2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок. Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів.

Про матеріал
Урок у 1 класі. до підручника Н. Листопад. Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Урок має мету, очікувані результати, усі етапи відповідають типу даного уроку. У конспекті описано роботу із підручником, різні види розвивальних ігор, вправ, присутній геометричний матеріал, завдання подаються у віршованій формі.
Перегляд файлу

Тема:  Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Мета: Удосконалювати вміння й навички обчислювати вирази,        порівнювати величини, розв’язувати  задачі  на  знаходження невідомого доданка і суми.

Розвивати логічне мислення,  обчислювальні  вміння,  самостійність,   увагу,  пам’ять.  Виховувати  акуратність,  старанність,  працьовитість, наполегливість.

ОЧІКУВАНІ   РЕЗУЛЬТАТИ.

 Після цього уроку учні зможуть:

  • розв'язувати  прості  задачі на  знаходження  суми, невідомого доданка;
  • обчислювати вирази на збільшення  (зменшення)  числа  на  кілька  одиниць;
  • порівнювати величини та числа у межах 100, упорядковувати їх;
  • обирати числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання, визначати дію;
  • об’єднувати у групу предмети і розподіляти на групи за спільною ознакою;
  • обчислювати  усно зручним для себе способом у навчальних і практичних ситуаціях;
  • перевіряти правильність результату арифметичної  дії, виявляти та виправляти помилки.

 

Тип уроку:    узагальнення і систематизація знань учнів.

Обладнання: презентація у програмі Power Point, предметні та сюжетні малюнки, олівці,  запис музичного супроводу для  руханки, цеглинки.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Вчитель:

       Ви, мої маленькі учні,

   Вже дзвінок почули гучний?

   На урок усіх скликає,

Описание: Картинки по запросу картинка дзвоник   До роботи спонукає!

   То, будь ласка, не баріться

   До роботи вже беріться!

 

              Слово вчителя.

    Дітки , дружно поверніться

    І на гостей подивіться,

    Ми вітаєм щиро вас,

    І запрошуємо люб’язно

    На урок у перший клас.

 

 Зараз ми усі разом покажемо з яким настроєм ми сьогодні прийшли на урок.

 Я хочу, щоб хороший настрій у вас не змінився до кінця уроку, а  навпаки    покращився.

 

Читання  девізу  напамять.

 

Девіз  уроку:

Наш девіз - усе пізнати,

Вчитись добре рахувати,

Швидко творчість проявляти.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Сталася така пригода:

Випадково я почула,

Наш комп’ютер вихвалявся,

Що такий собі удався,

Що усе на світі вміє,

Рівних він собі не має,

І усе він робить, знає:

«І прийде вже скоро час,

Що заміним, люди, вас».

Будем, дітки, працювати,

Щоб змогли ми показати,

Що такому не бувати.

                    

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Повідомлення теми та мети уроку

Ознайомлення з  темою, метою і планом уроку.

- Сьогодні ми узагальнимо і систематизуємо  знання. Отримаємо завдання від Компутика і позмагаємося з ним. Покажемо, як ми вмієм  «+» і «-» в межах 100, порівнювати вирази, розв’язувати задачі, вирішувати завдання з логічним навантаженням. За кожну правильну відповідь ми отримаємо ключик знань.

 

1.  Усні  обчислення.

1)  Гра «Збільши на одиницю»

 

14

34

54

4

24

74

94

64

84

44

 

2)  Гра  «Порівняй»  

 

45

-

5

 

4

 

 

78

-

70

 

7

 

 

0

 

10

-

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56

 

56

+

1

 

 

99

+

1

 

100

 

 

8

 

80

-

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IІІ. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

  1. Приклади «Збери   валізу» (парна робота).

У дорогу вирушаєш

І валізу ти збираєш.

Подорож легка,

Якщо валіза неважка. 

             

 

  1. Робота над задачами.                                                                                                                  
  1.  Продукти – 10 кг                                                   

               Спорядження – 7 кг  

                              

                                                                                                                          Фізкультхвилинка.                                                           

        Здоров'я хочеш  гарне мати

        корисні продукти треба вміти вибирати.

      2)

      -   70 г.

               -  ? г.  

 

 

  1.                             + = 100

 

  1.       Групова робота «Обери світлофор».

 

 Компутик хоче перевірити, чи уважний ти у повсякденному житті? Вибери  справжній світлофор, у якого червоне світло розташоване вище,   ніж зелене, а жовте – між червоним і зеленим.

             

     

 

1

2

3

4

5

6

 

 

Фізкультхвилинка.

 

 

Робота з геометричним матеріалом.

1.Чим подібні ці фігури? Що в них однакове? Це – чотирикутники.

 

 

 

2. Серед даних фігур є три циліндри і 3 куби. Вибрати, під яким номером циліндри, а під яким куби?( На дошці зображення цеглин, а під ними номери.) 

      1           2           3 4 5 6

Із кожного зображеного круга вирізали менший круг. Із круга якого кольору вирізали найбільший круг?

 

  1. Гра «МОЗГОВИЙ ШТУРМ».

Встанови послідовність.

Встанови послідовність між серією малюнків, розклади їх вряд і прочитай слово. (Молодці!)

 

 

                                   

 

 

VII.  Підсумок  уроку.

 

 1.Гра «Мікрофон» .

– Як називаються числа при додаванні?

– Яку дію виконуємо, шукаючи суму?

– Скільки десятків і одиниць у числі 86?

– Яку дію виконуємо, якщо зменшуємо число на одиницю?

 

2.  Гра  «Продовжте  речення».

Описание: Картинки по запросу картинки подарунка 

  •     Виберіть цеглинку блакитного кольору , якщо «так»

і зеленого, якщо «ні».

  • На  уроці  я  навчився рахувати десятками.
  • Розв’язувати задачі на обчислення суми.
  • Порівнювати числа в межах ста.

Обчислювати приклади на додавання і віднімання в межах ста.

 

3.  Рефлексія.

  • Покажіть  сигнальчиком,  з  яким  настроєм  ви  закінчили  урок.  Чому?

                      

  • Сьогодні ми з вами показали, що головна відмінність людини у тому, що вона вміє творчо мислити і фантазувати, дружити і надавати допомогу і підтримку тим, хто її потребує, завдяки цьому перемога наша.

 

Слово  вчителя .

 

Що сказати хочу, друзі,

       Як сказав один поет:

           Виростайте, пізнавайте,

              А не знаєте – вивчайте

                 Знань у скриньку наховайте.

                Вони в світі найдорожчі

            І не купиш їх за гроші.

      Ви, малята, молодці,

Працювали від душі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку