Конспект уроку з математики для 1 класу на тему: «Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач"

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 1 класу на тему: «Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач» Зміст інтегрованого уроку відповідає вимогам програми на основі нового Державного стандарту початкової освіти, НУШ-1. Урок – інтегрований на якому передбачене формування ключових та предметних компетентностей. Завдання підібрані згідно вікових потреб здобувачів освіти із застосуванням новітніх форм та методів начання.
Перегляд файлу

Урок математики

Клас: 1

Підручник: Н.Листопад

Тема тижня: Транспорт

Тема уроку: Назви чисел від 40 до 50. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Перетворення іменованих чисел. Обчислення виразів. Розв'язування задач

Мета: ознайомити  учнів із назвами чисел від 40-50, їх утворенням, записом, читанням; вчити обчислювати вирази, розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати пізнавальний інтерес до транспорту.

Предметні компетентності: учень називає та записує числа від 40-50; розв'язує задачі та обчислює вирази.

Ключові компетентності:  вміння вчитися – учень дотримується організації робочого місця,  співпраці в груповій роботі; інформаційно-комунікативна- знаходить завдання в підручнику, орієнтується на сторінці зошита; загальнокультурна- дотримується правил поведінки на уроці; здоров’язбережувальна – в учня правильна постава, бере участь у хвилинках відпочинку; соціальна-  учень дотримується чистоти робочого місця.

Обладанання: підручник, ноутбук, дошка, картинки, авто-смайлики, записи на дошці, іграшковий транспорт, фліп-чарт.

Тип уроку: комбінований

Вид уроку: інтегрований

 

Хід уроку:

1. Організація класу.

                 Вірш

Сядьте, діти, всі рівненько.

Усміхніться всі гарненько.

Настрій на урок візьмемо

 й працювати розпочнемо.

 

2. Робота над чистомовкою. (фронтальна робота)

Ій-ій-ій — за кермом сидить водій

ак-ак-ак — в небі синьому літак

ай-ай-ай — ми сіли у трамвай

ири-ири-ири — всі ми пасажири.

-Сьогодні ми відчуємо себе пасажирами, а може й водіями деяких видів транспорту, а яких ви дізнаєтесь виконуючи завдання. Поїхали.

 

3. Усний рахунок. Гра «Потяг»

- По одному називаємо ім'я, торкаємось обома руками однокласника і не відпускаємо його, проговорюємо число, а йому слід назвати наступне число.

33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40.

- Який вид транспорту ми утворили? (Потяг)

- Для чого він потрібний?

 

4. Робота з підручником с.94.

- Скільки бананів у одній купці? (10)

- Скільки таких купок? (4)

- Скільки це десятків? (4)

- Скільки бананів окремо?  (3)

4 дес.+ 3 од. = 43

4 дес.+ 4 од. = 44

4 дес.+ 5 од. = 45

 

5. Робота з LEGO (робота в групах)

- Побудуйте вежу з  кубиків лего в порядку зростання.

40 — 50.

- Прочитайте, що утворилось?

        Загадка

Від села і до села,

де дорога пролягла,

перевозив дім людей: і дорослих , і дітей.

- Для чого потрібний автобус?

 

6. Письмо в зошиті (робота в групах)

- Напишіть цифри у зошит від диктовку.

І гр. -  27, 66

ІІ гр. - 41, 82

ІІІ гр. - 74, 34

ІV  гр. -  59, 95

 

_  І Т А К  (літак)

- Для чого потрібний літак?

 

7. Пальчикова гімнастика.

- пограйте на фортепіано.

- розімніть пальчики.

- проїдьте потягом по рейсах.

 

8. Обчислення виразів (групова робота)

- Запишіть слово “Приклади”.

- Обчисліть по 3 вирази в зошит.

- Запишіть розв'язки на світлофорі.

 

- Складіть з частинок вид транспорту. (трактор)

-Для чого він потрібний?

 

9. Задача.

17 шоколадних фігурок.

10 — чорний фігурок.

?   -  решта білих фігурок.

- Яка умова задачі?

- Яке запитання задачі?

- Який розв'язок задачі?

17-10 =7 (б.)

             Що зайве?”

Велосипед       мотоцикл     автомобіль

- Для чого служить автомобіль?

 

10. Руханка “Угадай звук транспорту”  (включити звуки в ноутбуці)

- Кожна група має свою назву, якщо вона чує свій звук, то присідає 5 разів та сідає за парту.

 

11. Гра “Геометричні фігурки”

- Діти складіть з  цеглинок “LEGO” (називаю фігурки).

 

12. Гра “Перетворення”

15 см = _ дм _см

14 см = _ дм _см

10 см = _дм _см

19 см = _дм _см

 

13. Нерівності (робота в зошиті з ДО).

56 і 60     61  і 63

64 і 57     55 і 65

 

14. Креслення відрізків.

5 см, 9 см., 1 дм.

 

15. Мій настрій.

- Назвіть числа  від 40  -  50.

- Які види транспорту ми сьогодні пригадали? Які вам ще відомі?

- Позначте свій настрій на транспорті.

- Покажіть.

 

1

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 грудня 2020
Переглядів
1691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку