Уже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо. Роботу швидше починаймо.
Номер слайду 3
Девіз уроку. Щоб усе прекрасно знати,Будем добре міркувати. Додавати, відніматиІ усім допомагати.
Номер слайду 4
9+46+68+8
Номер слайду 5
9+68+57+7
Номер слайду 6
4714
Номер слайду 7
3118
Номер слайду 8
˃˂=
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
1. Назвіть істотні ознаки поняття «чотирикутник».2. Назвіть істотні ознаки поняття «прямокутник».3. Назвіть істотні ознаки поняття «квадрат».4. Чи відрізняється квадрат від будь – якого прямокутника?5. Що спільне в квадрата та прямокутника?6. Як ви розумієте поняття «ламана»? З чого складається ламана?7. Які можуть бути ламані? Що ви знаєте про замкнену ламану? Як обчислити довжину ламаної?8. Що називається периметром многокутника?
Номер слайду 12
Знайди довжину поданої ламаної
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Обчисли периметр прямокутника зі сторонами 6см і 4 см. Обчисли периметр квадрата зі стороною 7 см7 см
Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи»Обери лист, який ти хочеш відкрити(щоби відкрити лист, натисніть на нього)