Конспект уроку з математики у першому класі. "Повторення та узагальнення вивченого матеріалу".

Про матеріал
Повторення та узагальнення навичок учнів, шляхом виконання усних і письмових обчислень.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З МАТЕМАТИКИ У 1му КЛАСІ

 

ТЕМА: Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

МЕТА: Закріпити, узагальнити вивчений матеріал. Перевірити рівень умінь і навичок учнів шляхом виконання усних і письмових обчислень.

ОБЛАДНАННЯ ДО УРОКУ: Демонстраційний матеріал ( малюнок сонечка, хмаринки, проілюстровані таблиці з теми " Склад числа", картки з усним рахунком, індивідуальні картки, набір геометричних фігур, каса цифр, телевізор.

 

                ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

1. Привітання до гостей:

Розпочався день цікаво

Світить сонечко яскраво

Заглядає у наш клас

Хоче разом з нами

Привітатись з вами: - " Доброго дня!"

 

2. Вступна бесіда.

У нас урок математики. Для того, щоб урок пройшов змістовно і цікаво, якими ми повинні бути на уроці? ( активними, уважними, чемними). Метою уроку буде повторити й узагальнити все те, що ми вивчали, над чим працювали на уроках математики. Урок наш буде дещо незвичний  навіть трохи казковий.

Перевіримо, які ви уважні і спостережливі.

- Яка пора року панувала донедавна? (Зима).

- Яким було небо? ( Сірим, похмурим).

- А яка пора року зараз? ( Весна).

- Якщо прийшла весна, то скажіть но, любі діти, якої погоди ми усі чекаємо? (Сонячної, теплої).

- А що потрібно,  щоб надворі було тепло, яскраво, сонячно? ( Потрібно, щоб світило сонечко).

 Ми сьогодні разом з вами допоможемо весні панувати надворі, щоб швидше засяяло яскраве сонечко! Але для того нам потрібно розігнати усі хмарки, які  досі закривали його. Для того, щоб їх розігнати  нам потрібно виконати багато цікавих завдань.

 Отже, почнімо з першої хмаринки, яку потрібно прибрати від сонечка. Це " Усна лічба".

 

ІІ. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

1. Усна лічба.

- Діти рахують у порядку зростання від 0 до 10 ( всі разом). Числа другого десятка від 11 до 20 (вибірково, зупиняючи дітей).  У порядку спадання від 20 до 11.

Другим завданням, з яким треба впоратися буде хмаринка з назвою " Склад числа".

2. Склад числа.

- У будиночках живуть числа, проте деякі з них ще не поселилися у свої помешкання. Заповнити порожні клітинки.

Наступна хмаринка- завдання " Усний рахунок".

3. Усний рахунок.

Показую картки, діти усно обчислюють.

Хмаринка, що зветься " Хмаринка каліграфії"  є нашим наступним завданням.

4. Хвилинка каліграфії.

Нагадую, як правильно записувати числа у клітинках. А числа запишемо такі, якими є сьогодні дата і місяць по рахунку у календарі. Число 2, а березень- 3й місяць по рахунку від початку року. То запишемо 3. Отже, записуємо 2,3.

Пригадайте, як називаються числа при додаванні ( доданок, доданок, сума).

- Як можна додавати чила? ( Частинами).

- Як ще можна додавати числа? ( Міняючи їх місцями).

5. Математичний диктант.

а) перший доданок 7, другий 2. Знайти суму чисел (9).

б) 10 зменшити на 2 одиниці (8).

в) 3 збільшити на 6 одиниць ( 9).

г) число 11 збільшити на 2 одиниці(13).

д) 15 зменшити на 3 одиниці (12).

А ось ще одна хмпринка, що закриває сонечко. Це "Задача".

Але перед тим зробимо фізкультхвилинку.

6. Фізкультхвилинка.

Раз, два, три, чотири, п'ять

Час прийшов відпочивать.

Тож підняли руки вгору,-

Наче глянули на зорі.

А тепер всі руки вбоки.

Як коники скоки- скоки!

Десять, дев'ять, вісім, сім-

Час за парти нам усім.

7. Задача. Її розв'язання.

Пригадайте, з яких частин складається задача? ( умова, запитання, розв'язання, відповідь).

Перед вами їжачок і грибочки, а також скорочений запис задачі.

Було - 17 гр.

З'їв- 10гр.

Залишилося - ? гр.

Складіть умову до задачі.

  У їжачка було 17 грибочків. Взимку він з'їв 10 грибочків. Скільки грибочків залишилося у їжачка?

Якщо їжачок з'їв? То грибочків збільшилося чи зменшилося?

17-10=7(гр.)

Відповідь: 7 грибочків у їжачка.

8. Порівняй числа та виконай  обчислення самостійно.

Перша група дітей:

10+4-2

20-5+2

17+2    16

10-1     12

Друга група дітей:

8+2-3

9-3+10

14   14

2      8

Третя група дітей:

3+4+2

9-8+4

7     9

9     9.

9. Робота з геометричним матеріалом.

- Які геометричні фігури ви вже знаєте? ( Показую геометричні фігури, діти називають їх хором).

Третя група дітей. Накресліть відрізок довжиною 6см.

Друга група - відрізок, який на 4см довший від першого. (10см).

Перша група - накреслити квадрат зі сторонами 4см.

 

ІІІ. ПІДСУМОК УРОКУ.

- Чи засвітилося нам, любі діти, сонечко?

- Що найбільше вам сподобалося на уроці?

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 жовтня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку