Математика 5 клас.НУШ.
Тема:додавання і віднімання десяткових дробів.
Мета:систематизувати і поглибити знання учнів,продовжити формувати обчислювальні навички за допомогою дій додавання і віднімання десяткових дробів на основі використання законів додавання і віднімання;розвивати логічне мислення учнів,пам’ять,увагу,кмітливість.
Тип уроку:урок узагальнення і систематизації знань. ХІД УРОКУ І.Перевірка домашнього завдання. ІІ.Активізація опорних знань. Фронтальне опитування.
1.Як додати два десяткові дроби?
2.Якщо доданки мають різну кількість десяткових знаків,як виконати
додавання?
3.Назвіть компоненти дії віднімання(додавання)
4.Як знайти невідоме зменшуване?
5.Як знайти невідомий від’ємник? 6.Як знайти невідомий доданок? Усний рахунок:
0.2+3= 0.4+0.1= 1.2+0.3=
0.6+5= 0.2+0.7= 0.48+0.12=
ІІІ.Узагальнення і систематизація знань.
1.Учитель:Сьогодні ми на уроці помандруємо чарівними краєвидами нашої України.Ми подорожуємо до Карпат.Будемо долати вершини.І тільки той зуміє піднятися на гору,хто уміє швидко і вірно виконувати потрівні дії.Для здійснення нашої мандрівки ,об’єднаємося в дві команди,виберемо командирів.І в дорогу.Щоб добратися до першого перевалу де ми зробимо зупинку ,потрібно роз’язати приклади:
Завдання1. І команда ІІ команда
3.7+2.4= 4.8+9.3=
4.2-2.7= 6.3-2.9=
47.3+2.56= 36.4+3.58=
На дошці намальована гора ,на якій позначено зупинки .Виконавши
завдання ,діти піднімаються на гору.Кількість зупинок відповідає
кількості завдань.)
Учитель:Виконавши завдання 1 рівння ми піднялися на першу зупинку.Але,щоб подолати наступну висоту нам необхідно розв’язати
рівняння І команда ІІ команда 9.3-х=8.9 5.4-х=2.9 х+9.6=11.3 х+7.2=9.1
Учитель:Ми підкорили ще одну вершину.Наступне завдання:обчислити вирази,використавши властивості додавання і віднімання. І команда ІІ команда
15.7-(3.7+2.4)= 16.23-(5.8+6.23)=
(11.29+7.42)-5.29= (7.62+13.6)-12.6=
Учитель:А тепер я запрошую капітанів для продовження подорожі.
І команда ІІ команда Розв’яжи задачу.
Першого дня магазин продав Першого дня було продано 87.5 кг цукру,а другого на 8.85 кг 6.2 м тканини,а другого на більше.Скільки кг цукру було про 7.95м більше.Скільки було дано за два дні? продано м за два дні? Учитель:От ми і підкорили гору. ІV Підсумок уроку.
V Домашнє завдання.№947,949.