Конспект уроку з математики. Повторення ділення на 1, ділення рівних чисел, ділення 0. Неможливість ділення на 0. Складання і розв'язування задач. Розв'язування рівнянь..

Про матеріал

Розробка інноваційного уроку з використанням технології SmartKids.

Перегляд файлу

Тема. Повторення ділення на 1, ділення рівних чисел, ділення 0. Неможливість ділення на 0. Складання і розв'язування задач. Розв'язування рівнянь.

Мета: формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з випадками ділення числа на одиницю і діленням рівних чисел, з випадками ділення нуля; розвивати вміння розв'язувати задачі на три дії; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;

формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

соціальної : докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Завдання уроку: формувати вміння використовувати правила при розв’язанні виразів, задач, рівнянь; вчити застосовувати випадки ділення числа на одиницю та ділення рівних чисел. Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, творчі здібності дітей. Виховувати почуття товариства і взаємодопомоги.

Тип уроку: комбінований.

Форми роботи: індивідуальна, колективна, самостійна.

Методи викладання: інтерактивний, ілюстративний, пошуковий.

Обладнання: підручник з математики для 3 класу, картки з завданнями, ЕОІР педагогічні ігри «Розумники» .

Плановані результати: уміння використовувати розподільну властивість множення, як зручний спосіб обчислення.

Етап використання ЕОІР: сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу,   закріплення та узагальнення знань, умінь і навичок учнів.

Мета використання ЕОІР: активізувати пізнавальну активність учнів; ознайомити з новим матеріалом; закріпити вивчений матеріал; формувати ІК-компетентність учнів.

 

Хід уроку.

І. Організаційний момент. 

1. Перевірка готовності до уроку.

2. Психологічний настрій. 

Учні торкаються однойменних по черзі пальців рук свого сусіда, починаючи з великих пальці і кажуть:

- Бажаю  (стикаються великими пальцями)

-Успіху  (стикаються вказівними пальцями)

-Великого  (стикаються середніми пальцями)

-У всьому(стикаються безіменними пальцями)

- І всюди  (стикаються мізинцями)

- Вітаю!  ( дотик всією долонею).

ІІ. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів.

  1. Усний рахунок.

Картинки по запросу "Повторення ділення на 1, ділення рівних чисел, ділення 0. Неможливість ділення на 0. Складання і розв'язування задач. розв'язування рівнянь. конспект 3 клас"

 

  1. Каліграфічна хвилинка. Обчислити вирази, результат записати.

Картинки по запросу "Повторення ділення на 1, ділення рівних чисел, ділення 0. Неможливість ділення на 0. Складання і розв'язування задач. розв'язування рівнянь. конспект 3 клас"

 

  1. Наступне завдання. Виконати обчислення і з'єднати число в порядку зростання. (Малюнок виведений на екран, завдання виконуються за допомогою програми Tech Infinity Pro )

Картинки по запросу "цікавів завданнЯ множення на 0, 1"

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми і мети уроку

1.Підготовка до вивчення нового матеріалу

 Потрібно поставити такі арифметичні знаки, щоб рівності були правильними.

 

0 [ ] 5 = 5   7 [ ] 0 = 0

0 [ ] 5 = 0   7 [ ] 0 = 7

 

2. Робота з підручником.

-Давайте виконаємо завдання № 739 у підручнику (усно). Нам потрібно з кожного прикладу на множення та його значення скласти приклад на ділення.

-  Маємо приклад 0·3, давайте складемо приклад на ділення

 - У нас виникла проблема. Чи можна поділити 0 на 0 ( 0 : 0 = ? )  Чому?

- Чи має сенс приклад 3 : 0 ?

 - Ділити на нуль неможливо! Не можна 3 поділити на нуль, бо немає такого числа, при множенні якого на 0 дістали б число 3.

3. Повідомлення теми і завдань уроку.

ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу

1. Засвоєння нового матеріалу.

(Робота з ЕОІР «Математика, 3 клас», частина 1, модуль 12, завдання 7.)

 

 

(Робота з ЕОІР «Математика, 3 клас», частина 1, модуль 12, завдання 8)

  • Пригадайте правила множення та ділення, пов'язані з нулем. Доберіть відповідні результати обчислень.

 

(Робота з ЕОІР «Математика, 3 клас», частина 1, модуль 12, завдання 9)

 

 

 

  1. Первинне закріплення.

 Коментоване та самостійне виконання завдання № 740.

V. Закріплення та узагальнення знань, умінь і навичок учнів

(Робота з ЕОІР «Математика, 3 клас», частина 1, модуль 12, завдання 10)

  • Нам потрібно допомогти Маші і Ведмедю наловити риби. Для цього доберіть відповідні вирази до результатів обчислень на відерц

 

 

 (Робота з ЕОІР «Математика, 3 клас», частина 1, модуль 12,   завдання 5)

  • Розв'яжіть рівняння. Доберіть відповідні знаки та числа, і ви дізнаєтесь, що друзі подарували Тетянці на день народження.

 

 

Робота з підручником.

Задача 741. За літо господиня виростила 208 птахів (курей, гусей і качок). Курей і качок було 129, а качок і гу­сей — 115. Скільки курей, гусей і качок окремо ви­ростила господиня?

Розв'язання:

1 спосіб.

208 – 129 = 79 (г.) – гусей виростила господиня;

115 – 79 = 36 (к.) – качок виростила господиня;

129 – 36 = 93 (к.) – курей виростила господиня.

2 спосіб.

08 – 115 = 93 (к.) – курей виростила господиня;

129 – 93 = 36 (к.) – качок виростила господиня;

115 – 36 = 79 (п.) – гусей виростила господиня.

3 спосіб.

129 + 115 – 208 = 36 (к.) – качок виростила господиня;

129 – 36 = 93 (к.) – курей виростила господиня;

115 – 36 = 79 (г.) – гусей виростила господиня.

Відповідь: 36 качок, 93 курки, 79 гусей.

 

VІІ. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.

—Чи справдились ваші очікування. Покажіть смайликами результат вашої роботи на уроці.

     — я працював з інтересом і захопленням;

      я працював у нормальному режимі;

      я працював без інтересу, мені було нецікаво.

—Добре попрацювали на уроці та отримали високий результат - …

—Я задоволена роботою таких учнів - …

—Дякую всім за співпрацю.

 

VІІІ . Домашнє завдання

с. 118, № 746 (розв’язати задачу); № 747 (обчислити вирази).

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 лютого 2023
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку