Конспект уроку з модуля Волейбол 7-Г клас

Про матеріал
Конспект уроку з модуля Волейбол 7-Г клас. Завдання уроку: 1.Розміщення гравців на майданчику.. 2.Т.В. прийому м`яча двома руками знизу. 3.Сприяти розвитку сили м`язів рук за допомогою ЗФП.
Перегляд файлу

Конспект затверджую___________

До заняття допускаю____________

 

 

 

План-конспект

заняття з фізичного виховання

для учнів 7-Г класу

Кременчуцької гімназії № 1

студента групи ФК- 31Б

Обласного коледжу «Кременчуцької гуманітарно- технологічної академії

імені А.С. Макаренка» Полтавської обласної ради

Синиці Миколи Миколайович

 

Дата: 05.04.2023

Модуль: Волейбол

Завдання уроку:

1. Т. В. Розміщення гравців на майданчику.

2. Повторити техніку виконання прийом м’яча двома руками знизу.

3. Сприяти розвитку фізичних якостей.

Місце проведення: дистанційно.

Інвентар: м'ячі, секундомір, сайт НаУрок та YouTube.

Література: Розміщення гравців на майданчику

 

 

 

Аналіз провів:

Оцінка___________

Підпис___________

 

 

 

Назва, опис вправи

Доз-я

ОМВ

I

Підготовча частина

10-12’

Фронтальний метод організації учнів,

Почерговий, одночасний спосіб виконання вправ

1.

Шикування.

30”

В 1 шеренгу вздовж лінії за зростом

2.

Привітання.

10”

Чітко і голосно

3.

Повідомлення завдань, вимір ЧСС.

1’

Готовність організму учнів до уроку (80-85 у\с).

4.

 

 

Інструктаж з  Т.Б. під час заняття

волейболом.

 

2’

 

Виконувати  вправи за командою вчителя, зберігати темп, бути уважним при виконанні вправ з м’ячем. Провітрити приміщення, перед початком уроку. Одягнути зручний одяг. Прибрати зайві речі.

Під час повітряної тривоги покинути конференцію, та пройти у найближче укриття.

5.

Різновиди ходьби і пересувань:

 

- звичайним кроком.

 

- на носках, руки на пояс.

 

 

- на п’ятах, руки за голову.

3’

 

1’

 

1’

 

 

1’

Стежити за поставою учнів, руки на пояс.

Дотримання рівняння.

 

Нога ставиться на передню частину ступні, п'ятка не торкається поверхні.

Нога ставиться на п'яту, передня частина ступні не торкається поверхні.

6.

 

 

 

Різновиди бігу:

  • звичайний;

 

  • приставним кроком

(лівим, правим боком);

 

 

  • спиною вперед.

 

4’

1’

 

1’

1’

 

 

1’

Одночасний метод виконання.

  1. Нахил тулуба при бігу не перевищує 4-5°.

Виконують на зігнутих ногах; перший крок роблять ногою, відповідною до напрямку руху, другий крок приставний.

Правильні рухи стопи.

Утримувати спину рівно під час руху.

7.

Вправи на відновлення дихання

1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).

 

Перешикування з колони по одному в колону по два

 

1’

 

 

 

 

 

1’

Вдих через ніс, видих через рот,

привести організм у відносно спокійний стан

8.

Комплекс ЗРВ на місці.

 

7’

Одночасний спосіб виконання.

1.

В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-4. Колові оберти головою вправо.

5-8. Колові оберти головою вліво.

4-6р.

Помірний темп виконання.

2.

В.п. – Середня стійка ноги нарізно. 

1-4. Чотири кола кистями вправо.

5-8. Чотири кола кистями вліво.

4-6р.

Руки в кулак.

3.

В.п. – Середня стійка ноги нарізно. 

1-4. Чотири кола в ліктьових суглобах вправо.

5-8. Чотири кола в ліктьових суглобах вліво.

4-6р.

Руки в ліктьових суглобах зігнути.

4.

В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки до плечей.

1-4. Чотири кола руками вперед.

5-8. Чотири кола руками назад.

4-6р.

Руки зігнуті в ліктях.

5.

В.п. – Середня стійка ноги нарізно.

1-4. Чотири кола прямими руками вперед.

5-8. Чотири кола прямими руками назад.

4-6р.

Руки не згинати.

6.

В.п. – Вузька стійка, руки перед грудьми.

1-2. Два пружних відведення зігнутих рук назад.

3-4. Поворот тулуба вправо. Два пружних відведення прямих рук назад.

5-6. Два пружних відведення зігнутих рук назад.

7-8. Поворот тулуба вліво. Два пружних відведення прямих рук назад.

6-8р.

При повороті не відривати ноги від підлоги.

7.

В.п. – Широка стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1. Нахил торкнутися колін.

2. Нахил торкнутися взуття.

3. Нахил торкнутися підлоги.

4. В.п.

  6-8р.

Ноги не відриваються від підлоги.

8.

В.п. - Нахил, руки в сторони.

1-2. Поворот тулуба вліво.

3-4. Поворот тулуба вправо.

6-8р.

При поворотах руки тримати рівними.

9.

В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-4. Чотири кола тулубом вправо.

5-8. Чотири кола тулубом вліво.

  4-6р.

Поворот до кінцевих точок руху.

10.

В.п.- Середня стійка ноги нарізно, руки над колінами.

1-4. Чотири кола в колінних суглобах в середину.

5-8. Чотири кола в колінних суглобах назовні.

4-6р.

Помірний темп виконання.

11.

В. п – Середня стійка, ноги нарізно, руки в сторону.

1. Стрибком ноги нарізно, оплеск над головою.

2. Стрибком, в.п.

6-8р.

Стрибати легко, на носках.

12.

Вправи на відновлення дихання

1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).

1’

Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан.

13.

Спеціальні бігові вправи волейболіста:

  • Біг згинаючи ноги назад.
  • Стрибки на лівій-правій нозі.
  • Біг на місці за сигналом стрибок присід з різким випрямленням ніг із махом рук угору.
  • Біг із зупинками та зі зміною напрямку за сигналом

 

 

4’

 

2х8м

2х8м.

 

2х8м

 

 

2х8м

 

 

Потоковий спосіб виконання.

 

Згинати ноги в колінному суглобі.

 

Вперед лівою, назад правою.

 

Звернути увагу на роботу рук.

 

 

Слідкувати за постановою ніг, рук.

14.

Вправи на відновлення дихання

1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).

1’

Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан.

ІI

Основна частина

30’

Фронтальний метод організації учнів, Одночасний спосіб виконання.

1.

Завдання 1.

Т.в. Розміщення гравців на майданчику.

10’

 

 

Фронтальний метод організації учнів,  одночасний, почерговий спосіб виконання.

2.

Показ відео «ВОЛЕЙБОЛ. Правила гри. МАЙДАНЧИК. РОЗМІЩЕННЯ ТА ПЕРЕХІД ГРАВЦІВ».

https://www.youtube.com/watch?v=fHIxt6204Hc

4’

 

Пояснення і показ розміщення гравців на майданчику та перехід гравців під час гри.

3.

Тест «Волейбол. Розміщення на майданчику та перехід».

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5192229

 

 

5’

 

 

 

Відповісти правильно на запитання про волейбол та розміщення гравців.

 

Завдання 2.

Повторити техніку виконання прийому м’яча двома руками знизу.

10’

 

Фронтальний метод організації учнів,  одночасний, почерговий спосіб виконання.

1.

Показ відео «Прийом м’яча двома руками знизу».

https://www.youtube.com/watch?v=L5nqsKefQqg

 

    5’

Показ правильної техніки виконання прийому та передачі м’яча двома руками знизу .

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Прийом м’яча у вихідному положенні.

  •  Прийому м’яча після переміщення.
  •     Підбиття м’яча і прийом м’яча.

5’

 

 

 

 

 

 

 

10р.

 

10р.

 

10р.

Застосовується, коли немає часу для переміщення у бік прийому м'яча. Платформа прийому (передпліччя) кілька під кутом до підлоги, крок в сторону ногою, ближче до польоту м'яча.

 

 

Слідкувати за правильністю вихідного положення.

Виконувати в помірному темпі.

 

Підбивати м’яч не високо.

 

Завдання 3.

Сприяти розвитку сили м'язів рук за допомогою ЗФП.

10’

Фронтальний метод організації учнів,  одночасний, почерговий спосіб виконання.

1.

В.п. – Нахил, руки до підлоги.

1-4. Чотири кроки руками вперед в упор лежачи.

5-8.  Чотири кроки руками назад у в.п.

6-8 р.

https://fs03.vseosvita.ua/03007p39-c78f/001.jpg

Долоні назад, середній темп виконання.

 

2.

Підйоми ніг.

В.п. – Середня стійка ноги нарізно, руки за голову.

1. Підняти зігнуту праву ногу до упору.

2. В.п.

3. Підняти зігнуту праву ногу до упору.

4. В.п.

6-8 р.

Стати рівно, ноги разом, руки за голову, лікті розвести в сторони. Піднімати до упору спочатку одну потім другу ногу, при цьому тягнути шкарпетки вниз.

3.

Присідання.

10р.

https://fs03.vseosvita.ua/03007pqr-8e1e/00c.jpg

Не відриваючи п’яти від підлоги.

6.

Ходьба із вправами на відновлення дихання

1-2. Руки дугами назовні - вгору (вдих).

3-4. Руки дугами в середину - вниз (видих).

1’

Вдих через ніс, видих через рот, привести організм у відносно спокійний стан.

III

Заключна частина

3-5’

Фронтальний метод організації учнів.

1.

Шикування в шеренгу.

30’’

За ранжиром, вздовж бічної лінії майданчика.

2.

Гра на увагу «Клас, струнко!».

 

2’

Учитель стоїть обличчям до учнів. Він подає різноманітні команди. Команду виконують лише в тому разі, якщо перед нею вчитель говорить: «Клас!». Той із гравців, хто припускається помилки, робить крок уперед, продовжуючи грати. Гра триває до 3 хв. Після її завершення вчитель називає найуважніших учнів. У такий спосіб засвоюють стройові команди, розвивають увагу та швидкість реакції.

3.

Підведення підсумків уроку.

1’

Відзначити кращих учнів

4.

Домашнє завдання.

 

1’

Хлопці:15 вистрибувань з присіду.

Дівчата:10 вистрибувань з присіду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
5 квітня 2023
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку