Конспект уроку з математики у 2 класі «ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ »

Про матеріал
Мета. Формувати в учнів вміння знаходити значення виразів, які містять дужки. Закріплювати знання щодо порядку дій у виразах з дужками. Вдосконалювати вміння розв’язувати складенні задачі. Розвивати мислення, швидкість думки, пам’ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати інтерес до точних наук.
Перегляд файлу

G:\04 (2).jpg 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з математики у 2 класі

 «ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ »

 

 

 

 

 

 

Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач.

Мета. Формувати в учнів вміння знаходити значення виразів, які містять дужки. Закріплювати знання щодо порядку дій у виразах з дужками. Вдосконалювати вміння розв’язувати складенні задачі. Розвивати мислення, швидкість думки, пам’ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати інтерес до точних наук.

Тип уроку. Закріплення знань, умінь, навичок.

Методи: ігровий, розповідь, пояснення, вправи, самостійна робота, ілюстративно-демонстраційні.

Обладнання: карта подорожі, координатні таблиці для усного рахунку, сигнальні картки, картки схемами задач, роздатковий геометричний матеріал, фішки (кораблики), медалі, магнітофон.

 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

Любі діти! У наш клас

Завітали гості щирі!

Привітайте в  добрий час

Гостей посмішкою й миром!

Ми вам раді, люди добрі,

І вітам щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

На урок у другий клас!

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.

        Сьогодні у нас з вами цікавий урок математики. Ми відправимося у подорож по Математичному океану. Але спочатку скажіть, для чого ми вчимо вирази з дужками?

        Під час подорожі ми будемо знаходити значення виразів, що містять дужки і розв’яжемо задачу, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, виконані завдання, будете отримувати кораблики і в кінці уроку визначимо, хто найкраще здійснив подорож Математичним океаном.

        Ось перед вами карта цього океану.

Фото0362

ІІІ. Відтворення і корекція знань.

Усний рахунок

        Щоб відправитись у подорож, ми маємо підготувати корабель до великого плавання. Та ще всі моряки повинні вміти визначати своє місце знаходження. Зараз ми працюємо з координатними таблицями.

 

 

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

1

2

4

5

3

1

6

5

7

2

3

2

3

6

5

2

3

3

3

5

4

3

7

2

5

6

2

4

4

7

4

2

5

4

2

4

5

2

1

3

2

4

3

3

2

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

2

5

6

8

9

6

8

8

10

3

10

10

11

16

8

13

14

12

4

14

17

15

18

13

17

16

16

5

16

18

18

20

17

20

19

18

 

          Яка координата числа 3Б (5А, 4Е …)?

          Перевірили. Всі згодні?

(Хто згодний, той піднімає сигнальну картку зеленого кольору, а хто не згодний – червоного кольору)

          Слухаємо задачу.

Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці?

          Якою дією ти дізнався? Чому?

          Хто отримав таку ж відповідь?

          Молодці! Підготували корабель, визначили координати. Відправимося на Числовий острів.

          Подивіться на цей ряд чисел і знайдіть закономірність побудови.

2, 4, 6, 7, 8, 10, 12…

        Як назвати їх одним словом? (Парні.)

        Яке число зайве? Чому?

        Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (14, 16, 18.)

        Всі моряки ведуть бортові журнали. Отже, сьогодні і ми зробимо записи. Відкрили зошити, записали число нашої подорожі.

Каліграфічна хвилинка

        Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве?

        Давайте згадаємо, як пишеться цифра 7.

ІV. Узагальнення і закріплення знань.

        Вирушаємо і потрапляємо на Обчислювальний острів. Тут мешкають гноми, які дуже люблять розв’язувати приклади. Вони підготували приклади, які вам треба розв’язати.

        Ось перше завдання від гномів.

17 – (6 + 2) = 9

17 – 6 + 2 = 13

        Яку першу дію виконуємо у виразах з дужками?

        Чим відрізняється другий вираз від першого?

        Зараз виконаємо самостійно.

Самостійна робота (3 – 4 хв)

        Знайшли на сторінці 41 № 200 (2, 0,0).

        Перший рядок виконує перший стовпчик …

        Давайте виконаємо перевірку.

        Вирушаємо далі і потрапляємо на Острів відпочинку.

Рухівка (під музику)

        Увага! Ми наближаємося до мису Задачного.

(Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках:

1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині?

2. Маса козеняти 9 кг, а ягняти на 2 кг менша. Яка маса козеняти і ягняти разом?

3. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося?

З іншими працюємо колективно)

        Тут розташоване селище, в якому живуть люди, що розводять корів. І мешканці цього селища підготували задачу № 204. Знайшли задачу під № 204 (2, 0, 4). Слухаємо, я читаю.

        Самостійно прочитали.

Розбір задачі

        Про що йде мова у задачі?

        Скільки літрів молока надоїли вранці?

        Чи відомо скільки надоїли літрів молока ввечері?

        А що сказано?

        Що зробили з молоком вечірнього удою?

        Скільки залишилося літрів молока?

        Що запитується у задачі?

        Чи можемо зразу дати відповідь на питання? Чому?

        Можемо дізнатися скільки літрів молока надоїли ввечері?

        Якою дією? Чому?

        Тепер можемо дати відповідь?

        Якою дією? Чому?

        Яка перша (друга) дія?

  1.     9 – 1 = 8 (л)
  2.     8 – 3 = 5 (л)

        Яка відповідь?

 

        Наступна зупинка –  Геометрична бухта. Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут прапор майорить? Це ж пірати! Допоможемо врятуватись від них жителям бухти? Для цього нам необхідно виконати піратські вимоги, а саме розв’язати геометричні завдання.

Робота в парах

        На кожній парті лежить конверт з геометричними фігурами.

        Ваше завдання 1 хвилину подивитися  на малюнок, а потім скласти з геометричних фігур такий самий малюнок.

        Яка пара виконала це завдання, то подає зелений сигнал.

 

Фото0356              Фото0357

        Які геометричні фігури використали?

        Скільки трикутників, чотирикутників?

V. Підсумок уроку.

        Чи всі завдання ми виконали на уроці?

        Що найбільше сподобалося?

Оцінювання учнів

        Молодці ті учні, які отримали найбільшу кількість корабликів.

        Вони найкраще працювали на уроці і на згадку про цю подорож отримують пам’ятні медалі.

        В тих у кого менше корабликів, вони теж добре працювали, але надалі треба намагатися працювати краще.

        А ті, хто не отримав жодного кораблика, тим потрібно бути активнішим, працювати. На наступному уроці ви будете працювати краще і одержите свої медалі.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 березня
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку