10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Конспект уроку з математики для 1 класу на тему: "Число і цифра 7. Склад числа 7"

Про матеріал
Конспект уроку з математики на тему: " Число і цифра 7. Склад числа 7" доповнюється презентацією, яка опублікована окремо.
Перегляд файлу

Урок математики 1 клас

Тема:

«Число і цифра 7. Склад числа 7»

Мета: формувати поняття про число 7, поняття «сьомий»; формувати поняття про склад           числа 7; учити подавати число 7 у вигляді суми двох доданків, співвідносити число предметів і цифру 7; учити писати цифру 7; ознайомити учнів зі способом утворення числа 7, з місцем числа 7 у натуральному ряді; закріпити склад чисел 2, 3, 4, 5, 6, знання назв днів тижня та їхній порядок; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; формування вміння раціонально та з користю витрачати свій час; формувати навички правильної поведінки, коли дзвонять у двері;  виховувати культуру поведінки, дбайливе ставлення до часу.

Обладнання: картки для групової роботи, телевізор, ноутбук, відеозаписи, ілюстративний та

                           роздавальний матеріал.     

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: математична, мовно-літературна, здоров`язбережувальна.

Хід уроку

  1. ВСУПНА ЧАСТИНА

Слайд №1

  1. Організація класу

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Зошит, гумку, олівці, веселий настрій.

Приготувались?

Молодці!

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми  уроку.

Пригадаймо : на уроці діти – уважні, розумні, організовані, кмітливі.

Слайд №2

Чи любите ви, діти, зустрічі з казковими героями?

Сьогодні у нас буде урок-зустріч з героями казок. Та вони прийшли до вас з проханням про допомогу. Погоджуєтеся допомогти?

Слайд № 3

Чи впізнали, хто завітав першою? Так, це – Білосніжка.

Її гномики дуже веселі, непосидючі та бешкетливі. Вона не може їх порахувати.

Допоможемо?

Усний рахунок – лічба.

Слайди № 4- 9

1, 2, 3, 4, 5, 6, а який же буде наступний?

Ви переконані, що після шостого – буде сьомий?

Тобто, якщо до 6 гномиків прибіжить ще один, то буде 7?

Слайд № 10

Ви, мабуть, здогадалися, про що ми дізнаємося на уроці?

Тема нашого уроку звучить так: «Число і цифра 7. Склад числа 7.»

Слайд № 11

Число 7 гармонує з природою та являє собою 7 кольорів веселки, 7 днів тижня, є ще й 7 чудес світу.

Слайди № 12 – 13

Часто зустрічається у прислів`ях та приказках.

Слайди № 14 – 15

Говорять у народі:

«Семеро одного не ждуть»

«Сім раз відмір, а раз відріж»

(Як ви розумієте ці прислів`я?)

А в якій казці ще зустрічається це число? («Вовк та семеро козенят»)

Чи пам`ятаєте ви, що сталося у цій казочці? (Вовк з`їв шістьох козенят)

До нас завітало козенятко, яке сховалося від вовка. Воно просить допомогти врятувати братиків та сестричок.

Слайд № 16

II Основна частина

Вовк погоджується звільнити козенят, якщо діти виконають завдання.

Слайд № 17

Завдання 1

Слайди № 18-23

Вставити пропущені числа на числовому промені.

Назвіть сусідів числа 5.

Яке число передує числу 3?

А яке є наступним після числа 2?

Ви звільнили 1 козеня.

Слайд № 24

Завдання 2

Слайд №25

Заселити будиночки з числами.(Тобто, пригадайте склад вивчених чисел.)

Робота в групах.

(Щоб об`єднатися в групи, потрібно знайти у себе  на парті кружечок з цифрою та уважно послухати завдання)

Ви звільнили 2 козеня.

Слайд № 26

Здається, що дехто стомився, відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Слайд № 27

Завдання 3

Слайд № 28

«На що схожа цифра 7?»- запитує вовк.

Цифра 7 як кочерга,

В неї, бач, одна нога.

Ще вона схожа на …

Тепер ви звільнили 3 козеня.

Слайд № 29

Завдання 4

Слайд № 30

Написання цифри 7.

Аналіз елементів. Написання у повітрі, у зошиті.

Відкрийте зошити ст. 20

Звільнили 4 козеня.

Слайд № 31

Завдання 5

Слайди № 32-44

Склад числа 7.

Заповнити будиночок.

Нам допоможуть квіточки у вазах, які назбирала дбайлива господарка - Коза.

Відкрийте підручник на ст. 23

Звільнили 5 козеня.

Слайд № 45

Завдання 6 складається з кількох частин.

Слайди № 46-47

Спочатку відгадайте загадку.

Послухайте та підспівайте пісеньку.

Слайд № 48

А тепер розташуйте назви днів тижня по порядку на пелюстках квіточки.

Слайд № 49-56

Ось звільнили й 6 козеня.

Слайд № 57

Дякую. Ви, дітки, врятували козеняток.

Слайд № 58

А як ви думаєте, чому з ними трапилася така біда?

Про що потрібно пам`ятати?

Слайд №59

(Читаю вірш «Не відчиняй дверей незнайомим»)

 

III Заключна частина. Рефлексія.

 

Вправа «Незакінчене речення»

Сьогодні на уроці я навчився(лася)…

На уроці було складно…

У мене добре виходило…

Ці знання мені знадобляться для того, щоб…

Діти, ви старанно попрацювали. Допомогли казковим героям.

Мама-коза назбирала у своєму чарівному квітнику для вас букет квітів.

Слайд № 60

Дякую за увагу!

Слайд №61

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку