Конспект уроку з математики 2 клас .Прямий кут.

Про матеріал
Урок вивчення нового матеріалу. Прямий кут. Застосування на уроці технологій критичного мислення.
Перегляд файлу

                            Конспект уроку з математики 2 клас   

                                        МАТЕМАТИКА 

ТЕМА. Прямий кут. Розпізннавання геометричних фігур. Розв'язування задач.

Мета: ознайомити учнів з поняттям «прямий кут»; сформувати практичні навички визначення прямого кута за допомогою косинця і без нього; продовжити роботу по вдосконаленню техніки усної лічби; формувати навички аналізу задачі,  розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, просторову уяву; виховувати спостережливість, допитливість, охайність.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Обладнання :підручник, ноутбук, телевізор, косинці.

                                            Хід уроку

I. Організація класу.

 Математика (асоціативний кущ)

ІI Контроль, корекція та закріплення знань учнів

1. Каліграфічна хвилинка

Прописати число 15. Дати характеристику числу 15. (вправа "Мікрофон")

 2. Повторення складу чисел 8,9  ( Кубік Блума)

 3. Робота в парі. ( Склад числа 10)Перевірка.

 4. Розв'язування прикладів. ( Перевірка . Скласти з Лего кольоровий ланцюжок).

III.Вивчення нового матеріалу

1.  Мотивація навчальної діяльності ( Мікрофон)

— Назвіть відомі вам геометричні фігури.

— Подивіться на дошку. (На дошці — ромб, трикутник, прямокутник, чотирикутник.) Яка фігура зайва?

— А чи знаєте ви, чому так назвали цю фігуру?

2. Оголошення теми і мети уроку.

Відгадування ребуса.

— Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що таке прямий кут. Навчимося розрізняти його з-поміж інших кутів та визначати в предметах навколишнього світу.

3. Моделювання прямого кута за допомогою складання аркуша паперу.(Практична робота)

— Скільки кутів у вас утворилося у центрі аркуша? (4.) Що можна про них сказати? (Вони всі рівні.) Це прямі кути.

4. Гра «Уважне око». Практичне визначення прямого кута (с. 75, 443-445)

— Подивіться уважно на малюнок і скажіть, де ви бачите прямі кути.

— Назвіть геометричні фігури, що мають прямі кути.

— А тепер спробуйте визначити прямі кути в класі.

 5. Практична робота.4. Ознайомлення з інструментом — косинцем.

 Робота з прямокутним трикутником.

— Візьміть трикутник. На ньому ми можемо знайти прямий кут. Він один. А ось інші два кути — непрямі.

  6.Фізкультхвилинка

IY. Закріплення вивченого матеріалу.

   1.Накресліть прямокутник.

  2. Формування вміння розв'язувати задачі 446 (с. 75)

  3. Групова робота. (Скільки геометричних фігур є на малюнку. В яких фігурах є прямий кут.)

     Y. Підсумок уроку

— Що нового дізналися на уроці? Як відрізнити прямий кут? Чи часто зустрічаються предмети з прямими кутами? Де саме? Який інструмент допоможе точно визначити вид кута?

     1. Рефлексія. Вправа «Коло успіху»

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 січня 2022
Переглядів
3107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку