Урок – змагання з математики в 2 класі « Математичний стадіон»
Тема: Повторення вивченого за темою « Додавання й віднімання двоцифрових чисел»
Мета: Закріпити і вдосконалити знання учнів за темою; розвивати обчислювальні навички, уміння розв’язувати прості та складені задачі різних типів; розвивати пам’ять, увагу і логічне мислення учнів; вміння застосовувати різні види контролю. Виховувати любов до спорту, сприяти вихованню наполегливості, взаємодопомоги.
Обладнання: малюнки на тему « Спорт», картки, таблиці, записи на дошці.
План
Ось дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав,
Тож і ми часу не гаймо
І урок наш починаймо!
А розвивати ці якості можна з дитинства, ще в школі, на уроці.
74 |
45 |
87 |
98 |
18 |
50 |
79 |
м |
і |
л |
о |
к |
п |
і |
Довідка – розповідає команда « Розумників»
розповідає команда « Пізнайки»
розповідає команда « Всезнайки»
II. Завдання уроку
III. Математична розминка
математичну розминку.
74 – 70 80 - 20
39 + 1 15 – 5
40 – 1 18 – 10
67 – 7 10 + 6
40 + 50 8 + 3
Оголошення результатів швидкого рахунку по групах.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Робота з числовим рядом.
15 16 25 52 9 18
Ви чудово потрудились,
та напевно вже втомились.
А щоб сили відновити –
треба вправи нам зробити.
Олімпійці
Силачі в нас є, штангісти,
І боксери, й волейболісти.
Кожен ранок із квартири
Чути: « Раз – два, три – чотири!»
Тож спортсменами щоб стати,
Зарядку треба полюбляти.
( Декілька вправ ранкової гімнастики)
4.Розминка розуму « Де сила не візьме, там розум допоможе».
Гра «Правда неправда»
(сигналізують циглинками LEGO)
Сума чисел 50 і 9 =49.
Різниця чисел 27 і 7 = 20.
Сума чисел 25+4=30
Фігура, яка має три кути - Трикутник.
Периметр – це сума двох сторін многокутника.
В одній годині – 60хв.
в одному см.- 8 мм.
IV. Математичне тренування
Розв'язування кросворду (команда)
Математичний ринг ( малюнок рингу)
а) – Що зображено на малюнку? ( ринг)
- Що таке ринг? ( Ринг – це огороджений майданчик для змагань з боксу.)
- Яку форму він має?
- Розв’яжемо задачу:
« Знайди периметр рингу, сторона якого 4 м.
Складання та розв'язування задачі
Басейн Дівчаток – 8 ? дітей Хлопчиків – на 2 більше |
Басейн Дівчаток – 7 ? дітей Хлопчиків – на 3 менше |
Басейн Дівчаток – 6 ? дітей Хлопчиків – на 3 більше |
- 5 - 10 - 37 - 14
- 7 - 53 - 28 - 60
- = + =
- = - =
V. Підсумок уроку
Успіхів вам!