Конспект уроку з музичного мистецтва для 1 класу НУШ "Світ тварин у мистецтві"

Про матеріал
Тема: Світ тварин у мистецтві Мета: 1) формувати знання про тематику творів для дітей, ознайомити з оперою К.Стеценка «Лисичка, Котик і Півник» 2) розвивати навички хорового співу, почуття ритму, вміння слухати музичні твори, розширювати загальний кругозір; 3) виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, культуру сприймання і виконання музики Тип уроку: комбінований Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота Методи: репродуктивно-ілюстративний, інтонаційно-стильове осягнення музики, порівняння й аналізування музики, емоційна драматургія Очікуваний результат: формування естетичних цінностей як інтегральної основи світогляду, продуктивне сприймання і виразне виконання
Перегляд файлу

                                                                 Урок 20

Тема:  Світ тварин у мистецтві

Мета: 1) формувати знання про тематику творів для дітей, ознайомити з оперою К.Стеценка «Лисичка, Котик і Півник»

2) розвивати  навички  хорового  співу,  почуття ритму, вміння слухати  музичні твори, розширювати загальний кругозір;

3) виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, культуру сприймання і виконання музики

Тип уроку: комбінований

Форма організації пізнавальної діяльності учнів: колективна робота

Методи: репродуктивно-ілюстративний, інтонаційно-стильове осягнення музики, порівняння й аналізування музики, емоційна драматургія

Очікуваний результат: формування естетичних цінностей як інтегральної основи світогляду,  продуктивне сприймання і виразне виконання

                                                 Хід уроку:

  1. Організаційний етап

    В  музиці є багато творів про тварин – пісень, опер та балетів, інструментальних п’єс. Певна частина творів написана за життєвими мотивами, є й джерела – казки.

  1. Мотивація навчання

   Так, у 1 семестрі ми знайомились з творами з сюїти К.Сен-Санса «Карнавал тварин». Пригадайте будь ласка. (звучать фрагменти п’єс «Лебідь», «Акваріум») Усього в збірнику 13 окремих історій про тварин. Послухайте ще одну, нову – вгадайте, кому вона присвячена (звучить «Зозуля»).

  1. Етап засвоєння нових знань

    За мотивами народної казки «Лисичка, Котик і Півник» український композитор Кирило Стеценко створив оперу для дітей. Пригадаємо сюжет казки. Які герої за характером? Чи передав їх автор в опері?

Сприймання: пісня Котика, пісня Лисички, пісня Півника з опери К.Стеценка «Лисичка, Котик і Півник»

     Яка з пісень була схвильованою, грайливою, рішучою, чіткою, танцювальною, співучою?..

  1. Етап закріплення засвоєних знань

Перегляд однойменного мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=Ib-XVGdJVsE&t=16s

Порівняння героїв мультфільма і опери

  1. Етап вокально-хорової роботи
  1. Розспівування
  2. Ритмічні вправи
  3. Розучування пісні Я.Степового «Зайчик і Лисичка»

Картинки по запросу добрий вечір лисонько куди йдешКартинки по запросу добрий вечір лисонько куди йдеш

  1. Виконання пісень
  1. Рефлексійно-підсумковий етап

Про кого наступні загадки?


*Він – не вершник, а зі шпорами,
Його одяг – з узорами.
Час він знає, як і люди,
Сам – не сторож, а всіх будить.

   *Лахматенький,
      вусатенький,
     Лапки м’якенькі,
а кігтики гостренькі.

 

 

 

 

* В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
 Їй на місці не сидиться.
 Як зовуть її?

 


 

doc
Додано
19 лютого
Переглядів
1290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку