Конспект уроку з математики в 1 класі Тема уроку"

Про матеріал
Урок з математики 1 клас. Тема "Склад числа 6. Шестикутник". Мета: Формування ключових компетентностей: вміння вчитися – своєчасно готуватися до уроку; співпрацювати у парі; інформаційно – комунікативна – уміння здобувати нові знання на основі наявних; здоров’язбережувальна – вміння правильно сидіти за партою. Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів із числом і цифрою 6, утворенням числа 6; сформувати поняття «шостий»; учити писати цифру 6; розвивати обчислювальні навички учнів; виховувати старанність; ознайомити учнів зі складом числа 6, геометричною фігурою - шестикутником, формувати вміння обчислювати вирази на основі лічби предметів; розвивати просторову уяву; виховувати повагу до однокласників.
Перегляд файлу

Тема уроку: Склад числа 6. Шестикутник.

Мета: Формування ключових компетентностей: вміння вчитися – своєчасно готуватися до уроку; співпрацювати у парі; інформаційно – комунікативна – уміння здобувати нові знання на основі наявних; здоров’язбережувальна – вміння правильно сидіти за партою.

Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів із числом і цифрою 6, утворенням числа 6; сформувати поняття «шостий»; учити писати цифру 6; розвивати обчислювальні навички учнів; виховувати старанність; ознайомити учнів зі складом числа 6, геометричною фігурою - шестикутником, формувати вміння обчислювати вирази на основі лічби предметів; розвивати просторову уяву; виховувати повагу до однокласників.

Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)

Утворює рівності на основі складу чисел 2–6

Читає і записує числа (1–6) – словами і цифрами

Утворює числа 2–6 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Співвідносить цифру з її зображенням

Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2–6

Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат, п’ятикутник

Обладнання: ілюстрація бджоли; роздатковий матеріал: д/гра «Скільки ніжок», д/гра «Знайди сусідів числа», д/гра «Засели будиночок», математичні пазли, ілюстрація «Соти»;  лічильний матеріал – глечики; лінійки, олівці.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку. Емоційне налаштування.

1.Емоційна  вправа «Посмішка»

- У народі існує думка: якщо посміхнутися перехожому – він усміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися  небу – розійдуться хмари і засвітить сонце. Якщо посміхнутися Всесвіту – трапиться щось казкове. Тож давайте посміхнемося один одному, щоб нас чекав успіх на уроці.

2. Вправа «Мікрофон»

- Поміркуйте і скажіть, яким має бути наш урок?

- А ви якими повинні бути на уроці?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

1. Загадка про бджолу.

 Я працюю поважно,

Все літо літаю

У поле, до гаю,

Збираю медок

Із різних квіток.

Кого не злюблю,

Того жалом колю.

  

- Скільки в неї ніжок?

2. Д/гра «Скільки ніжок»

Завдання: полічити, скільки ніжок у кожної комахи, записати число в порожню клітинку.

(Завдання кожному індивідуально на картках).

3. Слово вчителя.

-Сьогодні ми продовжуємо вивчати число та цифру 6, будемо ознайомимося зі складом числа 6 та  новою геометричною фігурою – шестикутником.

III. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення складу чисел 2, 3, 4 (За картками (взаємоперевірка))

2. Наступне та попереднє число

Д/гра «Знайди сусідів числа»

Завдання: записати сусідів числа в картки.

IV. Вивчення нового матеріалу

1.  Бесіда.

-Як ви думаєте, яку користь приносять людям бджоли? (Мед)

-В чому зберігають мед люди? (Банки, глечики)

2. Склад числа 6 ( на глечиках)

-Відкриємо нашу шафу.

На першій полиці 6 глечиків меду.

Чи зміниться кількість глечиків меду на полиці, якщо ми один переставимо на другу полицю? (Так, 6-1=5. Значить 6=5+1. Склад числа 6 записуємо на дошці.)

Чи зміниться кількість глечиків меду на п)олиці, якщо ми два переставимо на другу полицю? (Так. 6-2=4. Значить 6=4+2.)

Чи зміниться кількість глечиків меду на полиці, якщо ми три переставимо на другу полицю? (Так. 6-3=3. Значить 6=3+3.)

3. Руханка про бджілку.

4. Ознайомлення з шестикутником

– Як ви думаєте, в чому  зберігають мед бджоли?(в сотах)

- Який вигляд має шафа чи полиця бджілок, на що схожа? (шестикутник)

- Подивіться на малюнок, полічіть сторони та наведіть їх простим олівцем.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота в групах.

Поділ на групи за допомогою математичних пазлів.

https://www.educ.com.ua/prakticheskie-zadaniya-dlya-detey/zavdannya-dlya-1-klasu

1 група   2 група

Завдання  (на вуликах): обчислити числові доріжки.

  

-Допоможемо бджілкам зібрати мед. (Взаємоперевірка)

2. Робота в парах.

Гра «Засели будиночок»

Завдання:

Пригадати склад числа 6, «заселити» (записати) відповідні числа в клітинки. (Взаємоперевірка)

https://www.educ.com.ua/prakticheskie-zadaniya-dlya-detey/zavdannya-dlya-1-klasu   

VI. Підбиття підсумків уроку, рефлексія.

  • Пригадайте, чим ми займалися на уроці.
  • Що вам найбільше сподобалося?
  • Що нового запам’ятали?
  • Пропоную на «Дереві досягнень» відмітити свої враження від уроку.
  • Бджілка вам дарує свої фото на пам'ять про сьогоднішній урок.

Джерела

1. О.В.Тагліна. Я досліджую світ.  Навчальний зошит для 1 класу загальноосвіт. навч. закл.:У 4 ч. Ч.4/ О.В.Тагліна, Г.Ж.Іванова. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.

2. Навчальне видання. Серія «АРТшкола». О.Г.Муренець. Розвязую, обчислюю. Математика Ч.1. 1 клас.- Київ: Вид-во «АРТ», 2016.

3. https://www.educ.com.ua/prakticheskie-zadaniya-dlya-detey/zavdannya-dlya-1-klasu

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку