Урок-змагання "Подорож спортивною математикою"

Про матеріал
Нестандартний урок з математики. Розрахований на групову роботу учнів. Нестандартні уроки найбільше вражають учнів, оскільки потребують зовсім іншої підготовки, ніж стандартний урок, як для учителя, так і для дітей. Такий урок сподобається дітям більше , ніж звичайний буденний.
Перегляд файлу

Урок – змагання з математики в 2 класі  « Математичний стадіон»

 

Тема: Повторення вивченого за темою « Додавання й віднімання двоцифрових чисел»

Мета: Закріпити і  вдосконалити знання учнів за темою; розвивати   обчи­слювальні навички, уміння розв’язувати прості та складені задачі різних  типів; розвивати пам’ять, увагу і логічне мислення учнів; вміння застосовувати різні види контролю. Виховувати любов до спорту, сприяти вихованню наполегливості, взаємодопомоги.

Обладнання: малюнки на тему « Спорт», картки, таблиці, записи на дошці.

План

 

  1. Організація класу.

 

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо

І урок наш починаймо!

 

  • Діти, а ви любите займатися спортом?
  • Я знаю, що багато з вас мріють бути такими сильними, вольовими, як Віталій і Володимир Кличко, Андрій Шевченко, Яна Клочкова, Сергій Бубка.

            А розвивати ці якості можна з дитинства, ще в школі, на уроці.

  • Тому сьогодні я вас всіх запрошую на математичний стадіон. Ви вже поділені на команди . «Розумники», «Пізнайки», «Всезнайки». Переможе та команда , яка назбирає найбільшу кількість медальок Супро­воджувати нас буде хлопчик . Здогадайтесь , як його звати?(Олімпік)

74

45

87

98

18

50

79

м

і

л

о

к

п

і

  • Треба розставити числа у порядку спадання і прочитати назву.
  • Хто такий Олімпік? Звідки він родом?

Довідка – розповідає команда « Розумників»

  1. Олімпік родом з Олімпії. Олімпія – це стародавнє поселення на півдні Греції. І років йому надзвичайно багато – 3 тисячі!

 розповідає команда « Пізнайки»

  1. Народився Олімпік на стадіоні цього поселення, де проходили спортивні змагання, які так і називалися Олімпійськими іграми.

розповідає команда « Всезнайки»

  1. Любов’ю і повагою оточували Олімпіка, який переміг не тільки силою, а й розумом в чесній, важкій боротьбі. Ось хто такий Олімпік!

II.          Завдання уроку

  • Доведемо Олімпіку своє вміння розв’язувати математичні вирази, задачі, вправляючись в застосуванні знань з теми « Додавання й віднімання двоцифрових чисел ».
  •  Наші помічники: і увага, і пам’ять, і мислення.

III.        Математична розминка

  • Перед змаганнями завжди проводять розминку. Ось і ми проведемо

математичну розминку.

  1. На зарядку вийшло 5 дівчаток і 7 хлопчиків. Скільки всього дітей робили зарядку?
  2. Для зміцнення здоров'я діти вживали вітаміни. Оленка з'їла 3 вітамінки, а Тарасик на 2 вітамінки менше. Скільки вітамін з'їв Тарас?
  3. Діти грали в ігри на свіжому повітрі. 6 дівчаток грали в «Піжмурки», а 7 хлопчиків у «Квача». Скільки всього дітей грали на свіжому повітрі?
  4. Дмитрик грав у гру на комп'ютері 15 хвилин, а Петрик стільки ж. Скільки хвилин грав Петрик на комп'ютері?
  5. На ранкову гімнастику вийшло 5 дівчаток і 9 хлопчиків. На скільки хлопчиків більше вийшло на прогулянку?
  6. На лижах з гірки спускалося 16 дітей, а на санках на 4 дитини більше. Скільки дітей спускалося на санках?
  • Але нам ще треба добратися до стадіону.
  1. Швидкий рахунок. Гра « Старт – фініш»
  • Доведіть Олімпіку своє вміння швидко і правильно рахувати. Естафета.

             74 – 70                      80 - 20

             39 + 1                        15 – 5

             40 – 1                        18 – 10

             67 – 7                        10 + 6

             40 + 50                      8 + 3

       Оголошення результатів швидкого рахунку по групах.

  1. Гра « Яка фігура наступна?»
  • До стадіону ми дібралися, молодці! А ворота зачинені. Це код від воріт математичного стадіону. Треба розсекретити його.

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                                                      

                

 

  •  

 

 

  •  

 

 

  •  

 

3.Робота з числовим рядом.

  • Ось ми і на стадіоні.
  • А ось і перші спортсмени. Подивіться уважно на їх номери:

     15    16    25    52    9    18

  • Яке число зайве? Чому?
  • Чим цікаві числа 25 і 52?
  • Запишіть номери спортсменів по пам’яті. (пишуть на планшетах)
  1. Фізкультхвилинка

Ви чудово потрудились,

та напевно вже втомились.

А щоб сили відновити –

треба вправи нам зробити.

Олімпійці

Силачі в нас є, штангісти,

І боксери, й волейболісти.

Кожен ранок із квартири

Чути: « Раз – два, три – чотири!»

Тож спортсменами щоб стати,

Зарядку треба полюбляти.

( Декілька вправ ранкової гімнастики)

     4.Розминка розуму « Де сила не візьме, там розум допоможе».

Гра «Правда неправда»

(сигналізують циглинками LEGO)

Сума чисел 50 і 9 =49.

Різниця чисел 27 і 7 = 20.

Сума чисел 25+4=30

Фігура, яка має три кути - Трикутник.

Периметр – це сума двох сторін многокутника.

В одній годині – 60хв.

в одному см.- 8 мм.

 

IV.  Математичне тренування

  • А тепер розпочинаємо тренування.

Розв'язування кросворду (команда)

Математичний ринг ( малюнок рингу)

а) – Що зображено на малюнку? ( ринг)

    - Що таке ринг? ( Ринг – це огороджений майданчик для змагань з боксу.)

    - Яку форму він має?

    - Розв’яжемо задачу:

     « Знайди периметр рингу, сторона якого 4 м.

Складання та розв'язування задачі

                        Басейн

Дівчаток – 8

                                                ? дітей

Хлопчиків – на 2 більше

    

                        Басейн

Дівчаток – 7

                                                ? дітей

Хлопчиків – на 3 менше

 

                        Басейн

Дівчаток – 6

                                                ? дітей

Хлопчиків – на 3 більше

  • Молодці! Ви довели Олімпіку, що вмієте розв’язувати задачі.
  1. Перспектива логічні вирази

- 5                  - 10               - 37             - 14

- 7                - 53              -  28             - 60

 

- =                     + =

- =                      -   =

 

V. Підсумок уроку

Успіхів вам!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку