КОНСПЕКТ УРОКУ З МАТЕМАТИКИ ЗА ТЕМОЮ: «ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ БУКВЕНИХ ВИРАЗІВ»

Про матеріал
КОНСПЕКТ УРОКУ З МАТЕМАТИКИ У 2 КЛАСІ ЗА ТЕМОЮ: «ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ НА ЗАСВОЄННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ БУКВЕНИХ ВИРАЗІВ»
Перегляд файлу

Управління освіти і науки України Криворізької міської ради

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІст.№41

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ  УРОКУ  З  МАТЕМАТИКИ

У 2  КЛАСІ  ЗА  ТЕМОЮ:

«ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ  НА  ЗАСВОЄННЯ  ТАБЛИЦІ  МНОЖЕННЯ  ТА  ДІЛЕННЯ.

ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ БУКВЕНИХ ВИРАЗІВ»

 

 

 

 

                                Підготувала

                                Смук Алла Борисівна

                                вчитель початкових класів,

                                вища кваліфікаційна категорія,

                                «старший вчитель»

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

Тема: Вправи та завдання на засвоєння  таблиці таблиці

          множення та ділення. Задачі на знаходження суми

          чисел.

Мета: Повторити раніше вивчений матеріал;

          удосконалювати вміння та навички записувати та

          розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення,

          пам'ять, увагу. Виховувати морально-духовні

          цінності особистості.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання:

Хід уроку

І.Організаційний момент.

-Мені приємно бачити ваші обличчя, ваші посмішки, і я думаю, що цей урок принесе вам радість пізнання. Сядьте зручніше, закрийте очі та повторюйте за мною:

«Я у школі. Я на уроці.

Я радію цьому.

Увага моя зростає.

Я, як розвідник, все помічаю.

Пам'ять моя  міцна.

Голова мислить ясно.

Я хочу навчатись.

Я готовий до роботи.

Я працюю»

ІІ.Повідомлення теми, мети  уроку.

ІІІ.Перевірка д/з.

ІV.Актуалізація опорних знань.

1.Усний рахунок.

А) Робота з математичним віялом.(Вивчена таблиця множення та ділення)

Б) «Математичний ланцюжок»

27:3+7:2*3-12:4=

ІІ.Мотивація навчальної діяльності.

 

ІІІ.Повідомлення теми, мети уроку.

ІV.Робота за темою уроку.

1.Бесіда  про значення часу у житті людини і як це впливає на  її працьовитість.

2.Пояснення нового матеріалу.

Доба.Година.Хвилина.Секунда.

3.Виконання завдання №732

4.Бесіда про раціональне використання часу на уроці.

Електронна фізпауза.

5.Розв’язування задачі №733

6.Бесіда про дотримання режиму дня школяра.

7.Практична робота  в парах з моделями годинників по режиму дня школяра.

Висновок: Щоб все встигати, треба бути уважним, дисциплінованим, відповідальним, працьовитим)

8.Знаходження значень буквених виразів.

8. Самостійна робота. №734

V.Рефлексія.

Продовжи речення

Я хочу…

Я знаю…

Я вмію…

VІ.Підсумок уроку.

Бесіда.

-Що на уроці було особливо цікаве?

-Які риси характеру треба виховувати, щоб всюди встигати?

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 травня 2022
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку