24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження різниці » .

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження різниці » . Мета. Актуалізувати вміння обчислювати значення виразів на дві дії, розуміння понять простої та складеної задач; вчити складати складені задачі за поданими опорними схемами, перетворювати задачу на знаходження різниці у задачу на знаходження суми й досліджувати вплив цієї зміни на розв’язання; розглянути різноманітні математичні структури задач на знаходження суми. 
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. « Досліджуємо задачі на знаходження різниці » . Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ.

Номер слайду 2

Дзвоник дзвенить, не стихає, Школярів усіх скликає: Гей, до класу поспішайте, На місця свої сідайте. Країна “ Математика”

Номер слайду 3

Все у нас уже на місці, залишилось тільки сісти!Сядьте, дітки, всі гарненько,Руки покладіть рівненько. Голову вище підніміть,Плечі свої розведіть. Всі на мене подивіться,і приємно посміхніться!

Номер слайду 4

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 5

 Горішок знань міцний—це знає кожен. Та нам — не відступать!Його нам розколоти допоможе Бажання наше все на світі знать!

Номер слайду 6

ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯЩо ми очікуємо від уроку ? ГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬ РОБОТУ В ПАРАХ НАВЧИТИСЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ

Номер слайду 7

Вузлик ще один сьогодні будемо в'язати. На уроці тему... “ Досліджуємо задачі на знаходження різниці “ будемо вивчати.

Номер слайду 8

Каліграфічно щоб писати. Треба рівну спинку мати. Зошит поклади навскоси. Гарнесенько пиши! 

Номер слайду 9

9 грудня Класна робота Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 10

7 4 8 2 9 2 3 6 4   

Номер слайду 11

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 12

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 13

Математичний диктант9 грудня 14 72 . . . . Класна робота. Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 14

Вправа « Мікрофон » Скільки двоцифрових чисел можна скласти з цифр 1, 4, 7, 2 щоб цифри в числі не повторю- валися?

Номер слайду 15

Номер 2 ( с.46 ) в книзі ви знайдіть, приклади ці розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 16

В Антарктиці мешкають птахи: альбатрос

Номер слайду 17

У мандрівного альбатроса довжина тулуба до 117 сантиметрів, розмах крил найбільший з усіх видів – до 370 сантиметрів. Забарвлення оперення у птиці білий, на перинках крил можуть бути чорні смужки. Дзьоб великий.

Номер слайду 18

і помор­ник

Номер слайду 19

Довжина тіла становить 50-55 см, розмах крил 127—140 см, вага 900—1600 г. Дзьоб завдовжки 42-47 мм, прямий, з маленьким гачком на кінці. Крила загостреної форми, завдовжки 340—430 см. Лапи трипалі, перетинча-сті, з гострими сильними кігтями.

Номер слайду 20

В Антарктиці мешкають птахи: альбатрос і помор­ник. На скелях сиділо 8 альбатросів, а помор-ників — на 3 більше. Скільки всього птахів сиділо на скелях?СТОРІНКА 57 Завдання 1.1) Складена задача на збільшення на деяке число та знаходження суми.

Номер слайду 21

Задача. Альбатроси — 8 птахів. Поморники — ?, на 3 птахів більше. Всього — ?

Номер слайду 22

Розв’язання. Вираз :  8 + (8 + 3)Відповідь: на скелях сиділо 19 птахів

Номер слайду 23

Задача На скелях сиділо 8 альбатросів, а помор-ників — на 3 більше. Скільки поморників сиділо на скелях?

Номер слайду 24

Альбатроси — 8 птахів. Поморники — ?, на 3 птахів більше

Номер слайду 25

Розв’язання8 + 3 = * (п.) – всього поморників сиділо на скелях. Відповідь: на скелях сиділо * поморників.

Номер слайду 26

Номер № 2 в книзі ви знайдіть, та задачу розв'яжіть. Прийшов час вже показати, Чи вмієте ви рахувати.

Номер слайду 27

На ске­лях сиділо 8 льбатросів, а поморників — на 3 більше.  Скіль­ки поморників залишилося після того, як 5 із них злетіли?Завдання 2.   Складена задача на віднімання.

Номер слайду 28

Задача. Альбатроси — 8 птахів. Поморники (Було) — ?, на 3 птахів більше. Злетіли — 5 поморників. Залишилось — ?

Номер слайду 29

Вираз   (8 + 3) – 5= Відповідь: на скелях зали-шилось * поморників.

Номер слайду 30

План розв’язування1) Скільки поморників сиділо на скелях?2) Скіль­ки поморників залишилося після того, як 5 із них злетіли?

Номер слайду 31

Розв’язання1) 8 + 3 = * (п.) – поморників сиділо на скелях2) * – 5 = 6 (п.) – поморни-ків залишилося на скелях. Відповідь: на скелях зали-шилось * поморників.

Номер слайду 32

На скелях сиділо 8 альбатросів, а поморни-ків — на 3 біль­ше. Скільки поморників стало після того, як ще 5 прилетіли?Завдання 3.  Складена задача на додавання.

Номер слайду 33

Задача. Альбатроси — 8 птахів. Поморники (Було) — ?, на 3 птахів більше. Прилетіли - 5пт. помор-ників. Стало — ?

Номер слайду 34

План розв’язування1) Скільки поморників сиділо на скелях?2) Скіль­ки поморників стало після того, як ще 5 прилетіли? Розв’язання1) 8 + 3 = * (п.) – поморників сиділо на скелях2) 11 + 5 = * (п.) – поморників стало на скелях

Номер слайду 35

Відповідь: на скелях стало * поморників. Вираз    (8 + 3) + 5 = *

Номер слайду 36

Рефлексія. ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 37

Домашнє завдання. Підручник, с. 57, « Навчальний зошит » с. 40, № 3. № 6 – 7. »:

Номер слайду 38

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема. « Досліджуємо задачі на знаходжен-ня різниці » . Мета. Актуалізувати вміння обчислювати значення виразів на дві дії, розуміння понять простої та складеної задач; вчити складати складені задачі за поданими опорними схемами, перетворювати задачу на знаходження різниці у задачу на знаходження суми й досліджувати вплив цієї зміни на розв’язання; розглянути різноманітні математичні структури задач на знаходження суми. 

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 грудня 2020
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку