Тема. НАПИСАННЯ ЦИФРИ 9
Мета. продовжити формування в учнів поняття «числа», учити писати цифру
9; учити порівнювати числа в межах 9, вдосконалювати обчислювальні
навички;
розвивати мислення;
виховувати акуратність.
Встали, дітки, всі рівненько,
Посміхнулися гарненько,
Настрій на урок взяли
Й працювати почали.
II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. «Ланцюжок» сигналізують цеглинками
8 – 2 …- 1….+ 2 …+1...-4…+3 = …
2. «Хто швидше дістане м’яч»
6+2 5+2
4-1 5-1
3+2 2+2
5+1 7+1
Гра «Так – Ні» сигналізують цеглинками
У веселки 6 кольорів (Ні)
У трикутника – 4 сторони (Ні)
Два вогники у світлофора (Ні)
Тиждень – це 7 днів ( Так)
За партою 2 учні (Так )
III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ
Повідомлення теми і задач уроку
Сьогодні на уроці ми познайомимося… .але що я буду говорити. Давайте краще подивимося.
ВІДЕО
Утворення числа 9. Робота із числовим рядом
- Викладіть 8 геометричних фігур А чому8?
Покладіть фігуру відмінну від попередніх. Що ви виклали?
Скільки разом? Чому ?
Лічба предметів в межах 9 (на набірному полотні)
- Що спільного у цих групах предметів? (Кількість)
- Число 9 позначається цифрою 9
Цифра дев’ять, чи дев’ятка —
Наче в цирку акробатка,
Сторчака як перевернуся,
Зразу шісткою обернуся.
Таємничу силу приписували числа 9: в одні часи добру, в інші - недобру.
«У дев'ятки не буде шляху», - говорили у давнину. Останнім числом рахунку було число 8, а за ним - щось таємниче, дивне...
Стародавні греки числу приписували добру славу. Тому що вони вже давно вміли рахувати до дев'яти, і це число їх більше не лякало.
- Назвіть сусідів числа 9.
— На якому місці стоїть число 9?
— Які числа позначають меншу кількість, ніж 9?
— Які числа позначають більшу кількість, ніж 9?
— На скільки більше?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ІV Закріплення вивченого
Завд. 3 рожеве – для дівчаток - Полічити числа в порядку зростання
Яке слово вийшло? СОЙКА фото
Завд. 3 голубе– для хлопчиків - Полічити числа в порядку спадання
Яке слово вийшло? МІСТО
Завд. 4 Що це за тварини? Скільки їх?
- Де взялися ще 2 ? Скільки стало , чому?
Завд. 5. Де більше квітів: усередині зміїного кільця чи за його межами?
Як утворити приклад на додавання? На віднімання?
Завд. 7 – Знайдіть цеглинки однакового кольору. Що у них ще спільного?
Завд. 8 - Трикутники намагалися сховатись один за одним, але кожного з них було видно хоча б раз.
Скільки всього було трикутників? Яких трикутників не видно у кожному випадку?
- Письмо цифри 9.
- Утворення числа 9.
- Порівняння чисел.
3. РОБОТА В ГРУПАХ
1. Правила роботи в групах
2. Математичні планшети
- Хто найшвидше складе цифру 9.
- Складіть фігуру з кутами більше 4, але менше 6. П’ятикутник.
V.Рефлексія
У вас на столах лежить листочок. Домалюйте цифрі хвостик, щоб вийшла 9,
оживіть її, покажіть, який у неї настрій в кінці уроку.
Хто прокоментує?
Сойка
Таємничу силу приписували числа 9: в одні часи добру, в інші - недобру.
«У дев'ятки не буде шляху», - говорили у давнину. Останнім числом рахунку було число 8, а за ним - щось таємниче, дивне...
Стародавні греки числу приписували добру славу. Тому що вони вже давно вміли рахувати до дев'яти, і це число їх більше не лякало.
8 + 1 = 9
|
|