Конспект уроку з математики "Порядок дій у виразах з дужками."

Про матеріал
Конспект складається з вступної, основної частини і заключної. В розробці уроку міститься багато цікавих різноманітних завдань з використанням цеглинок лего.
Перегляд файлу

Тема: Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами.

Хід уроку

  1. ВСТУПНА ЧАСТИНА
  2. Емоційний настрій

  1. Усний рахунок.

-Наш урок почнемо, як завжди з усного рахунку

- Назвіть числа першого десятка, (1-9) четвертого,(30-39) шостого(50-59)

1) Повторення попереднього і наступного числа

(Табличка)

2) Усні обчислення з цеглинками лего

- ваше завдання: кожне число яке я назву збільшити на 10 та скласти за відповідями кольорову башточку з цеглинок.

50+10

70+10

80+10

30+10

60+10

40+10

3) Назви десятків та одиниць

- Згадайте назви розрядів числа? (Одиниці, десятки)

- Який розряд наймолодший?

Назвіть числа…

  1. Каліграфічна хвилинка

Запис дати:

12 23 34 45  ….      56 67 78

  • Як змінюється кількість десятків в кожному числі?
  • Як змінюється кількість одиниць?
  • Допишіть ще 3 числа…

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Мотивація навчальної діяльності
  • Згадати тему минулого уроку вам допоможе зашифроване слово. Розташуйте числа в порядку зростання. (ПОРЯДОК) ЦЕГЛИНКИ ЧЕРВОНА І ЗЕЛЕНА
  • Про який порядок ми говорили на минулому уроці? (Порядок дій у виразах з дужками)

 

 

  1. Оголошення теми уроку
  • Сьогодні ми продовжимо розв’зувати вирази, які містять дужки і будемо вчитися правильно читати такі вирази.
  1. Порівняння виразів

-Згадайте, якщо у виразі є дужки, то перша дія буде яка? (Дія в дужках)

Порівняйте вирази і скажіть, що в них спільного?

15-7+3=11        15-(7+3)=5

-Що відмінного?

- Чи змінилися відповіді?

- Яки зробимо висновок? (Треба бути уважним і першу дію виконувати в дужках).

4. Виконання завдання № 279 , с. 48 (письмово)

- Назвіть дію , яку треба виконати першою: в 1 виразі, 2 виразі, 3 виразі?

Вирази 279

(Самостійне виконання)

ЦЕГЛИНКИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ

Висновок. У виразах з дужками першою дією виконуємо дію в дужках

  1. Фізхвилинка

 

ПОВТОРЕННЯ КОМПОНЕНТІВ ДІЇ ВІДНІМАННЯ І ДОДАВАННЯ

  1. Виконання завдання 280 (усно)
  • Наступна мета нашого уроку навчитися правильно читати вирази з дужками
  • Розв’яжіть вирази
  1. Читання виразів з дошки
  • Прочитайте різними способами наступні вирази:

29-(4+5)

40+(20-10)              

  • Зразок правильного читання покладіть до своїх скарбничок

60+(10+20)

  • До числа 60 додати суму чисел 10 і 20
  • Число 60 збільшити на суму чисел 10 і 20
  • Сума числа 60 і суми чисел 10 і 20

19-(15-5)

  • Від числа 19 відняти різницю чисел 15 і 5
  • Число 19 зменшити на різницю чисел 15 і 5
  • Різниця числа 19 і різниці чисел 15 і 5

 

  1. Удосконалювання вміння розв’язувати задачі

- Прочитайте задачу.

- Подивіться уважно, після умови задачі у вас записаний вираз до задачі.

- Прочитайте його.

- Давайте проаналізуємо цей вираз.

- Що означає число 40?(Переглянули фільм в червоному кінозалі)

- Що ми дізнаємось виконавши дію в дужках? (Переглянули фільм в блакитному кінозалі)

- Що дізнаємось у другій дії, Якщо ми з’ясували, що 40 це кількість глядачів які перебували ц червоному залі, а дія в дужках вказує на кількість глядачів , які перебували в блак4итному залі. (дізнаємось скільки всього глядачів переглянуло фільм)

- Ваше завдання записати розв’язання окремими діями.

Задача 282

  1. 40-10=30(гл.) – в блакитному кінозалі
  2. 40+30=70 (гл.)
  • Чи відповіли на запитання задачі?

Відповідь: 70 глядачів.

 

  1. Складання виразів з дужками.
  • Запишіть в кожному стовпчику вираз, який містить дужки. Самостійно розв’яжіть.

ПЕРЕВІРКА ЦЕГЛИНКАМИ

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підсумок уроку
  2. Оцінення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
1119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку