Конспект уроку німецької мови, що передбачає роботу учнів у команді, виховання індивідуальної відповідальності за спільний результат роботи шляхом використання ігрових технологій, а саме: «Fliegenklappe», «Wortkäfer», доміно.
Конспект уроку німецької мови
з використанням ігрових технологій
Клас: 5.
Тема уроку: Sport ist gesund. Спорт корисний для здоров’я.
Тип уроку: комбіновано-мовленнєвий.
Цілі:
навчальна: ввести та активізувати вживання нових лексичних
одиниць з теми «Спорт», продовжувати формувати вміння вести групову бесіду, вчити висловлювати свою думку, закріпити вживання структури «ich interessiere mich für (Akk.),denn…»;
розвивальна: розвивати монологічне й діалогічне мовлення,
мовленнєву реакцію й довільну увагу, уяву в умовах партнерської роботи;
виховна: виховувати інтерес до спорту як основи здорового
життя, прагнення вдосконалювати себе, виховувати відчуття відповідальності за спільний результат.
Обладнання: тематичні малюнки, доміно «Hobbys», таблиці роздаткові
«Wortkäfer» з теми, м’яч-смайлик, 2 мухобійки, підручник Сидоренко М.М., Палій О.А. Німецька мова (перший рік навчання): підруч. для 5 кл. загальноосвітн. навч. закл. –
К.: Грамота, 2013.
Stundenablauf
I. Einstieg.
1. Begrüßung.
Es läutet. Unsere Stunde beginnt. Steht auf! Guten Tag, Kinder! Setzt euch. Heute haben wir einen herrlichen Tag, nicht wahr?
2. Mundgymnastik.
Wie geht’s? Habt ihr gute Laune?
(Учні запитують один одного, кидаючи адресату мяч-смайлик.)
3. Phonetische Gymnastik. Lesen.
Spielen wir „Fang den Laut“! («Спіймай звук»). Lest diese Reime und fangt ihn.
Spitze! Sprich, und spring, und spiel!
Sei doch jetzt nicht stumm und still !
4. Ziel.
Hört die Vokabeln zu und sagt, wie unser heutiges Thema heißt:
der Ball, das Spiel, schwimmen, springen, aktiv, gesund.
Unser heutiges Thema ist „Sport ist gesund“. Sagt mir, was werden wir heute machen? Seid aufmerksam!
– Werden wir neue Vokabeln zum Thema „Sport“ lernen?
– Werden wir viel über Sport sprechen?
– Werden wir faulenzen?
– Werden wir spielen?
– Werden wir schlafen?
Welche Assoziationen habt ihr mit dem Wort „Sport“? Bilden wir den Wortigel!
Heute seid ihr keine Schüler, sondern 2 starken Mannschaften. Seid aktiv, kreativ und schnell!
(Клас ділиться на 2 команди).
II. Hauptteil der Stunde.
1. Kontrolle der Hausaufgabe.
Domino «Hobbys». Zuerst spielen wir Domino «Hobbys».
(Команди протягом 2 хвилин викладають на столі отримані картки доміно, на яких зліва записано інфінітив дієслова, а справа іменник, щоб на стиках карток утворилися словосполучення. Швидкість і правильність комбінацій враховуються.)
2. Sprechen.
Neue Vokabeln. Übung 2 A, S.160. Schaut euch die Bilden an. Merkt euch.
In einer Mannschaft gibt es Kito, in anderer Tito. Erzähle möglich mehr über eure Maus.
(Команди по черзі представляють одне речення для опису лінивої або спортивної мишки – тієї, яка знаходиться серед них. Перемагає команда, яка вигадала останнє речення):
– Er läuft schnell (про Тіто).
– Er sieht Sportsendungen (про Kіто).
– Er springt weit (про Тіто).
– Er schläft lange Zeit (про Kіто).
«Fliegenklappe». Hör zu und klapp richtig! Welche Sportarten treiben wir im Winter und im Sommer?
(Учасники обох команд слухають вимовлену ведучим назву виду спорту, підбігають до дошки й ляскають мухобійкою по тій частині дошки, де записано «Wintersportart» чи «Sommersportart» відповідно. Найбільш швидка команда з правильними відповідями перемагає.)
Volleyball, Springen, Radrennen, Reiten, Handball, Schwimmen, Skifahren, Lauf,
Eiskunstlauf, Fußball.
3. Schreiben.
«Wortkäfer». Findet möglich mehr Vokabeln zum Thema «Sport», schreibt sie in eure Hefte auf.
f |
t |
e |
n |
n |
i |
s |
o |
n |
j |
a |
e |
l |
b |
a |
l |
l |
k |
b |
o |
o |
t |
t |
u |
s |
c |
h |
w |
i |
m |
m |
e |
n |
r |
e |
n |
n |
e |
n |
g |
l |
i |
s |
h |
n |
t |
o |
b |
e |
n |
k |
a |
m |
p |
f |
e |
o |
h |
a |
l |
l |
e |
u |
i |
t |
o |
n |
r |
e |
i |
t |
e |
n |
f |
k |
s |
n |
4. Sprechen.
Mikrofon. Erzähle, wofür und warum du dich interessierst. (Gebrauch «ich interessiere mich für (Akk.), denn…»).
Sportblume. Denkt nach, was bringt uns Sport, schreibt auf die Blätter und bildet zusammen eine Blume an der Tafel!
(Учні записують «gesund», «Spaß», «aktiv» тощо на окремих паперових пелюстках, потім кожен прикріплює свою до спільної серединки на дошці.)
III. Schlussteil der Stunde.
1. Zusammenfassung. Was haben wir in der Stunde gemacht:
– Haben wir neue Vokabeln zum Thema „Sport“ gelernt?
– Haben wir viel über Sport gesprochen?
– Haben wir faulenzen?
– Haben wir gespielt?
– Haben wir langweilige Aufgaben gemacht?
– Waren wir kreativ und schnell?
2. Schätzung. Ihr habt gut gearbeitet und bekommt solche Noten…
3. Hausaufgabe. Vokabeln, S.160; Übung 2 B, S.161 (schriftlich).
4. Abschied. Unsere Stunde ist leider zu Ende. Steht auf! Auf Wiedersehen!