Розробка уроку з математики для 3 класу на тему: "Контрольна робота по темі: „Табличне множення і ділення“.
Містить комбіновану контрольну роботу для двох варіантів.
Автор розробки уроку з математики
вчитель початкових класів
закладу „Загальнооосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 ВМР“
Красна Оксана Ярославівна
спеціаліст вищої категорії
Тема: Контрольна робота
Мета: перевірити рівень засвоєння табличного множення і ділення; вміння розв’язувати задачі вивчених видів; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння працювати самостійно; виховувати старанність, культуру оформлення письмових робіт.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності
— Сьогодні на уроці ми перевіримо, як ви навчились розв’язувати приклади і задачі.
IІІ. Перевірка умінь і навичок
1. Проведення інструктажу щодо оформлення роботи
2. Виконання учнями контрольної роботи
1 варіант
1. Розв’яжіть приклади.
56 + (29 – 2)
84 – 68 + 3
6 · 9 – 50
8 + 8 · 5
60 – 72 : 9
7 · (54 – 47)
2. Розв’яжіть задачу.
До їдальні привезли 42 кг картоплі, капусти – у 6 разів менше, ніж картоплі. А моркви – на 15 кг більше, ніж капусти. Скільки кілограмів моркви привезли до їдальні?
3. Розв’яжіть рівняння.
96 – х = 72
63 : х = 7
4. Розв’яжіть приклади.
1 м – 57 см
19 кг + 44 кг
5. Накресліть квадрат зі стороною 3 см і знайдіть його периметр.
Додаткове завдання
У двох кошиках лежало 84 тенісних м’ячі. Коли у перший кошик поклали 6 м’ячів, то в ньому стало 45 м’ячів. Скільки тенісних м’ячів було у другому кошику?
2 варіант
1. Розв’яжіть приклади.
29 + (49 – 3)
72 – 48 + 5
8 · 9 – 70
5 + 4 · 5
80 – 54 : 6
6 · (64 – 56)
2. Розв’яжіть задачу.
Лялька коштує 56 гривень, машинка – у 7 разів дешевше, ніж лялька. А конструктор – на 25 гривень дорожче, ніж машинка. Скільки гривень коштує конструктор?
3. Розв’яжіть рівняння.
х · 9 = 45
х – 47 = 32
4. Розв’яжіть приклади.
1 ц – 64 кг
27 см + 65 см
5. Накресліть квадрат зі стороною 4 см і знайдіть його периметр.
Додаткове завдання
В Оленки і Наталки було разом 56 листівок. Коли Оленка віддала 8 листівок, в неї залишилося 24 листівки. Скільки листівок було в Наталки?
ІV. Підведення підсумку уроку
— Хто вважає, що з роботою впорався успішно?
— Які труднощі виникли під час виконання роботи?