Хід гри
Організація квесту: діти об'єднуються в команди, вигадують назву команди та обирають капітана, отримують маршрутного листа, проходять інструктаж. Керівники станцій вирушають на позиції. Важливо, щоб діти знали, що завдання можна виконувати в довільній формі.
Вступ. Слово вчителя –організатора. Мотивація до гри.
Сьогодні останній день навчання, а вчора я отримала дивний лист від одного з героїв літературного твору, самі здогадайтеся від кого. Ось його зміст.
Діти відгадують перше завдання (Джим Гокінс із роману Р.Л.Стівенсона «Острів скарбів»)
Якщо про автора листа все знаєш, то грати квест розпочинаєш!!!
Станція «Стартуєм». Додаток №1
Керівник станції: На дверях рідної аудиторії один з QR-кодів зчитай і виконувати перше завдання рушай!!!
Зашифрувати в QR-код або роздрукувати підказки (додаток №1):
Станція «Бібліотека». (5 балів). Додаток №2
Керівник станції: «Хто вірші напам’ять гарно вивчає, одразу це завдання розгадає!»
Завдання: знайди дерево, на ланцюгах якого ходив кіт учений, зроби біля цього дерева селфі зі своєю командою, завантаж в Інстаграм з хештегом #урок-квест, збери 5 вподобайок і продемонструй керівнику станції. За виконане завдання керівник поставить відмітку в маршрутний лист і дасть нову підказку.
Підказка: Щоб квест пройти і нагороду мати, треба до кабінету з цифрами й задачками рушати!!!
Станція «Математична». (10 балів). Додаток №3
Керівник станції: «Хто логічне мислення розвиває, той легко ці загадки розгадає!!!»
Завдання 1. На шкільному подвір’ї стоїть пам’ятник цій видатній людині. Подивися на табличку і з’ясуй, скільки років вона прожила, скажи відповідь керівнику станції і отримай 5 балів та підказку для виконання наступного математичного завдання.
Підказка: На коридорі, неподалік від кабінету математики є велика рослина, біля якої заховано наступне математичне завдання. Розгдай і покажи відповідь керівнику станції.
Завдання №2. Розв’язати задачку з малюнками. Правильно розв’язали — 5 балів.
Підказка: Там, де на полі штучна зелена трава проростає, наступне завдання вас чекає.
Станція «Футбольне поле» (10 балів). Додаток №4
Керівник станції: «Щоб силу духу загартувати, треба всією командою попрацювати»
Завдання: керівник рахує, а вся команда дружно присідає 10 разів.
Підказка: скарби вже близько, часу ви не гайте, туди, де вчили грецькі міфи вирушайте.
Станція «Афоризмів» (5 балів). Додаток №5
Керівник станції: «Якщо ти афоризми з міфів знаєш, це завдання вмить розгадаєш!»
Завдання — пояснити афоризми. Кожна правильна відповідь — 1 бал.
Підказка: На дверях актової зали QR-код зчитай і до фінішу за скарбами рушай!
Зашифрувати QR-код або роздрукувати :
У тому кабінеті, де віртуальний світ й комп’ютери вивчають, на вас вже давно скарби чекають!
Станція «Фініш» у кабінеті інформаики
Кеівник станції: «Ви зуміли всі випробування здолати, тож вирушайте дружно усім класом скарбами смакувати»
Підготувати скарби-смаколики для кожної команди і підписати словом «Скарби» або QR-код.
Учитель-організатор. Дякую щиро за те, що здолали всі перешкоди і знайшли скарби, не забудьте поділитися зі своїми однокласниками. Гарного літа!!!
Фінальне фото на згадку)
Маршрутний лист 1
Назва команди __________________________________
Капітан команди _________________________________
Клас ___________________________________________
|
||
Станція |
Максимум балів |
Отримали |
1. «Стартуєм!» |
0 |
0 |
2. «Бібліотека» |
5 |
|
3. «Математична» |
10 |
|
4. «Футбольне поле» |
10 |
|
5. «Афоризмів» |
5 |
|
6. «Фініш!» |
0 |
0 |
Загалом |
|
|
Маршрутний лист 1
Назва команди __________________________________
Капітан команди _________________________________
Клас ___________________________________________
|
||
Станція |
Максимум балів |
Отримали |
1. «Стартуєм!» |
0 |
0 |
2. «Бібліотека» |
5 |
|
3. «Математична» |
10 |
|
4. «Футбольне поле» |
10 |
|
5. «Афоризмів» |
5 |
|
6. «Фініш!» |
0 |
0 |
Загалом |
|
|
Станція «Стартуєм». Додаток №1
Станція «Бібліотека». (5 балів). Додаток №2
Хто вірші напам’ять гарно вивчає, одразу це завдання розгадає!
Завдання: знайди дерево, на ланцюгах якого ходив кіт учений, зроби біля цього дерева селфі зі своєю командою, завантаж в Інстаграм з хештегом #урок-квест, збери 5 вподобайок і продемонструй керівнику станції. За виконане завдання керівник поставить відмітку в маршрутний лист і дасть нову підказку.
Підказка: Щоб квест пройти і нагороду мати, треба до кабінету з цифрами й задачками рушати!!!
Станція «Математична». (10 балів). Додаток 3
Хто логічне мислення розвиває, той легко ці загадки розгадає!!!
Завдання 1. На шкільному подвір’ї стоїть пам’ятник цій видатній людині. Подивися на табличку і з’ясуй, скільки років вона прожила, скажи відповідь керівнику станції і отримай 5 балів та підказку для виконання наступного математичного завдання.
Підказка: На коридорі, неподалік від кабінету математики, є велика рослина, біля якої заховано наступне математичне завдання. Розгадай і покажи відповідь керівнику станції.
Завдання №2. Розв’язати задачку з малюнками. Правильно розв’язали — 5 балів.
Підказка: Там, де на полі штучна трава проростає, наступне завдання вас чекає.
Станція «Футбольне поле» (10 балів). Додаток №4
Щоб силу духу загартувати, треба всією командою попрацювати
Завдання: керівник рахує, а вся команда дружно присідає 10 разів.
Підказка: скарби вже близько, часу ви не гайте, туди, де вчили грецькі міфи вирушайте.
Станція «Афоризмів» (5 балів). Додаток №5
Якщо ти афоризми з міфів знаєш, це завдання вмить розгадаєш!
Завдання — усно пояснити афоризми. Кожна правильна відповідь — 1 бал.
Дамоклів меч – постійна небезпека.
Скринька Пандори – джерело зла, біди.
Нитка Аріадни – те, що може врятувати.
Сізіфова праця – марна праця.
Загадка Сфінкса – складна загадка.
Підказка: На дверях актової зали QR-код зчитай і до фінішу за скарбами рушай!
QR-код або роздрукувати:
У тому кабінеті, де віртуальний світ й комп’ютери вивчають, на вас вже давно скарби чекають!
На дверях актової зали QR-код зчитай і до фінішу за скарбами рушай!
Останній QR-код зчитай й назад до свого класу вирушай.