18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку з музичного мистецтва для 3 класу за темою "Магія театру. Мюзикл"

Про матеріал
Конспект уроку з музичного мистецтва для 3 класу за темою "Магія театру. Мюзикл". Тема №26 за підручником О. Калініченко, Л. Аристової..
Перегляд файлу

3 клас                                             Урок № 26

 

Тема: Магія театру.  Мюзикл.

Мета: поглибити знання про театр, сформувати уявлення про жанр мюзилу Формування ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; плекання пошани до вітчизняної та зарубіжної мистецької спадщини.

Музичний матеріал: Мюзикл «Білосніжка і семеро гномів» (фрагменти). Автор сценарію, автор пісень - Влада Кохановська

А.Житкевич «Семеро гномів» - розучування

 

Обладнання: мультимедійна презентація, комп’ютер.

 

Хід уроку

 

І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

  1. Перевірка готовності класу до уроку
  2. Музичне вітання

 

ІІ МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, АКТУАЛІЗАЦІЯ

 

На фоні відео «відкриття театральної завіси»

 

 Затихнув гомін.
В залі згасло світло,
і, враз заполонивши всі чуття,
розсунулась завіса…
І розквітло
життя — мов казка,
й казка — мов життя.

Відкритими очима і серцями
поринули в ту казку глядачі,
захоплено, бурхливо до нестями,
всім помислом за дією йдучи. (Вірш Н. Забіли )

 

Фрагмент відеоафіші мюзиклу  «Білосніжка і сім гномів»

 Вчитель: (Бесіда)

  • Д іти, як ви думаєте, куди ми з вами віртуально потрапимо сьогодні на уроці?
  • Хто з вас був у театрі? Що вам сподобалось, або вразило в театрі?
  • Чому люди ходять до театру?

 

Вчитель: Так, ми переносимось до театру. А що таке театр?

Навести дітей на думку, що театр це вистава в якій актори виконують ролі героїв різних літературних творів.

 

 

ІІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

  1. Засвоєння нових знань

Вчитель: Увага, увага, шановні глядачі за хвилину в нашому віртуальному театрі розпочинається мюзикл. Бонусний квиток отримає той, хто скаже: а що таке мюзикл? Чим він відрізняться від звичайного спектаклю?

Діти відповідають, вчитель роздає квиточки за найвдаліші відповіді протягом уроку.

 

Вчитель: Отже, мюзиклце музично-сценічний твір, у якому переплітаються діалоги, пісні, музика, хореографія.  Перші мюзикли виникли в Америці. Це були розважальні вистави, у яких об’єдналися музика, спів, танець, діалоги та сценічна дія.

   2. Музичне сприймання

 

Вчитель: продовжуємо розігриш бонусних квитків. Відгадайте загадку, щоб дізнатись як називається наш мюзикл.

З дзеркалом вела бесіду
Королева до обіду,
А воно правдиве було,
Красу її хвалило.
Але принцеса стала кращою,
Всіх красунь краще навіть ...
І тоді принцесу цю
Мачуха зжила зі світу.
Що сталося - кожен знає.
Казку відразу відгадає.

Додаткова загадка, якщо не відгадають.

Жила я у гномів, ласкава та ніжна,
І пташок я слухала спів дивовижний,
Мов кров, мої губи , волосся – мов нічка,
А личко – як сніг… Мене звуть…
(Білосніжка)

 

Перегляд фрагменту мюзиклу «Сон Білосніжки»

 

Вчитель: Подумайте, які особливості мюзиклу ми побачили, чим він вдрізняється від спектаклю?

Відповіді дітей

Вчитель: При постановці мюзиклів часто використовуються масові сцени зі співом і танцями.

«Білосніжка» - це казка, яку написали брати Грін більше 150 років тому. Пригадайте, про що ця казка.

Відповіді дітей

Коли жорстока королева вигнала Білосніжку – вона потрапила до веселої родини гномів

Перегляд фрагменту мюзиклу «Веселі гноми»

 

Вчитель: Яка музика за характером? Який настрій хореографічного номеру?

Відповіді дітей

Вчитель:

Мюзикли підіймають настрій, дають можливість відпочити. Перегляньте ще один фрагмент мюзиклу, та пригадайте як завершилась казка.

 

Перегляд фрагменту мюзиклу «Дует Білосніжки та принца»

Вчитель: Що потрібно для того,  щоб мюзикл відбувся?

Відповіді дітей

Вчитель: Так мюзикл складається з літературної основи, музики (інструментальні, вокальні, хореографічні номери) декорацій, костюмів.

3. Вокально-хорова робота

Розспівування

Розучування пісні А.Житкевича «Семеро гномів»

 

1. Жили на світі семеро гномів,

Семеро мудрих астрономів.

Сіяли зорі в безмежнім саду.

Радісно грали в чарівну дуду.

 

Приспів:

Ла-ла-ла-ла, ла-ла-ла-ла,-

Пісня пташкою летить.

Ла-ла-ла-ла, ла-ла-ла-ла -

В серці музика дзвенить.

 

2. Семеро гномів вигравали,

Зорі бадьоро крокували.

Стали у коло веселі сім нот -

І закружляв в небесах хоровод.

 

Приспів

 

3. Семеро гномів узяли скрипки,

Нотки співали аж охрипли.

Пісня на землю злетила з небес,

Більше з тих пір стало в світі чудес.

 

Приспів

 

 

ІV ПІДСУМОК УРОКУ

  • З яким мюзиклом ми сьогодні познайомились?
  • Що таке мюзикл?
  • В чому особливість мюзиклів?

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку