршовані задачки» (робота з Лего)
Ось листок та ще листок. Заховався між квіток. Вам просте завдання, діти: Ці листочки полічити. (2)
|
На горбочку біля річки Випурхнули із травички Два метелики біленькі, Потім ще один жовтенький… Ви їх, дітки, не ловіть, А швиденько полічіть. (3)
|
У Катюші є три груші Дві забрала Катерина Скільки грушок залишила? (1)
|
Дві синички, дві сестрички, У зеленому гаю, Там і ніжний соловейко Веде пісеньку свою. Лине звідти дзвінкий сміх Порахуйте, скільки всіх? (3)
|
Робота над прикладами в парах
Фізкультхвилинка
Спробуй пальці рахувать:
Один, два, три, чотири, п’ять.
Один, два, три, чотири, п’ять.
Десять пальців, пара рук
— От твоє багатство, друг.
Закріплення знань
Творча робота
Робота в парах з геометричним матеріалом
Підсумкова бесіда