Конспект затверджую___________
До заняття допускаю____________
План-конспект
заняття з фізичного виховання
для учнів 7-Г класу
Кременчуцької гімназії № 1
студента групи ФК- 31Б
Обласного коледжу «Кременчуцької гуманітарно- технологічної академії
імені А.С. Макаренка» Полтавської обласної ради
Синиці Миколи Миколайович
Дата: 05.04.2023
Модуль: Волейбол
Завдання уроку:
1. Т. В. Розміщення гравців на майданчику.
2. Повторити техніку виконання прийом м’яча двома руками знизу.
3. Сприяти розвитку фізичних якостей.
Місце проведення: дистанційно.
Інвентар: м'ячі, секундомір, сайт НаУрок та YouTube.
Література: Розміщення гравців на майданчику
Аналіз провів:
Оцінка___________
Підпис___________
№ |
Назва, опис вправи |
Доз-я |
ОМВ |
I |
Підготовча частина |
10-12’ |
Фронтальний метод організації учнів, Почерговий, одночасний спосіб виконання вправ |
1. |
Шикування. |
30” |
В 1 шеренгу вздовж лінії за зростом |
2. |
Привітання. |
10” |
Чітко і голосно |
3. |
Повідомлення завдань, вимір ЧСС. |
1’ |
Готовність організму учнів до уроку (80-85 у\с). |
4.
|
Інструктаж з Т.Б. під час заняття волейболом.
|
2’
|
Виконувати вправи за командою вчителя, зберігати темп, бути уважним при виконанні вправ з м’ячем. Провітрити приміщення, перед початком уроку. Одягнути зручний одяг. Прибрати зайві речі. Під час повітряної тривоги покинути конференцію, та пройти у найближче укриття. |
5. |
Різновиди ходьби і пересувань:
- звичайним кроком.
- на носках, руки на пояс.
- на п’ятах, руки за голову. |
3’
1’
1’
1’ |
Стежити за поставою учнів, руки на пояс. Дотримання рівняння.
Нога ставиться на передню частину ступні, п'ятка не торкається поверхні. Нога ставиться на п'яту, передня частина ступні не торкається поверхні. |
6.
|
Різновиди бігу:
(лівим, правим боком);
|
4’ 1’
1’ 1’
1’ |
Одночасний метод виконання.
Виконують на зігнутих ногах; перший крок роблять ногою, відповідною до напрямку руху, другий крок приставний. Правильні рухи стопи. Утримувати спину рівно під час руху. |
7. |
Вправи на відновлення дихання 1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих). 3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).
Перешикування з колони по одному в колону по два
|
1’
1’ |
Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан |
8. |
Комплекс ЗРВ на місці.
|
7’ |
Одночасний спосіб виконання. |
1. |
В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-4. Колові оберти головою вправо. 5-8. Колові оберти головою вліво. |
4-6р. |
Помірний темп виконання. |
2. |
В.п. – Середня стійка ноги нарізно. 1-4. Чотири кола кистями вправо. 5-8. Чотири кола кистями вліво. |
4-6р. |
Руки в кулак. |
3. |
В.п. – Середня стійка ноги нарізно. 1-4. Чотири кола в ліктьових суглобах вправо. 5-8. Чотири кола в ліктьових суглобах вліво. |
4-6р. |
Руки в ліктьових суглобах зігнути. |
4. |
В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-4. Чотири кола руками вперед. 5-8. Чотири кола руками назад. |
4-6р. |
Руки зігнуті в ліктях. |
5. |
В.п. – Середня стійка ноги нарізно. 1-4. Чотири кола прямими руками вперед. 5-8. Чотири кола прямими руками назад. |
4-6р. |
Руки не згинати. |
6. |
В.п. – Вузька стійка, руки перед грудьми. 1-2. Два пружних відведення зігнутих рук назад. 3-4. Поворот тулуба вправо. Два пружних відведення прямих рук назад. 5-6. Два пружних відведення зігнутих рук назад. 7-8. Поворот тулуба вліво. Два пружних відведення прямих рук назад. |
6-8р. |
При повороті не відривати ноги від підлоги. |
7. |
В.п. – Широка стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1. Нахил торкнутися колін. 2. Нахил торкнутися взуття. 3. Нахил торкнутися підлоги. 4. В.п. |
6-8р. |
Ноги не відриваються від підлоги. |
8. |
В.п. - Нахил, руки в сторони. 1-2. Поворот тулуба вліво. 3-4. Поворот тулуба вправо. |
6-8р. |
При поворотах руки тримати рівними. |
9. |
В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-4. Чотири кола тулубом вправо. 5-8. Чотири кола тулубом вліво. |
4-6р. |
Поворот до кінцевих точок руху. |
10. |
В.п.- Середня стійка ноги нарізно, руки над колінами. 1-4. Чотири кола в колінних суглобах в середину. 5-8. Чотири кола в колінних суглобах назовні. |
4-6р. |
Помірний темп виконання. |
11. |
В. п – Середня стійка, ноги нарізно, руки в сторону. 1. Стрибком ноги нарізно, оплеск над головою. 2. Стрибком, в.п. |
6-8р. |
Стрибати легко, на носках. |
12. |
Вправи на відновлення дихання 1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих). 3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих). |
1’ |
Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан. |
13. |
Спеціальні бігові вправи волейболіста:
|
4’
2х8м 2х8м.
2х8м
2х8м
|
Потоковий спосіб виконання.
Згинати ноги в колінному суглобі.
Вперед лівою, назад правою.
Звернути увагу на роботу рук.
Слідкувати за постановою ніг, рук. |
14. |
Вправи на відновлення дихання 1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих). 3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих). |
1’ |
Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан. |
ІI |
Основна частина |
30’ |
Фронтальний метод організації учнів, Одночасний спосіб виконання. |
1. |
Завдання 1. Т.в. Розміщення гравців на майданчику. |
10’
|
Фронтальний метод організації учнів, одночасний, почерговий спосіб виконання. |
2. |
Показ відео «ВОЛЕЙБОЛ. Правила гри. МАЙДАНЧИК. РОЗМІЩЕННЯ ТА ПЕРЕХІД ГРАВЦІВ». |
4’
|
Пояснення і показ розміщення гравців на майданчику та перехід гравців під час гри. |
3. |
Тест «Волейбол. Розміщення на майданчику та перехід».https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5192229
|
5’
|
Відповісти правильно на запитання про волейбол та розміщення гравців. |
|
Завдання 2. Повторити техніку виконання прийому м’яча двома руками знизу. |
10’
|
Фронтальний метод організації учнів, одночасний, почерговий спосіб виконання. |
1. |
Показ відео «Прийом м’яча двома руками знизу». https://www.youtube.com/watch?v=L5nqsKefQqg
|
5’ |
Показ правильної техніки виконання прийому та передачі м’яча двома руками знизу .
|
2. |
- Прийом м’яча у вихідному положенні.
|
5’
10р.
10р.
10р. |
Застосовується, коли немає часу для переміщення у бік прийому м'яча. Платформа прийому (передпліччя) кілька під кутом до підлоги, крок в сторону ногою, ближче до польоту м'яча.
Слідкувати за правильністю вихідного положення. Виконувати в помірному темпі.
Підбивати м’яч не високо. |
|
Завдання 3. Сприяти розвитку сили м'язів рук за допомогою ЗФП. |
10’ |
Фронтальний метод організації учнів, одночасний, почерговий спосіб виконання. |
1. |
В.п. – Нахил, руки до підлоги. 1-4. Чотири кроки руками вперед в упор лежачи. 5-8. Чотири кроки руками назад у в.п. |
6-8 р. |
Долоні назад, середній темп виконання.
|
2. |
Підйоми ніг. В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки за голову. 1. Підняти зігнуту праву ногу до упору. 2. В.п. 3. Підняти зігнуту праву ногу до упору. 4. В.п. |
6-8 р. |
Стати рівно, ноги разом, руки за голову, лікті розвести в сторони. Піднімати до упору спочатку одну потім другу ногу, при цьому тягнути шкарпетки вниз. |
3. |
Присідання. |
10р. |
Не відриваючи п’яти від підлоги. |
6. |
Ходьба із вправами на відновлення дихання 1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих). 3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих). |
1’ |
Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан. |
III |
Заключна частина |
3-5’ |
Фронтальний метод організації учнів. |
1. |
Шикування в шеренгу. |
30’’ |
За ранжиром, вздовж бічної лінії майданчика. |
2. |
Гра на увагу «Клас, струнко!».
|
2’ |
Учитель стоїть обличчям до учнів. Він подає різноманітні команди. Команду виконують лише в тому разі, якщо перед нею вчитель говорить: «Клас!». Той із гравців, хто припускається помилки, робить крок уперед, продовжуючи грати. Гра триває до 3 хв. Після її завершення вчитель називає найуважніших учнів. У такий спосіб засвоюють стройові команди, розвивають увагу та швидкість реакції. |
3. |
Підведення підсумків уроку. |
1’ |
Відзначити кращих учнів |
4. |
Домашнє завдання.
|
1’ |
Хлопці:15 вистрибувань з присіду. Дівчата:10 вистрибувань з присіду |
|
|
|
|
|
|
|
|