26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Конспект уроку з німецької мови (друга іноземна) для учнів 9 класу на тему: "Schule – und dann?“

Про матеріал
Конспект уроку з німецької мови з використанням форм та методів, що забезпечують розвиток чотирьох видів мовленнєвої діяльності сучасного цифрового покоління.
Перегляд файлу

«Schule – und dann?“

Мета: повторити та закріпити лексику з теми «Професії.», активізувати лексику на основі аудіювання, формування навичок монологічного мовлення, діалогічного мовлення, вдосконалення навичок вживання складних речень з  deshalb;розвивати навички читання, аудіювання, говоріння, письма, соціокультурний аспект, розширювати творче мислення, розвивати вміння учнів здійснювати мовленнєву діяльність;виховувати допитливість, спостережливість, увагу, мобільність, заохочувати до пошуку нових знань, вміння само актуалізуватися, само реалізуватися під час вибору професії та працевлаштування.

Методична мета: використання ІКТ, інтерактивних форм і методів роботи, моделювання ситуацій спілкування.

Обладнання: Підручник, роздавальний матеріал з теми «Професії», плакат, комп’ютер, малюнки, картки з завданням, відеоролик  на тему «Професії», відеоролик на тему «Веймар – о поетах і зіркових готелях».

Хід уроку

І. Початок уроку.

1.Привітання

2.Мовленнєва розминка

Welche Schulen gibt es in der Ukraine?

In welchem Alter gehen die ukrainischen Kinder in die Schule?

In welchem Alter absolviert man die Schule?

Welche Noten haben die ukrainische schüler?

 

Welche Schultypen gibt es in Deutschland?

In welchem Alter gehen die Kinder in Deutschland in die Schule?

Welche Stufe gibt es?

Wie viele Klassen hat Schulsystem Deutschlands?

  1.               Фонетична розминка  

         Пісня „Deutschlehrerin“

          https://www.youtube.com/watch?v=Xve-C81J7KQ

          Описание: http://qrcodes.com.ua/c/7fv3g1jxd.png

            https://lyricstranslate.com/ru/einshoch6-deutschlehrerinnen-lyrics.html   - текс пісні

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

-  Heute in der Stunde werden wir über die Berufe sprechen. Wir wiederholen Wörter zum Thema, arbeiten mit diesen Wörtern, machen verschiedene lexikalische Übungen, wiederholen grammatischen Stoff, sehen ein Video zum Thema „Berufe“ an, beantworten die Fragen zu diesem Video, präsentieren Dialoge, hören monologische Mitteilungen und werden aktiv und sehr aufmerksam.

ІІ. Основна частина

  1. Актуалізація опорних знань

    А) повторення л.о  

    https://deutschlernerblog.de/berufe-wortschatz-lernen-a1-und-a2/

         б) робота в Lerning Apps  

           http://www.allgemeinbildung.ch/fach=deu/Berufe-I_01a.htm

в)Робота в парах

- Lest die Sätze! Wer macht das?

  1. Der Tischler macht Möbel in einer Tischlerei.
  2. Der Friseur frisiert Menschen.
  3. Der Maurer macht Mauern auf einer Baustelle.
  4. Der Drucker druckt Zeitungen, Zeitschriften, Bücher.
  5. Der Journalist sammelt und bearbeitet Informationen und macht Reportagen.
  6. Der Dolmetscher übersetzt aus der Fremdsprache in die Muttersprache.
  7. Der Programmierer entwirft Computerprogramme.
  8. Der Kellner bedient Gäste in einem Restaurant.
  9. Der Schuhmacher macht und repariert alte Schuhe.
  10. Der Gärtner pflegt Bäume, Sträucher und Blumen.

Welches Wort passt?

Der Lehrer

verkauft

in der

Schule

Der Schüler

kauft

im

Supermarkt

Der Verkäufer

spielt

In der

Schule

Der Kunde

repariert

im

Kaufhaus

Der Schauspieler

musiziert

im

Theater

Der Musikant

marschiert

Im

Opera

Der Soldat

lernt

im

Platz

Der Elektriker

lehrt

In der

Firma

Der Artist

jongliert

im

Zirkus

2. Вивчення нового матеріалу

А) Перегляд відео «Straßenumfrage – Was sind Sie von Beruf?»

https://deutschlernerblog.de/berufe-wortschatz-lernen-a1-und-a2/

  • Jetzt sehen wir ein Video an und markieren die Aufgabe in der Tabelle.

Berufe

Richtig

Falsch

Der Konditor

 

 

Der Student

 

 

Der Richter

 

 

Der Rechtsanwalt

 

 

Der Polizeibeamter

 

 

Die Ärztin

 

 

Die Chirurgin

 

 

Der Rentner

 

 

Der Architekt

 

 

Die Blumenverkäuferin

 

 

Der Lebensmittelingenieur

 

 

Der Maler

 

 

Die Bankangestellte

 

 

Die Modestilistin

 

 

Der Arbeitslose

 

 

Der Drucker

 

 

Der Tischler

 

 

Der Journalist

 

 

 

Б) розвиток вмінь читання

(підручник стр.127, впр.16)

  • Читання тексту в парах
  • Перевірка сприймання (тести)

В) розвиток граматичних вмінь

* повторення правила утворення речень з deshalb

* гра «Мікрофон»  (виконання впр. 17).

Г) робота з автентичним текстом  (Deutsche Welle)

http://www.dw.com/de/deutschlehrerinnen/l-35989902

Übung 1: Was siehst du?

Im Musikvideo siehst du eine Deutschlehrerin und ihre Schüler. In welchen Situationen siehst du die Personen? Sieh dir die Bilder aus dem Video an und finde die richtige Beschreibung. Ordne zu.

1.                                               2.                                         3.

 Описание: Deutschkurse | Bandtagebuch 2 | Folge Deutschlehrerinnen | Übungsbild 6  Описание: Deutschkurse | Bandtagebuch 2 | Folge Deutschlehrerinnen | Übungsbild 1  Описание: Deutschkurse | Bandtagebuch 2 | Folge Deutschlehrerinnen | Übungsbild 4

4.                                         5.                                          6.

 Описание: Deutschkurse | Bandtagebuch 2 | Folge Deutschlehrerinnen | Übungsbild 5   Описание: Deutschkurse | Bandtagebuch 2 | Folge Deutschlehrerinnen | Übungsbild 2   Описание: Deutschkurse | Bandtagebuch 2 | Folge Deutschlehrerinnen | Übungsbild 3

  1. Sie zeigt auf Verben an der Tafel.      
  2. Sie sitzt auf der Couch und schaut fern.          
  3.  Er steht im Klassenzimmer und hält ein Referat.
  4. Er steht vor der Tafel und erklärt etwas.   
  5. Sie schwingt ihren Rotstift .
  6.  Sie liest etwas im Duden nach

  ІІІ. Заключна частина уроку

1. Пояснення домашнього завдання

https://www.dw.com/de/deutschlehrerinnen/l-35989902  (Впр. 4,5)

  1. Підсумок уроку

А) виконання інтерактивних вправ

http://www.hueber.de/shared/uebungen/schritte-international/fset.php?Volume=2&Lection=1&Exercise=1&SubExercise=1

Б) оцінювання учнів

В) прощання

 


 

docx
Додано
28 липня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку