Конспект уроку з навчання грамоти в 1 класі на тему"Закріплення звукових значень букви "є".Звуковий аналіз слів.Скоромовка.Опрацювання казки"Як білка і заєць одне одного не впізнал

Про матеріал
Урок закріплення вивчених знань побудований на повторенні вивченого матеріалу з використанням різних видів розчитування,з використанням лего цеглинок,мультимедії.На уроці використовуються різні види роботи з текстом,а на закріплення засвоєння тексту використовується кубик Блума.
Перегляд файлу

  Навчання грамоти.

Тема: Закріплення звукових значень букви «є».Звуковий аналіз слів.Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали»

Мета: ознайомити учнів із казкою «Як білка і заєць одне одного не впізнали»; формувати вміння правильно,виразно,свідомо читати,давати повні відповіді на запитання, розвивати увагу та спостережливість; виховувати бажання вчитись.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання з лего:Хай в небі світить сонечко

Травичка хай росте

Пливе хмаринка в небі

І річка хай тече

Любов'ю все зігріємо

У дружбі краще жить

Ми до вершин крокуємо

Хай нам усім щастить.

Сіли,дітки, всі рівненько

Попрацюємо гарненько.

ІІ. Актуалізація знань учнів

1.Мовне розчитування.

-Повторення букв алфавіту

-Зарядка звукова(на дошці висить)

-читання слів блискавкою:ніс,щит,ніж…

-читання з проектора:за 10 хвилин

-встав букву,утвори слово:дуб,зуб,куб…(по одному)

-читаємо слово мовчки,показуєм лего відповідь

-обведи букву з якої починається слово.

-перевірка читання тесту « Буруля»

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Сьогодні на уроці ми з вами прочитаємо казочку про лісових тваринок.А про яких тваринок ви дізнаєтеся ,коли із поданих складів утворите слова.

Гра «Розгубились склади»

ка-біл    чик-зай

                                          Гра «Крокуй і думай»(висить малюнок білки і зайця)

На кожний крок учень називає слово, що  характеризує тваринку.

Заєць який?(Білий,пухнастий,вухатий,полохливий,сірий,маленький.)

Білка яка?( Руда,пухнаста,мяка,рухлива,невелика,сіренька.)

-Діти, а чому ви сказали, що зайчик і сірий ,і білий, а білочка-руда і сіренька?

ІV. Повторення вивченого матеріалу

На минулому уроці ми вивчали букву Є.

-Чим відрізняються велика і маленька букви є?

Гра «Злови літеру є»

-Не ховайся ,букво Є,

Озвися,де ти є?

-Я-сказала буква Є,-

У словах моє,твоє,

У фойє і в ательє,

У єхидни ,у єнота,

А нема-у бегемота.

Гра «Назви слово»

Зажурилась буква Є,

Хоча все у неї є.

Але слів на букву Є

Небагато в мові є.

Тож потіште букву цю

І назвіть їй по слівцю.

Тепер дружно починаймо

Скоромовку промовляймо.

              В темно-сірому жупані

              Сидить зайчик на дивані.

              Зачинив свою хатинку

               І гризе смачну морквинку.

Руханка

V.Повідомлення теми і завдання уроку

Сьогодні на уроці ми прочитаємо цікаву казку «Як білка і заєць одне одного не впізнали»,вивчимо скоромовку,будемо вчитися виразно читати,складати речення.

VІ.Вивчення нового матеріалу

1. Читання вчителем казки.

-Між ким відбулася розмова?

2.Словникова робота

Хмиз-опалі гілки дерев.

Вбрання-одяг,зовнішній вигляд зайчика та білочки.

3.Читання казки учнями.Різні види читання(хорове, «ланцюжкове»)

4.Робота з ілюстрацією до тексту.

-До якої частини казки ви віднесете малюнок.

5.Руханка

6.Гра «Так чи ні»

Зайчик з білочкою познайомилися взимку? (Ні.)

Білочка вимостила собі гніздо під хмизом? (Ні.)

Зайчик сховався у гнізді? (Ні.)

Зайчик взимку став білий?(Так.)

Білочка взимку була в сірому кожушку?(Так.)

Звірі впізнали одне одного влітку?(Так.)

7.Гра «Дочитай речення»

Білка вимостила собі гніздо …..

От поглядає білочка з гнізда на зайчика і не впізнає-…

Аж тоді вони впізнали одне одного, як літечко знову прийшло….

8.Знайдіть у тексті слова з літерою «є».

9.Робота із фішками для звукового аналізу слів.

 -Складіть звукові схеми до слів заєць,білка.

10.Гра “Кубик Блума»(на закріплення та усвідомлення змісту прочитаної казки)

Підсумок уроку

-Складіть звукові схеми до слів заєць,білка.

-Чи сподобався вам урок?

- Які завдання найбільше сподобалися?

Всі ви, діти, -молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав,

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати!

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2019
Переглядів
2592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку