Конспект уроку з мистецтва для 2 класу.

Про матеріал
Тема: «Основні поняття: ритм. СМ: український рушник з орнаментом ХТД: створення орнаменту для рушника (гуаш); штампування». Мета: ознайомити учнів з поняттям «Ритм»; навчати складати прості геометричні орнаменти на основі набутих знань про ритм; розвивати пізнавальні інтереси учнів, вміння працювати самостійно; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до прекрасного, до естетичної спадщини України. Обладнання: мультимедійний комплект, ємність для води, гуаш, ватні палички, ковпачок.
Перегляд файлу

Урок з мистецтва 2 клас

Тема: «Основні поняття: ритм. СМ: український рушник з орнаментом ХТД: створення орнаменту для рушника (гуаш); штампування».

Мета: ознайомити учнів з поняттям «Ритм»; навчати складати прості геометричні орнаменти на основі набутих знань про ритм; розвивати пізнавальні інтереси учнів, вміння працювати самостійно; виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, інтерес до прекрасного, до естетичної спадщини України.

Обладнання:  мультимедійний комплект, ємність для води, гуаш, ватні палички, ковпачок.

Хід уроку

  1. Організація класу.

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Ось знову лунає дзвінок,

Запрошує всіх на урок,

Будемо дружно ми працювати,

Малювати і фантазувати!

  1. Актуалізація опорних знань.

Гра «Закінчи речення».

Мені відомі такі види образотворчого мистецтва – (Архітектура, скульптура, живопис, графіка, декоративно-прикладне мистецтво).

Основні засоби виразності графіки - …( Крапка, лінія, штрих, пляма).

Графіка – це …( Графіка — це зображення предметів лініями, крапками, штрихами, плямами).

Живопис – це …( вид образотворчого мистецтва, що зображує фарбами предмети і явища навколишнього світу).

Орнамент — це ...( візе­рунок,  побудований на ритмічному чергуванні й по­єднанні геометричних елементів або стилізованих тваринних чи рослинних мотивів).

  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Гра «Мікрофон».
  • Які ритмічні зміни в природі ви помітили, спостерігаючи за нею?

  • Поміркуйте, що ритмічно повторюється у вашому житті?

 

 

 

 

 

 

 

  1. Слухання пісень.
  • Ритми пронизують і мистецтво. Послухайте дві пісні. Чи є у них ритмічне повторення?

https://www.youtube.com/watch?v=xFtHhFLl554&ab_channel=%D0%9

https://www.youtube.com/watch?v=lzbQgwjy8wc&ab_channel=%D0%

  • У піснях найчастіше чергуються заспів і приспів.
  1. Робота з художніми творами.
  • А як в образотворчому мистецтві? Спробуймо разом пошукати там ритми. Розгляньте зображення.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ритм — повторення однакових частин у художньому творі.
  • Тепер подивіться  на наступні малюнки. Відшукайте там ритми.

 

 

 

 

 

 

  • Розгляньте орнамент на українському рушнику. Знайдіть ритмічне повторення.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ознайомлення з правилами композиційної побудови орнаменту:
  1. Для побудови орнаменту насамперед треба знайти композиційний центр – визначити ту частину оздоблювального виробу, яка повинна найбільше привертати увагу.
  2. Потрібно чітко дотримуватись пропорцій елементів між собою та оздоблювальною площиною предмета.
  3. Основою кожного орнаменту є повторення в певному порядку одного елемента чи групи елементів.
  4. Потрібно чітко дотримуватись пропорцій елементів між собою та оздоблювальною площиною предмета.
  5. Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=tG6Tv_lzB6Q&ab_channel=%

  1. Практична діяльність учнів.
  1. Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва.
  • Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя.
  • Використовувати інструмент тільки за призначенням.
  • Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель.
  • Тримати своє робоче місце у належному порядку.
  1. Перегляд відео створення орнаменту рушника.

https://drive.google.com/file/d/1vEgxNcHnQkKLcf7xB-H3GevMBDZPJXiW/view

  • Створіть орнамент для рушника (гуаш). Застосуйте штампування.
  • Поміркуйте, які побутові предмети можна для цього використати.

 

 

  1. Підсумок.

Продемонструйте власні малюнки.

  • Поспостерігайте за ритмами навколо. Наведіть приклади ритму в оздобленні побутових речей.
  1. Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Hul Victoria Dmutrivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
938
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку